PontMeyer N.V. (hoofdkantoor) Online marketeer bij Pontmeyer
Als stagiair(e) online marketing ben je samen met het e-commerce team verantwoordelijk voor de online performance van PontMeyer.nl. Samen met onze specialisten (SEO, SEA, E-mail, CRO, Social en content marketing) houd jij je bezig met het optimaliseren van de onlineactiviteiten van PontMeyer. Zo ga jij je o.a. bezighouden met SEO en SEA vraagstukken voor het verbeteren van de online vindbaarheid van PontMeyer.nl. Denk hierbij aan keyword analyses, het optimaliseren van content en creëren van search ads. Daarnaast is onze email specialist volop bezig met verbeteren van onze nieuwsbrieven, waar je ondersteuning zal gaan leveren in de creatie van email content en heeft onze CRO-specialist meerdere casussen die uitgewerkt moeten worden, zodat ons development team aan de slag kan met het uitwerken van de technische wensen. Naast onze eigen specialisten werken wij ook samen met verschillende bureaus, oftewel er is veel kennis in huis. Bij ons kun je écht jouw online carrière starten!
Naar wie zijn wij op zoek?
• Je bent opzoek naar een meewerkstage en volgt een MBO, HBO of WO-opleiding, bij voorkeur in een commerciële- of marketing richting • Je wilt jezelf ontwikkelen op het gebied van content marketing, SEO, SEA, Email, Social media en CRO • Je bent communicatief vaardig • Je bent commercieel en ambitieus • Je kunt zelfstandig werken
Wat biedt het bedrijf?
• Een leerzame en gevarieerde stage in een jong en ambitieus team • Veel verantwoording en ideeën worden gewaardeerd • Een mooie stagevergoeding van minimaal €250 • Elke donderdag snackdag ;)
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen