Twin Match B.V. Directiesecretaris, commercie/administratief secretarissen
Ondersteuning marketing en commercie: Relatiebeheer, beheer en uitbreiding mailingbestanden, klantgesprekken plannen, nieuwsbrief, offertebeheer, verzenden en nabellen van mailingen e.d. Ondersteuning adviseurs: Ondersteuning in projecten, agendabeheer, correspondentie, presentaties, voorbereiden van trainingen e.d. Algemene werkzaamheden: Telefoon- en postbehandeling, ontvangst gasten, gereed maken van vergaderruimten, inkoop bij diverse leveranciers e.d.
Naar wie zijn wij op zoek?
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal Uitstekende beheersing van de verschillende Office pakketten: Powerpoint, Word, Excel, Outlook Ervaring met CRM-systemen is een pré Goed in staat zelfstandig te werken, maar ook in teamverband MBO-opleiding Officemanagement of Secretariaat Woonachtig in regio Utrecht/Amersfoort
Wat biedt het bedrijf?
Ruimte voor eigen inbreng; Een sociaal betrokken werkgever; Een vriendelijk en sterk team van collega’s; Een afwisselende functie; Een baan met toekomstperspectief; Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Verricht ondersteunende werkzaamheden in de zakelijke dienstverlening
- P1-K1-W1 Voert facilitaire werkzaamheden uit
- P1-K1-W2 Voert logistieke werkzaamheden uit
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat