Stage
E-commerce specialist
Het deco duoDe grootste partystyling groothandel Mooideco van regio west is opzoek naar jou.
BOL
Niveau 4
In overleg
Per direct
Leerbedrijf ID 100629010
Wie zoeken wij?
Wat bieden wij?
Salaris en mogelijkheden
- In overleg
HD
Het deco duo
Telefoonnummer: +31103077221
E-mail: info@mooideco.nl
Website: http://www.mooideco.nl
Contact persoon:
Marco Ruissen
T: +31103077221
E: info@mooideco.nl
Jouw werkzaamheden?
B1-K1
Onderzoekt de customer journey
B1-K1
- B1-K1-W1Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
B1-K2
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
B1-K2
- B1-K2-W1Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3Voert webcare uit
P3-K1
Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
P3-K1
- P3-K1-W1Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5Participeert in netwerken
P3-K2
Voert digitale operationele activiteiten uit
P3-K2
- P3-K2-W1Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen
B1-K1
Onderzoekt de customer journey
B1-K1
- B1-K1-W1Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
P3-K1
Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
P3-K1
- P3-K1-W1Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5Participeert in netwerken
B1-K2
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
B1-K2
- B1-K2-W1Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3Voert webcare uit
P3-K2
Voert digitale operationele activiteiten uit
P3-K2
- P3-K2-W1Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen
