Expert IT systems and devices

Informatel Services B.V. Service Desk Dispatcher, ruimte om jezelf en onze groeiende ICT organisatie te ontwikkelen. Welkom!

De Service Desk Dispatcher is verantwoordelijk voor het optimaal verwerken van service meldingen en verzoeken van klanten. Dit doe je door binnenkomende meldingen en aanvragen te bewaken en te beheren, zodat deze door de juiste specialist (kunnen) worden verwerkt. De hoofdtaken die je krijgt zijn: o Je fungeert als het enige contactpunt voor de klant, voor alle soorten servicemeldingen en aanvragen. Je ondersteunt en coördineert de werkzaamheden, zodat uren en materialen kunnen worden gefactureerd. o Inkomende service meldingen en aanvragen(mail) worden vooraf door jou verwerkt, zodat de specialist meteen kan gaan werken aan de oplossing. o Je ondersteunt bij het plannen van resources in Connectwise (Service Management Tool). o Je bewaakt roosters, planning, en zorgt voor opvolging van serviceaanvragen. o Je communiceert met klanten; je houdt ze op de hoogte van de voortgang van service meldingen en aanvragen. o Je denkt mee om het werkproces te optimaliseren.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je beschikt over de volgende vaardigheden of wilt deze verder ontwikkelen: Basiskennis van computer en besturingssysteem. o Persoonlijk: telefoonvaardig, communicatief sterk, actief luisteren en servicegericht. o Multi-tasken en je snel aanpassen aan veranderingen. o Procesmatig kunnen werken (ITIL) o Technisch bewustzijn: vermogen om middelen op de juiste manier aan technische kwesties te koppelen. o Inzicht in ondersteunende hulpmiddelen, technieken en hoe technologie wordt gebruikt om diensten te verlenen. o Typevaardigheden om te zorgen voor een snelle en nauwkeurige invoer van details van serviceaanvragen. o Hoge motivatie en verantwoordelijkheidsgevoel en je bent in staat om in een snel bewegende omgeving te werken. o Pro actief en neemt initiatief o Staat open voor feedback o Nette en gestructureerde werkwijze

Wat biedt het bedrijf?

Wij vinden het leuk je goed te leren kennen, en je de ruimte te geven je te ontwikkelen. Naast een stagevergoeding van €100 bruto per maand, met kans op extra's wanneer je extra prestaties levert, bieden we wij je voor 36-40 uur per week: o Volledige on the job training & support. o Werken in een goed georganiseerde organisatie met veel sfeer. o Veel kansen op persoonlijke groei. o Awareness binnen Informatiebeveiliging : training bij Informatel.

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
  • Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
  • P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
  • P2-K1-W2 Automatiseert processen
  • P2-K1-W3 Beheert databases
  • Controleert de security
  • P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
  • P2-K2-W2 Reageert op security incidenten

lees verder