Contactcenter medewerker

Trafficon B.V. Contactcenter medewerker; Werken bij Trafficon, omdat elke klant telt.

Je ziet ze vast wel eens rijden. De taxibusjes met schoolkinderen of oudere mensen. Die busjes brengen kinderen naar school en oudere mensen naar familie, de markt, dagbesteding, kapper of een andere leuke activiteit. Gemeenten, provincies en zorgorganisaties zorgen ervoor dat dit vervoer er is. Dat zijn de opdrachtgevers. Wij adviseren deze opdrachtgevers. Bij ons leer je wat er allemaal bij komt kijken voordat deze busjes kunnen gaan rijden en wat er wordt gedaan om de reizigers tevreden te houden. Als contactcenter medewerker heb je contact met zowel onze opdrachtgevers als de reizigers. Ben jij iemand die wil leren om deel uit te kunnen maken van een team, waar je snel moet kunnen schakelen? Dan kan je dit bij Trafficon leren. Ongeacht wie contact opneemt, bij ons leer je om iedereen correct te woord te staan en hen correct te helpen. Daarnaast leer je om om te gaan met diverse ICT-hulpmiddelen zodat de gegevens van de klant correct en zorgvuldig worden verwerkt.

Naar wie zijn wij op zoek?

Van de student of werknemer verwachten wij gemotiveerde, leergierige en een pro-actieve houding. Iemand die de schouder eronder wil zetten en de uitdaging aangaat. Kennis met Office-pakket is een pré

Wat biedt het bedrijf?

Trafficon is een bedrijf waar we met leuk, hecht team werken. Je komt te werken met zo'n 20 collega's. Je wordt gezien als een volwaardige collega, waarbij de praktijkopleider, maar ook de andere collega's zullen jou ondersteunen in de ontwikkeling.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid
  • B1-K1-W1 Verzamelt klant-, product- en marktinformatie
  • B1-K1-W2 Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking
  • Voert het verkooptraject uit
  • B1-K2-W1 Bereidt het verkooptraject voor
  • B1-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • B1-K2-W3 Voert verkoopgesprekken
  • B1-K2-W4 Doet een aanbod met prijsberekening
  • B1-K2-W5 Verzorgt het (interne) ordertraject
  • Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice
  • B1-K3-W1 Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit
  • B1-K3-W2 Behandelt klachten
  • B1-K3-W3 Voert promotieactiviteiten uit
  • B1-K3-W4 Voert webcare werkzaamheden uit

lees verder