Rijksoverheid, Centrum voor Facilitaire Dienstverlening
- Naam Rijksoverheid, Centrum voor Facilitaire Dienstverlening
- Leerbedrijf ID 100073556
- KvK naam Belastingdienst CAP, SSO CFD
- KvK nummer 27365323
- KvK vestigingsnummer 000022885013
- Bedrijfsindeling Algemeen overheidsbestuur
- Telefoon +31881551900
- Bedrijfsgrootte meer dan 500 medewerkers
- Totale capaciteit 0
- Stage/bbl overeenkomsten 4
Organisatieprofiel
- Omschrijving Rijksoverheid, Centrum voor Facilitaire Dienstverlening (CFD) CFD is dè concerndienstverlener waar de klant zich welkom, begrepen en geholpen voelt. Dit doet CFD door waarde toe te voegen op het gebied van facilitaire dienstverlening, huisvesting, inkoop en informatiehuishouding. CFD is verantwoordelijk voor de huisvesting van haar afnemers en zorgt voor de inrichting van de kantoren en aanverwante diensten, waaronder beveiliging, schoonmaak en catering. Op facilitair gebied zijn wij de grootste aanbieder binnen de Rijksoverheid en één van de vier rijks concerndienstverleners. De operationele facilitaire werkzaamheden worden uitgevoerd binnen de afdeling Operationele Facilitaire Dienstverlening (OFD). Operationele facilitaire dienstverlening De activiteiten van de OFD zijn gericht op het verlenen van facilitaire diensten in de gebouwen die wij servicen; zoals het visitekaartje zijn voor onze klanten als het gaat om gastvrijheid, het bevorderen van de veiligheid, controle taken m.b.t. gezondheid en hygiëne, vergaderservice, beheer en onderhoud in de gebouwen en de logistieke processen. In elk gebouw is een lokaal serviceteam actief die iedere dag weer zorgen voor een veilige, gezonde en vooral fijne werkomgeving. Samen met de servicebalies, gefaciliteerd door het lokale serviceteam, is het Facilitair Contact Centrum (FCC) de belangrijkste schakel voor alle facilitaire vragen. Serviceteams en andere onderdelen binnen OFD De serviceteams verzorgen de facilitaire processen in de gebouwen zodat de pandgebruikers optimaal gebruik kunnen maken van alle voorzieningen. Een greep uit de werkzaamheden van serviceteams: receptiewerkzaamheden, interne postbezorging, levering van kantoorartikelen, logistieke rondes, controle op systemen (bijv. legionella), vergaderservices, kleine verhuizingen, enz. Daarnaast is het serviceteam verantwoordelijk voor het oplossen en registreren van alle verstoringen in en rondom de gebouwen. Servicemedewerkers van OFD werken in pandgebonden teams. De serviceteams zijn georganiseerd in drie regio’s, te weten Noord-West, Noord-Oost en Zuid. Naast de serviceteams hebben we ook een aantal landelijk opererende teams. https://www.youtube.com/watch?v=XfOgDC7wvFw Kom jij als stagiaire onze mooie en gastvrije directie versterken? We kijken naar je uit!!
