In jouw ondersteunende rol naar de Office Manager en de Consultants, heb jij de touwtjes in handen achter de schermen. Jij bent de vriendelijke en enthousiaste toon binnen ons bedrijf en staat altijd met veel plezier onze klanten en kandidaten te woord. Wat ga jij doen? In deze dynamische organisatie is geen dag hetzelfde en wordt jouw flexibele werkhouding erg gewaardeerd. Jij bent proactief en meerdere ballen tegelijk in de lucht houden is voor jou absoluut geen probleem! Je wilt graag leren en kan accuraat schakelen. Jij gaat aan de slag met: - Agendabeheer; - Telefonie; - Opstellen, behandelen en bewaken van e-mail; - Opmaken van overeenkomsten, functieprofielen, rapportages en opdrachtbevestigingen; - Administratieve taken; - Bewaking documentatie; - Onderhouden en actualiseren van het archief; - Ondersteunen van de consultants in de dagelijkse werkzaamheden; - Organiseren van interne en externe events; - Voorzien van kantoorbenodigdheden en faciliteiten.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wat wij vragen - Goede kennis van het MS Officepakket; - Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (in woord en geschrift); - Betrouwbaar, precies en positief zijn drie eigenschappen die bij jou horen; - Je bent een praktisch persoon. Een directe doener die werk uit handen neemt; - Jij kunt je vinden in onze kernwaarden: * Vooruitdenken: wij werken toekomstgericht aan onszelf en de organisatie * Commitment: wij geven onze volledige commitment * Daadkracht: wij zijn energiek, efficiënt en nemen het initiatief
Wat biedt het bedrijf?
KOOT is continu in beweging. Met belang voor de persoonlijke ontwikkeling van zowel de kandidaten als haar medewerkers, wordt er veel aandacht besteed aan het individu. Hierbij wordt er samen met jou gekeken naar jouw competenties en ontwikkelpunten om zo interne vervolgstappen van jouw carrière binnen KOOT te realiseren. Tevens maken we gebruik van een e-learning programma waar je werk- en interesse (bijv. digitale fotografie) gerelateerde trainingen kan volgen. KOOT biedt jou doorgroeimogelijkheden bij goed presteren. Denk hierbij aan de doorgroei naar een Junior Consultant functie of Office Manager functie waarbij je een begeleidende en aansturende rol inneemt.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Voert office & management support uit
- P3-K1-W1 Levert managementinformatie
- P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
- P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
- P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten