Leidinggevende leisure & hospitality

Thermen Resorts: Thermen Berendonck Unieke hospitality leerplek in de wellness wereld

Als Front Office stagiair(e) sta jij aan het begin van een onvergetelijke dag voor onze gasten. Met jouw glimlach, en die van jouw collega’s, heet je ze welkom. Want door een grote glimlach of een vriendelijk woord worden onze gasten blij én voelen ze zich thuis. Oprechte aandacht, dat gunnen wij onze gasten. En zo kunnen we ze iedere dag verwennen, verrassen en verwachtingen overtreffen. Je ontvangt onze gasten, checkt ze in of uit, geeft ze informatie en biedt ze de best mogelijke service. Natuurlijk doe je dit niet alleen, je bent er immers ook om te leren. Je collega’s van de Front Office helpen je en zijn er voor je.

Naar wie zijn wij op zoek?

Dit ben jij Het vriendelijke hart. Als onze nieuwe Front Office stagiair(e) ben je op én top gastvrij en heb je oprechte aandacht voor een ander. En…. - Ben je op zoek naar een stage van minimaal drie maanden - Volg je een opleiding op minimaal MBO niveau - Ben je representatief, leergierig en servicegericht - Ben je flexibel beschikbaar, ook in de avonden en weekenden

Wat biedt het bedrijf?

Bij ons werken betekent... Naast gastgerichtheid en kwaliteit sta jij bovenaan ons lijstje. Daarom… ...vind je bij ons: - Een ontspannen (werk)omgeving; - Een sterk familiegevoel; - Een hecht team dat voor elkaar door het vuur gaat; - Positieve energie! ...krijg je bij ons: - Diverse trainingen om je vaardigheden verder ontwikkelen via onze Thermen Academy - Een mooie stageplaats in een prachtig wellnessbedrijf; - Leuke extra’s, zoals personeelskorting op onze producten én gratis naar de sauna. p.s. mocht je nou voor een andere periode een stage/leerplek zoeken, stuur ons even een berichtje voor de mogelijkheden!

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Geeft leiding
  • P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P3-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder