Management assistant

Over jouw werkzaamheden
Als managementassistent verricht je administratieve, secretariële en organisatorische werkzaamheden voor de bestuurders, community-managers en de vakexperts van PPS Netwerk Nederland. Dit betekent dat je een verbindende rol speelt tussen het externe en interne team. De bestuurders zetten de strategische koers uit. De communitymanagers onderhouden warme contacten met samenwerkingspartners van PPS Netwerk Nederland zoals gemeenten, provincies, ministeries, zorg- en onderwijsinstellingen, bouworganisaties en projectmanagementbureaus.
In deze functie werk je zelfstandig, proactief en ben je in staat om je eigen werk te organiseren en structureren. Je bent je bewust van de politieke en bestuurlijke omgeving. Met jouw communicatieve en organisatorische vaardigheden neem jij ondersteunende werkzaamheden uit handen van je collega's. Jij ontzorgt en helpt hen om hun werk zo goed mogelijk te kunnen doen.;

  • locatie
    Zeist
  • periode
    24-5-2021 t/m 24-5-2023
  • gewijzigd
    22 juni 2021
  • beschikbaar
    2

Management Assistent: word jij onze steun en toeverlaat?


Wat ga je leren?

  • Voert taken rondom informatiemanagement uit
  • B1-K1-W1 Zorgt voor de schriftelijke informatie-uitwisseling
  • B1-K1-W2 Zorgt voor de mondelinge (telefonische) informatie-uitwisseling
  • B1-K1-W3 Onderhoudt het relatienetwerk
  • B1-K1-W4 Voert administratieve taken uit
  • B1-K1-W5 Onderhoudt en actualiseert het digitale archief
  • Voert taken rondom planning en organisatie uit
  • B1-K2-W1 Beheert de agenda
  • B1-K2-W2 Organiseert bijeenkomsten
  • B1-K2-W3 Maakt verslag en handelt vergaderzaken af
  • B1-K2-W4 Ontvangt bezoekers
  • B1-K2-W5 Handelt facturen en declaraties af
  • Assisteert bij het verzorgen van de corporate informatie
  • P2-K1-W1 Ontwikkelt en beheert voorlichtings-, promotie- en/of pr-materiaal
  • P2-K1-W2 Redigeert aangeleverde teksten
  • P2-K1-W3 Geeft informatie over de organisatie door aan derden
  • Voert financieel administratieve taken uit
  • P2-K2-W1 Beheert kleine budgetten en handelt financiële zaken af
  • P2-K2-W2 Beoordeelt offertes en leveringscontracten en stelt leveringscondities op
  • P2-K2-W3 Houdt een projectadministratie bij en controleert deze
  • P2-K2-W4 Beheert en controleert een urenregistratie

Naar wie zijn wij op zoek?

• Hebt/volgt een HBO-opleiding in de richting Management Assistent; • Verantwoordelijkheidsgevoel waarbij je anderen werk uit handen neemt; verbindingen weet te leggen en doortastend op treedt bij onvoorziene zaken • Hebt affiniteit met het werken voor de publieke sector; • Klantgerichtheid en een dienstverlenende instelling. Hierbij ben je bewust van je omgeving en kan je goed omgaan met de verschillende belangen die een rol spelen; • Staat stevig in jouw schoenen en laat je niet gek maken bij een hoge werkdruk; • Kunt goed afwegingen maken en de juiste prioriteiten stellen; • Hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en hebt een vlotte pen; • Hebt ervaring of bent bereid om te leren werken met Wordpress, Mailchimp, MS Office en InDesign.

Wat biedt het bedrijf?

Een zelfstandige functie met verantwoordelijkheid en ruimte voor ondernemerschap waarin je bij kunt dragen aan projecten rondom uiteenlopende maatschappelijke thema’s. Je komt in een team waar betrokkenheid, enthousiasme en behulpzaamheid centraal staan met interessante doorgroeimogelijkheden, goede arbeidsvoorwaarden.

Opleiding Management assistant

Crebonummer: 25574
Leerweg: bol

lees verder