Dille & Kamille (hoofdkantoor) Maak deel uit van een inspirerende ICT leeromgeving bij ons leerbedrijf!
Als stagiair(e) op de eerstelijns ServiceDesk speel je een rol in het bieden van technische ondersteuning aan collega's. Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en e-mails, waarbij je technische problemen identificeert, registreert en oplost.
Naar wie zijn wij op zoek?
Belangrijke vaardigheden voor de stagiair(e) zijn teamgeest, servicegerichtheid, probleemoplossend vermogen, communicatieve en organisatorische vaardigheden, flexibiliteit, leergierigheid en vooral nieuwsgierigheid.
Wat biedt het bedrijf?
Bij ons leerbedrijf krijg je waardevolle voordelen en kansen. Je doet praktijkervaring op en past je kennis toe. We bieden professionele begeleiding en ondersteuning. Je voert diverse taken uit, bouwt een brede kennisbasis op en ontwikkelt probleemoplossend vermogen. We geloven in teamwork en stimuleren persoonlijke groei. We erkennen en waarderen jouw inzet. We creren een inspirerende werkomgeving waarin je wordt omringd door gepassioneerde professionals. We streven naar een waardevolle en leerzame ervaring waarin je kunt groeien en jezelf kunt ontwikkelen. Je komt te werken op een afdeling waar naast hard werken ook veel wordt gelachen en er een potje wordt gedart. Bij Dille & Kamille hechten we veel waarde aan de onderlinge verbinding met collega's. Om dit te versterken, organiseren we elke maand een bedrijfsborrel met altijd een leuk thema.
Wat ga je leren?
- Installeert en onderhoudt hardware, software en netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K1-W1 Maakt devices gebruiksklaar
- B1-K1-W2 Installeert, configureert en onderhoudt software
- B1-K1-W3 Monteert en/of configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Handelt ICT-meldingen af en communiceert hierover
- B1-K2-W1 Neemt ICT-meldingen aan en handelt deze af
- B1-K2-W2 Overlegt en stemt af met derden