- Informatie Student https://www.youtube.com/watch?v=XfOgDC7wvFw
Rijksoverheid, Centrum voor Facilitaire Dienstverlening
- Naam Rijksoverheid, Centrum voor Facilitaire Dienstverlening
- Leerbedrijf ID 100073556
- KvK naam Belastingdienst CAP, SSO CFD
- KvK nummer 27365323
Erkenningen
Sector: Cross-over
niveau 2 / 6-7-2017
Is aanspreekpunt voor bezoekers (B1-K1)
- Ontvangt bezoekers (B1-K1-W1)
- Draagt bij aan een veilige situatie (B1-K1-W2)
Voert dienstverlenende, servicegerichte werkzaamheden uit (B1-K2)
- Assisteert bij de uitvoering van activiteiten (B1-K2-W1)
- Voert eenvoudige administratieve werkzaamheden uit (B1-K2-W2)
- Assisteert bij voorraadbeheer (B1-K2-W3)
- Voert eenvoudige onderhouds- en herstelwerkzaamheden uit (B1-K2-W4)
- In behandeling nemen en registreren van incidenten (B1-K2-W5)
Sector: Economie en administratie
niveau 3 / 4-2-2010
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verricht werkzaamheden ten behoeve van bedrijfsprocessen in de zakelijke dienstverlening (P2-K1)
- Ondersteunt bij het leveren van managementinformatie (P2-K1-W1)
- Voert financiële processen uit (P2-K1-W2)
- Organiseert planning en voorraadbeheer (P2-K1-W3)
- Voert marketing en communicatie-werkzaamheden uit (P2-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Administrateur (93210)
- Administrateur (Salarisadministrateur) (90463)
- Boekhoudkundig medewerker (90490)
- Business Services (23296)
- Financieel administratief medewerker (25139)
- Financieel administratieve beroepen (23065)
- Financiële beroepen (22158)
- Financiele beroepen (Financieel administratief medewerker) (93200)
- Financiele beroepen (Salarisadministrateur) (93213)
- Office assistant (25573)
- Office- en managementsupport (23231)
- Secretaresse (25152)
- Secretariele beroepen (23069)
niveau 2 / 4-2-2010
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verricht ondersteunende werkzaamheden in de zakelijke dienstverlening (P1-K1)
- Voert facilitaire werkzaamheden uit (P1-K1-W1)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (P1-K1-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Administratief medewerker (22156)
- Administratief medewerker (90470)
- Administratief medewerker (Secretarieel medewerker) (90472)
- Administratief medewerker (Telefonist/receptionist) (90473)
- Business Services (23296)
- Medewerker (financiële) administratie (25149)
- Medewerker secretariaat en receptie (25150)
- Ondersteunende administratieve beroepen (23068)
niveau 4 / 8-1-2018
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verricht activiteiten voor financieel beheer (P4-K1)
- Levert managementinformatie (P4-K1-W1)
- Doet verbetervoorstellen m.b.t. geld-, goederen- en informatie beweging (P4-K1-W2)
- Handelt financieel-administratieve taken af (P4-K1-W3)
- Verricht werkzaamheden t.b.v. de periodeafsluiting en belastingaangifte (P4-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Administrateur (90460)
- Administrateur (Bedrijfsadministrateur) (90462)
- Bedrijfsadministrateur (25138)
- Business Services (23296)
- Financieel administratieve beroepen (23065)
- Financiële beroepen (22158)
- Financiele beroepen (Bedrijfsadministrateur) (93212)
- Financiele beroepen (Salarisadministrateur) (93213)
- Junior assistent-accountant (25140)
niveau 4 / 9-11-2017
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Ondersteunt bij juridische en HR adviestrajecten (P5-K1)
- Levert managementinformatie (P5-K1-W1)
- Ondersteunt juridische of hr aanvragen en opdrachten (P5-K1-W2)
- Stelt standaarddocumenten op of vult ze in (P5-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Adviseur Bancaire Diensten (25141)
- Adviseur Inkomensverzekeringen (25142)
- Adviseur Schadeverzekeringen (25143)
- Adviseur Vermogen (25144)
- Business Services (23296)
- Financiele dienstverlening (23190)
- Financiele dienstverlening (23216)
- Juridisch medewerker (22161)
- Juridisch medewerker (90430)
- Juridisch medewerker (94890)
- Juridisch medewerker (Openbaar bestuur) (90432)
- Juridisch medewerker (Sociale zekerheid) (90433)
- Juridisch medewerker (Zakelijke dienstverlening) (90434)
- Juridisch medewerker openbaar bestuur (94892)
- Juridisch medewerker zakelijke dienstverlening (94891)
- Juridisch-administratief dienstverlener (25145)
- Juridisch-administratieve beroepen (23066)
- Klantmedewerker Bancaire Diensten (25544)
- Klantmedewerker Inkomensverzekeringen (25545)
- Klantmedewerker Schadeverzekeringen (25546)
- Klantmedewerker Vermogen (25547)
