Charme Camping Hartje Groen Versterk ons enthousiaste team, leer en ervaar op één van de mooiste en hoogst gewaardeerde plekken van Nederland!
Charme camping 'Hartje Groen' en het high-end resort 'Holenberg' home of awardwinning Cabins ANNA (zie www.holenberg.com) zijn samen een breed leisurebedrijf waar alle aspecten van het aansturen en managen aan de orde komen. We zijn een vernieuwend bedrijf waarin meedenken zeer wordt gewaardeerd. Je dag start op onze gezellige tot huiskamer ingerichte receptie. Je zorgt er voor dat de kaarsjes aan zijn en het verse fruit en het muntwater klaar staan. In de geur van heerlijke koffie en verse broodjes voor het ontbijt ontvang je de eerste gasten en zet je mee het houskeepingteam aan het werk. Gaandeweg de dag beantwoord je mail en ontvang je gasten, check je hen in en begleid je hen naar onze exclusieve cabins of één van de andere sfeervolle accomodaties. Je geeft advies over de vele bijzondere activiteiten uit ons aanbod. Bij het uitchecken informeer je naar de ervaringen van onze gasten, dit alles in een schitterende natuurlijke omgeving met veel tijd voor persoonlijke aandacht.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je beschikt over een vlotte babbel en een hartelijke glimlach en voelt de gasten goed aan. De Brabantse gemoedelijkheid, hartelijkheid en gezelligheid zijn bij Hartje Groen & resort Holenberg erg belangrijk. Dus het aanvoelen van sfeer is een vereiste. Daarnaast is het belangrijk dat je punctueel bent in het verwerken van reserveringen. Flexibiliteit is fijn omdat je daar werkt waar je op dat moment nodig bent. Stressbestendigheid in een levendig bedrijf waar het iedere dag anders is wordt ook erg gewaardeerd. Je maakt het onze gasten heel graag naar de zin. Als je dat in alles uitstraalt ben je hier op de juiste plek waar je in een fijne sfeer in de schitterende natuur van de Maashorst heel veel kunt leren in een gezellig en enthousiast team.
Wat biedt het bedrijf?
Je werkt in een gezellig en hecht team. Sfeer maken en dat ook uitstralen naar onze gasten staat voorop. Daarnaast worden wij enorm goed beoordeeld door onze gasten. Meerdere keren hebben we hiervoor de gouden Zoover award ontvangen. Daarnaast zijn we 2 keer genomineerd door Visit Brabant en Breda University of Applied Sciences voor de meest gastvrije locatie in Brabant. En dat terwijl we pas vanaf 1 april 2017 geopend zijn! We zijn een nieuw bedrijf en doen de meeste dingen net wat anders dan de anderen en dat wordt gewaardeerd!
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat