Basisschool Dr. C. Steenblok

  • Naam Basisschool Dr. C. Steenblok
  • Leerbedrijf ID 100008020
  • KvK naam Stichting tot het Verstrekken van Basisonderwijs op Gereformeerde Grondslag
  • KvK nummer 41179060
  • Bedrijfsindeling Basisonderwijs voor leerplichtigen
  • Telefoon +31318511011
  • Bedrijfsgrootte 10 tot en met 50 medewerkers
  • Totale capaciteit 0
  • Stage/bbl overeenkomsten 1

Organisatieprofiel

  • Omschrijving De Dr. C. Steenblokschool is een basisschool op reformatorische grondslag te Veenendaal. De Bijbel neemt op onze school een centrale plaats in. Dit dient als basis voor ons doen en laten. In de tweede plaats willen wij onze leerlingen goed voorbereiden op het voortgezet onderwijs en op een plaats in onze samenleving. Hierom werken wij aan een brede ontwikkeling van het kind. Dit houdt in dat wij de cognitieve ontwikkeling laten samengaan met de emotionele ontwikkeling, ontwikkeling van creativiteit en ontwikkeling van sociale, culturele en lichamelijke vaardigheden.
  • Informatie Leren & Werken Wij zijn een erkend leerbedrijf omdat wij graag mensen op willen leiden die dezelfde missie en visie hebben als wij. Wij geven de MBO BBL-studenten de mogelijkheid om het werken te combineren met de praktijk. Met het doel de studenten tijd te geven om de theorie toe te passen in de praktijk.
  • Informatie Student De Dr. C. Steenblokschool werkt nauw samen met het Hoornbeeck college te Amersfoort en Apeldoorn.

Basisschool Dr. C. Steenblok

  • Naam Basisschool Dr. C. Steenblok
  • Leerbedrijf ID 100008020
  • KvK naam Stichting tot het Verstrekken van Basisonderwijs op Gereformeerde Grondslag
  • KvK nummer 41179060

Erkenningen

Sector: Sport

Sector: VMBO Leerwerktraject / Praktijkonderwijs, Voortgezet Speciaal Onderwijs

Sector: Zorg en welzijn

Basisschool Dr. C. Steenblok

  • Naam Basisschool Dr. C. Steenblok
  • Leerbedrijf ID 100008020
  • KvK naam Stichting tot het Verstrekken van Basisonderwijs op Gereformeerde Grondslag
  • KvK nummer 41179060

Contactpersonen (1)

Naam Rollen Opleidingen