Bedrijf
Airback B.V.
Leerbedrijf ID 100789537
Leiden vaak op
Soort bedrijf
Detailhandel via postorder en internet in kleding en modeartikelen
AB
Airback B.V.
Telefoonnummer: +31623772343
E-mail: tobias@airback.us
Contact persoon: 
Tobias van Nispen tot Sevenaer
					
					Contactpersonen
Wij mogen opleiden tot:
Marketing & Communication Specialist (Economie en administratie)
Marketing & Communication Specialist (Economie en administratie)
B1-K1
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
P6-K1
Verzorgt marketing en (interne) communicatietrajecten
- P6-K1-W1Levert managementinformatie
- P6-K1-W2Verzorgt marketing- en communicatieactiviteiten
- P6-K1-W3Voert marktonderzoeken uit
Equivalenten van deze opleiding
- Medewerker marketing en communicatie Opleidingscode 22166
- Marketing, communicatie en evenementen Opleidingscode 23067
- Business Services Opleidingscode 23296
- Medewerker marketing en communicatie Opleidingscode 25148
- Medewerker marketing en communicatie Opleidingscode 90530
- Medewerker marketing en communicatie (Assistent communicatiemedewerker) Opleidingscode 90531
- Medewerker marketing en communicatie (Marketing medewerker) Opleidingscode 90532
E-commerce specialist (Economie en administratie)
E-commerce specialist (Economie en administratie)
B1-K1
Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
B1-K2
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3Voert webcare uit
P3-K1
Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5Participeert in netwerken
P3-K2
Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie Opleidingscode 23354