Office & Management Support Specialist

Sprekershuys Stagiair Management Assistent / Office Assistent

Wat verwachten we van jou? De management/office assistent verricht zelfstandig alle voorkomende werkzaamheden op secretarieel en organisatorisch gebied voor het kantoor. De functie is uitvoerend, organisatorisch en initiërend van aard. Werkzaamheden die onder andere voorkomen zijn: – Events verwerken in agenda; – Afspraken maken; – Vergaderingen en besprekingen voorbereiden en notuleren; – Gegevensverwerking; – Eerste aanspreekpunt voor klanten in het geval van bezoek en telefonisch contact en daarmee het ‘visitekaartje’ voor het bedrijf; – Zelfstandig telefoon- en mailverkeer afhandelen; – Helpen bij de organisatie van evenementen en bijeenkomsten; – Ondersteuning bij aanvragen voor sprekers en dagvoorzitters; – Bestellen van benodigde kantoormaterialen; – Zorgen voor gegevensverwerking in het CRM-systeem en de website. Verder willen we jou graag de ruimte geven om aan te geven wat je graag zou willen leren, zodat we dit gezamenlijk kunnen invullen!

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent sociaal, zorgvuldig, nauwkeurig en betrouwbaar. Je hebt goede communicatieve vaardigheden Je opereert zowel zelfstandig als in teamverband Je houdt van een uitdaging en denkt in oplossingen Je bent organisatorisch sterk en nauwkeurig Je krijgt energie van ad hoc werkzaamheden en houdt te allen tijde het overzicht Je hebt een brede interesse en bent leergierig Je bent ambitieus en doet te allen tijde wat nodig is Je bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar Een resultaat- en klantgerichte, proactieve werkhouding

Wat biedt het bedrijf?

Een plezierige, informele werksfeer waarin je samenwerkt met gepassioneerde collega’s; De ruimte om zelf aan te geven wat je wil leren; Mogelijkheden om leuke, informatieve events bij te wonen; Uitstekende doorgroeimogelijkheden; Stagevergoeding; Kantoorhonden; We sporten regelmatig met elkaar en vinden het leuk als jij ook aanhaakt; De welbekende vrijmibo.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Voert office & management support uit
  • P3-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
  • P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
  • P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten

lees verder