BlueDutch Detachering B.V. "Met lef naar succes – BlueDutch zoekt commercieel talent met ambitie om uit te groeien naar een echte sales-topper!"
Je bent verantwoordelijk voor het creëren van (new) business binnen de dienst Detachering & Consultancy. Door jouw klantgerichte aanpak weet jij klanten te enthousiasmeren voor BlueDutch. Dit ga je doen: - Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van al onze diensten - Je gaat nieuwe klanten genereren door middel van telefonische acquisitie en klimt daarvoor dagelijks in de telefoon en in je auto; - Je bezoekt nieuwe en bestaande relaties; - Je ontwikkelt en onderhoudt pro actief relaties met klanten, kandidaten en andere partners; - Via verschillende portals krijgen we aanvragen binnen. Aan jou de taak om de aanvragen te matchen met onze IT collega’s (Dutchies);
Naar wie zijn wij op zoek?
- Je kan goed luisteren, bent daadkrachtig en kan snel schakelen. Verder heb je een meer dan gemiddeld doorzettingsvermogen; - Je hebt affiniteit met IT; - Je bent een gamer; - Je hebt kennis van en ervaring binnen de detachering; - Je vindt met en voor mensen werken het allerleukst; - Je hebt een flexibele (werk)houding (geen van 9 tot 5 mentaliteit); - Je bent een energieke teamspeler met een klant- en resultaatgerichte houding; - Je hebt uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden; - Je hebt uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling; - Je bent in voor een grapje;
Wat biedt het bedrijf?
Verantwoordelijkheid vanaf dag één: Je draait actief mee in het team en krijgt ruimte om zelf initiatief te nemen. Geen fictieve cases, maar contact met echte klanten en het opbouwen van relaties. Laat je ambitie zien, en wie weet groei je door tot vaste kracht als accountmanager. Je leert door te doen – van offertes maken tot klantgesprekken voeren. Je volgt interne trainingen over sales, communicatie en klantgericht werken Je krijgt inzicht in hoe een moderne salesorganisatie echt werkt. Heb je een goed plan? We luisteren graag en geven je de ruimte om het uit te voeren.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat
- Opleiden voor een mbo-certificaat
- Met uitzicht op een vaste baan