Aangetekend B.V. Word een Marketing Pionier: Uitdagende MBO Stage
Samen met de student en begeleider van school bepalen we de leerdoelen. Op basis van deze leerdoelen en je wensen komen we tot de werkzaamheden die je kennis en kunde op het gebied van Sales en Marketing uitbreiden. Deze werkzaamheden zijn bijvoorbeeld content creatie, leadgeneratie, leads opvolgen, webinars voorbereiden, online demo geven en de klant helpen bij het afsluiten van het abonnement. Hiervoor krijg je toegang tot onze Hubspot CRM en eventuele andere software die je nodig hebt. Je stageperiode zal een unieke mix aan ervaringen opleveren op het snijvlak van sales, marketing, juridische aspecten en secure communication, een combinatie die je klaarstoomt voor een toekomstige carrière in diverse professionele velden. Tot slot zul je gaan werken bij een bedrijf dat enorm groeit en toonaangevende software ontwikkelt.
Naar wie zijn wij op zoek?
- Creatief en Analytisch, je denkt graag buiten de gebaande paden en hebt een scherp oog voor detail. - Leergierig, je bent enthousiast over het leren en toepassen van nieuwe kennis in real-world scenario’s. Je werkt graag met state of art technologie zoals Hubspot, Canva, Google Analytics. - Initiatiefrijk, je wacht niet af, maar neemt zelf de leiding over projecten die jou interesseren.
Wat biedt het bedrijf?
- Ruimte voor jouw ideeën: Kom met je eigen ideeën en zie hoe ze echt gebruikt worden. - Flexibel en ondersteunend: Werk wanneer het jou uitkomt, naast je studie en privéleven. Ons team staat altijd klaar om je te helpen. - Boost voor je carrière: Bij ons doe je niet alleen ervaring op, maar werk je ook aan een beter CV en een mooie toekomst. - Goede betaling: We zien hoe hard je werkt en dat waarderen we. Daarom krijg je van ons een goede (stage)vergoeding. - Werk met top technologie: Ontdek de nieuwste technologie in digitale communicatie en zorg dat berichten veilig en betrouwbaar zijn. - Allround ervaring: Leer van alles wat, van verkoop en marketing tot juridische zaken en veilige communicatie. Dit bereidt je voor op veel verschillende banen in de toekomst.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen