Zelfstandig medewerker travel & hospitality

Hostel & Bar de Basis B.V. Hostelmedewerker gezocht! (doorlopend)

Op 1 april 2023 hebben we onze deuren geopend. Sindsdien mogen we gasten van over de hele wereld ontvangen! Een stage bij Hostel & Bar De Basis is ontzettend breed. Onze gasten checken in tussen 15.00 en 22.00 uur en checken uit tot 11.00 uur. Je werkdag staat in het teken van de gast. Van het aannemen van de telefoon en het behandelen van inkomende berichten tot het inchecken van de gast, bijverkopen van ontbijt, regelen van fietsverhuur en uiteraard het uitchecken van de gast. Daarnaast hoort het meewerken in de schoonmaak ook bij je taken. Er vinden dagelijks kamer- en bedwissels plaats. Het hostel schoonhouden is erg belangrijk! Op de begane grond vind je Bennies in De Basis, het restaurant/de bar. Ook hier help je een handje mee. Naast eten en drinken, kunnen gasten hier terecht voor livemuziek, spelletjesavonden, etc. We vinden het leuk als je meedenkt over de evenementen en, als je dat leuk lijkt, mee organiseert!

Naar wie zijn wij op zoek?

We vinden het belangrijk dat onze medewerkers dienstverlenend zijn. Uiteraard is het geen probleem als je dit nog moet leren, hier helpen we graag mee! Daarnaast heb je oog voor detail en kun je goed luisteren. Als een gast een probleem heeft, proberen we dit altijd op te lossen. Daarnaast sta je stevig in je schoenen en kun je zelfstandig werken.

Wat biedt het bedrijf?

We vinden ontwikkeling erg belangrijk. We kijken tijdens je stage naar je sterke en minder sterke punten om het beste uit je te halen. Daarnaast hebben we een superleuk team! De schoonmakers, receptionisten, bar- en keukenmedewerkers; we doen het allemaal samen. Werk je 's middags? Dan staat er uiteraard een lunch voor je klaar. Heb je een avonddienst? Dan wordt er gekookt en eten we met z'n allen. Klaar met werken? We vinden het gezellig als je nog even blijft hangen voor twee sluitdrankjes! Verder krijg je van ons een passende stagevergoeding en 40% personeelskorting op de bar.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder