Stichting Zaans Museum Culturele Event Topper
Werken op 1 van de grootste toeristische attracties met meer dan 100.00 bezoekers per jaar. Gelegen op de Zaanse schans met meer dan 2 miljoen bezoekers per jaar. Activiteiten, rondleidingen, educatieve programma’s, familiedagen, zakelijke borrels, culturele markten, culture festivals ! Er is geen dag hetzelfde. Samen met de verschillende afdelingen draag jij bij aan een onvergetelijk event wat vlekkeloos en georganiseerd verloopt
Naar wie zijn wij op zoek?
• Je bent gedreven om beter te worden in het Hospitality vak. • Jij bent een echte team player. • Je bent proactief, georganiseerd en hands on; je bent een aanpakker. • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit en een dag werken in het weekend (za/zo) maakt jou niks uit want jij de drukte juist heerlijk • Je kan flexibel anticiperen op operationele situaties die zich gedurende de dag voordoen. • Je staat open voor feedback, omdat juist jouw collega’s ook jou beter willen en kunnen maken. • Rustige dag, Dan is werken in het museum café of een backoffice dag geen probleem!
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden een plezierige en bijzondere omgeving; historisch, maar ook eigentijds. Je werkt in een team met collega's van verschillende leeftijdsgroepen en culturen. Er is veel ruimte voor eigen initiatief, vinden we erg leuk want houdt ons ook scherp. Een dynamische stage in een internationale werkomgeving, je ziet alle landen voorbij komen en het is super voor je talen. Tuurlijk bieden we stage en reiskostenvergoeding, je wordt begeleid door een Teamleider en een stagementor op locatie, wij hebben daarnaast 3 gecertificeerde assessoren en leermeesters dus ook examen doen op locatie is geen probleem bij ons.
Wat ga je leren?
- Organiseert evenementen
- B1-K1-W1 Overlegt met opdrachtgever
- B1-K1-W2 Stelt een plan van aanpak op voor een evenement en licht dit toe
- B1-K1-W3 Regelt en coördineert het vervoer van materialen en personen
- B1-K1-W4 Regelt en coördineert de inrichting van ruimtes en de installatie van materialen
- B1-K1-W5 Regelt en coördineert de dagelijkse voorzieningen
- B1-K1-W6 Voert ondersteunende werkzaamheden uit op het gebied van personeelszaken
- B1-K1-W7 Coördineert de veiligheid van locaties
- B1-K1-W8 Coördineert en bewaakt de voortgang tijdens het evenement en evalueert het evenement
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K2-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K2-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K2-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K2-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K2-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Realiseert commercieel aanbod
- B1-K3-W1 Werft klanten/gasten en opdrachten
- B1-K3-W2 Promoot producten en diensten
- B1-K3-W3 Stelt een passend aanbod op
- B1-K3-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod