Junior accountmanager

Carré dakramen Verkoop van dakramen en accessoires aan zowel zakelijke als particuliere klanten

Je begint de dag om 8.00 uur met koffie, tijdens deze koffie kijk je samen met je stagebegeleider naar de binnengekomen mail en de agenda. Als je dit doorgenomen hebt ga je zelf binnen gekomen mail beantwoorden. Na het beantwoorden van de mail ga de producten die jezelf verkocht hebt klaarzetten voor de klant. Wanneer dit gedaan is check je opnieuw je mail. Tussendoor beantwoord je de telefoon. Je hebt in de agenda gezien dat na de koffie de eerste klant al op de stoep staat. Deze klant sta je netjes te woord en probeer je aan een passende oplossing te helpen. Inmiddels loopt het naar het einde van de ochtend. Je ziet voor de lunch nog een moment om rustig aan je stageopdrachten te werken. Na de lunch staan er klanten met een moeilijk vraagstuk. Deze klanten help je en komt er een leuke order uit voort. Dan beantwoord je nog wat mail, belt gemiste oproepen terug, maakt de showroom weer netjes, sluit alles af en is de werkdag ten einde.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zijn op zoek naar een leergierige student die graag wat wil leren, gemotiveerd is, goede inzet toont en de klanten vriendelijk en netjes te woord kan staan.

Wat biedt het bedrijf?

Carré Dakramen is een bedrijf wat snel groeit en blijft innoveren. Wij bieden een fijne werkplek waar ruimte is voor ontspanning binnen het team. Ook vragen wij regelmatig naar jouw mening in bepaalde processen. Naast het gezamenlijk houden van de pauzes, genieten wij elke vrijdag van een uitgebreide lunch welke door Carré Dakramen wordt verzorgd. Als stagiair krijg je uitgebreid de ruimte om je vragen te stellen en aan je stageopdrachten te werken.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder