Stage
E-commerce specialist
AdsVIBE B.V.Stagiair(e) digitale marketing bij AdsVIBE B.V. – Ontwikkel je vaardigheden in een dynamische omgeving!
BBL
Niveau 4
Salaris in overleg
18-8-2025
Leerbedrijf ID 100785951
Wie zoeken wij?
Wat bieden wij?
Handig om te weten
- Met uitzicht op een vaste baan
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat
- Opleiden voor een mbo-certificaat
- Opleiden voor een Praktijkverklaring
Salaris en mogelijkheden
- Salaris in overleg
- Met uitzicht op een vaste baan
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat
- Opleiden voor een mbo-certificaat
- Opleiden voor een Praktijkverklaring
Organisatieprofiel
AB
AdsVIBE B.V.
Telefoonnummer: +31641159664
E-mail: erjen@adsvibe.nl
Website: https://adsvibe.nl
Contact persoon:
Erjen Rijnders
T: +31641159664
E: erjen@adsvibe.nl
Jouw werkzaamheden?
B1-K1
Onderzoekt de customer journey
B1-K1
- B1-K1-W1Brengt de marktpositie van de onderneming in kaartBehoort niet tot het takenpakket
- B1-K1-W2Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansenBehoort niet tot het takenpakket
- B1-K1-W4Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaartBehoort niet tot het takenpakket
- B1-K1-W5Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
B1-K2
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
B1-K2
- B1-K2-W1Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3Voert webcare uit
P3-K1
Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
P3-K1
- P3-K1-W1Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5Participeert in netwerken
P3-K2
Voert digitale operationele activiteiten uit
P3-K2
- P3-K2-W1Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen
B1-K1
Onderzoekt de customer journey
B1-K1
- B1-K1-W1Brengt de marktpositie van de onderneming in kaartBehoort niet tot het takenpakket
- B1-K1-W2Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansenBehoort niet tot het takenpakket
- B1-K1-W4Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaartBehoort niet tot het takenpakket
- B1-K1-W5Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
P3-K1
Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
P3-K1
- P3-K1-W1Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5Participeert in netwerken
B1-K2
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
B1-K2
- B1-K2-W1Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3Voert webcare uit
P3-K2
Voert digitale operationele activiteiten uit
P3-K2
- P3-K2-W1Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen
