Trip Advocaten & Notarissen
- Naam Trip Advocaten & Notarissen
- Leerbedrijf ID 100399676
- KvK naam TRIP Advocaten Notarissen
- KvK nummer 02064382
- KvK vestigingsnummer 000017148529
- Bedrijfsindeling Notariskantoren
- Telefoon +31582347347
- Bedrijfsgrootte 51 tot en met 100 medewerkers
- Totale capaciteit 1
- Stage/bbl overeenkomsten 1
Organisatieprofiel
- Omschrijving Met tachtig juristen, verspreid over kantoren in Assen, Groningen en Leeuwarden, vormt Trip Advocaten & Notarissen de grootste juridische adviespraktijk van Noord-Nederland. Wij staan midden in de Noord-Nederlandse samenleving en zijn vertrouwd met de noordelijke cultuur van nuchter pragmatisme en handen uit de mouwen. Met onze juridische adviezen staan we bedrijven en overheden terzijde, verenigingen, stichtingen, gezondheidsorganisaties en andere instanties zonder winstoogmerk en – last but not least – particulieren. Van bestuursrecht tot ambtenarenrecht, van arbeidsrecht tot insolventierecht, van informaticarecht tot milieurecht, van familierecht tot economisch strafrecht. Onze juristen luisteren vanuit de juiste kennis en achtergrond naar uw verhaal.
- Informatie Leren & Werken Binnen Trip Leeuwarden hebben we op kantoor plek voor 1 stageplek in de facilitaire dienstverlening , BBL en/of BOL. De werkzaamheden welke tot je takenpakket behoren zijn als volgt: * bereidt werkzaamheden voor en stemt af * maakt ruimtes gebruiksklaar * treedt op als aanspreekpunt * voert eenvoudige administratieve werkzaamheden uit * assisteert bij voorraadbeheer * draagt bij aan een veilige situatie * voert eenvoudige onderhouds- en herstelwerkzaamheden uit * voert werkzaamheden uit gericht op voeding * evalueert de werkzaamheden * assisteert bij beheer van gebouwen * voert logistieke werkzaamheden uit * voert catering werkzaamheden uit.
- Informatie Student FIRDA
-
Organisatie kenmerken
- Mogelijkheden voor zij-instromers
Trip Advocaten & Notarissen
- Naam Trip Advocaten & Notarissen
- Leerbedrijf ID 100399676
- KvK naam TRIP Advocaten Notarissen
- KvK nummer 02064382
Erkenningen
Sector: Economie en administratie
niveau 4 / 13-11-2024
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Ondersteunt bij juridische en HR adviestrajecten (P5-K1)
- Levert managementinformatie (P5-K1-W1)
- Ondersteunt juridische of hr aanvragen en opdrachten (P5-K1-W2)
- Stelt standaarddocumenten op of vult ze in (P5-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Adviseur Bancaire Diensten (25141)
- Adviseur Inkomensverzekeringen (25142)
- Adviseur Schadeverzekeringen (25143)
- Adviseur Vermogen (25144)
- Business Services (23296)
- Financiele dienstverlening (23190)
- Financiele dienstverlening (23216)
- Juridisch medewerker (22161)
- Juridisch medewerker (90430)
- Juridisch medewerker (94890)
- Juridisch medewerker (Openbaar bestuur) (90432)
- Juridisch medewerker (Sociale zekerheid) (90433)
- Juridisch medewerker (Zakelijke dienstverlening) (90434)
- Juridisch medewerker openbaar bestuur (94892)
- Juridisch medewerker zakelijke dienstverlening (94891)
- Juridisch-administratief dienstverlener (25145)
- Juridisch-administratieve beroepen (23066)
- Klantmedewerker Bancaire Diensten (25544)
- Klantmedewerker Inkomensverzekeringen (25545)
- Klantmedewerker Schadeverzekeringen (25546)
- Klantmedewerker Vermogen (25547)
- Medewerker human resource management (HRM) (25146)
- Medewerker sociale zekerheid (22160)
- Medewerker sociale zekerheid (94910)
Sector: Horeca en bakkerij
niveau 3 / 24-6-2024
Verricht facilitaire werkzaamheden (B1-K1)
- Faciliteert bijeenkomsten (B1-K1-W1)
- Verwerkt gegevens met informatiesystemen (B1-K1-W2)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (B1-K1-W3)
- Bevordert de veiligheid (B1-K1-W4)
- Onderhoudt ruimten en apparatuur (B1-K1-W5)
- Onderhoudt contact met interne en externe klanten enleveranciers (B1-K1-W6)
- Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af (B1-K1-W7)
Organiseert de werkzaamheden (P1-K1)
- Stemt af met de leidinggevende (P1-K1-W1)
- Plant werkzaamheden (P1-K1-W2)
- Bewaakt het budget en te behalen doelen (P1-K1-W3)
- Werkt met lerende medewerkers en stagiairs (P1-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Facilitaire dienstverlening (23247)
Sector: Zorg en welzijn
niveau 2 / 24-6-2024
Voert dienstverlenende werkzaamheden uit (B1-K1)
- Bereidt werkzaamheden voor en stemt af (B1-K1-W1)
- Treedt op als online en/of offline aanspreekpunt (B1-K1-W2)
- Draagt bij aan een fysiek en sociaal veilige werkomgeving (B1-K1-W3)
- Rondt de werkzaamheden af (B1-K1-W4)
- Evalueert de werkzaamheden (B1-K1-W5)
Voert facilitaire werkzaamheden uit (P1-K1)
- Assisteert bij het beheer en onderhoud van gebouwen (P1-K1-W1)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (P1-K1-W2)
- Voert cateringwerkzaamheden uit (P1-K1-W3)
- Voert administratieve werkzaamheden uit (P1-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Dienstverlening (23189)
- Dienstverlening (23385)
- Facilitair medewerker (91330)
- Facilitair medewerker (95751)
- Facilitaire dienstverlener (Facilitaire medewerker) (94170)
- Medewerker facilitaire dienstverlening (25499)
Trip Advocaten & Notarissen
- Naam Trip Advocaten & Notarissen
- Leerbedrijf ID 100399676
- KvK naam TRIP Advocaten Notarissen
- KvK nummer 02064382
Contactpersonen (1)
-
Carolien van Dijk Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Office & Management Support SpecialistRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenOffice & Management Support Specialist, Medewerker facilitaire dienstverlening, Allround medewerker facilitaire dienstverlening, Legal, Insurance & HR Services Specialist
Medewerker facilitaire dienstverlening, Allround medewerker facilitaire dienstverlening, Legal, Insurance & HR Services Specialist