- Medewerker human resource management (HRM) (25146)
- Medewerker sociale zekerheid (22160)
- Medewerker sociale zekerheid (94910)
niveau 4 / 29-8-2017
Stelt evenementplannen op en/of ondersteunt daarbij (B1-K1)
- Inventariseert wensen en eisen van de opdrachtgever (B1-K1-W1)
- Verzamelt informatie voor evenementen en analyseert deze (B1-K1-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Maakt een risico-analyse en een overzicht van benodigde vergunningen (B1-K1-W3)
- Doet voorstellen voor evenementplannen en/of stelt deze bij (B1-K1-W4)
- Werkt evenementplannen uit en presenteert deze (B1-K1-W5)
-
Niet uitvoerbaar: Stelt begroting en offerte op voor de opdrachtgever (B1-K1-W6)
Organiseert evenement en evenementpromotie (B1-K2)
- Werkt een draaiboek en callsheet uit (B1-K2-W1)
- Regelt de promotie van het evenement (B1-K2-W2)
- Regelt de inhuur/aankoop van materialen, mensen, techniek, (virtuele) ruimtes, catering, vervoer en voorzieningen (B1-K2-W3)
- Verzorgt de administratie met betrekking tot de deelnemers (B1-K2-W4)
- Regelt de infrastructuur rondom het evenement (B1-K2-W5)
- Regelt de inrichting van ruimtes, de installatie van materialen en apparatuur en de dagelijkse voorzieningen (B1-K2-W6)
- Regelt de veiligheidsorganisatie van het evenement (B1-K2-W7)
Ondersteunt bij de uitvoering van het evenement (B1-K3)
- Bewaakt de voortgang tijdens het evenement (B1-K3-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Coördineert de verkoop/verhuur van producten, catering en aanvullende diensten (B1-K3-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Coördineert de ontvangst van de bezoekers, artiesten, leveranciers en onderaannemers (B1-K3-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Informeert en adviseert aanwezigen en handelt klachten af (B1-K3-W4)
Rondt het evenement af (B1-K4)
- Handelt financiële, personele en administratieve zaken rondom evenementen af (B1-K4-W1)
- Evalueert het evenement en doet verbetervoorstellen (B1-K4-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Evenementenorganisatie (23302)
- Marketing, communicatie en evenementen (23067)
- Medewerker evenementenorganisatie (25147)
- Medewerker marketing en communicatie (22166)
- Medewerker marketing en communicatie (Medewerker evenementenorganisatie) (90534)
- Medewerker marketing en communicatie (Org. publicitair medew. kunst, cultuur & media) (90533)
niveau 4 / 4-2-2010
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Voert office & management support uit (P3-K1)
- Levert managementinformatie (P3-K1-W1)
- Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information (P3-K1-W2)
- Handelt administratieve en financiële zaken af (P3-K1-W3)
- Organiseert interne bijeenkomsten (P3-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Business Services (23296)
- Management assistant (25574)
- Managementassistent (90510)
- Managementassistent (Directiesecretaresse) (90511)
- Managementassistent (Projectsecretaresse) (90512)
- Managementassistent/directiesecretaresse (25151)
- Office- en managementsupport (23231)
- Secretariele beroepen (23069)
- Secretariele beroepen (93250)
- Secretariële beroepen (22157)
- Secretariële beroepen (95390)
- Secretariele beroepen (Directiesecretaresse) (93251)
- Secretariele beroepen (Directiesecretaresse/managementassistent) (95391)
- Secretariele beroepen (Juridisch secretaresse) (95392)
- Secretariele beroepen (Managementassistent) (93252)
- Secretariele beroepen (Medisch secretaresse) (95393)
Sector: Handel, mode, ondernemerschap
niveau 4 / 16-6-2015
Geeft direct leiding aan medewerkers/projecten (B1-K1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (B1-K1-W1)
- Begeleidt medewerkers bij werkzaamheden (B1-K1-W2)
- Wisselt informatie uit met medewerkers (in werkoverleg) (B1-K1-W3)
- Bewaakt de voortgang van de werkuitvoering (B1-K1-W4)
- Communiceert met derden (B1-K1-W5)
- Administreert en archiveert gegevens (B1-K1-W6)
Voert uit en/of levert een bijdrage aan het personeelsbeleid (P1-K1)
- Adviseert over de personeelsbehoefte (P1-K1-W1)
- Adviseert bij de werving en selectie van medewerkers (P1-K1-W2)
- Adviseert bij het begeleiden t.a.v. het functioneren en het beoordelen van medewerkers (P1-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Contactcenter teamleider (22165)
- Contactcenter teamleider (93860)
- Handel en ondernemerschap (79080)
- Leidinggeven op basis van vakmanschap (23075)
- Leidinggeven op basis van vakmanschap (23208)
- Leidinggeven op basis van vakmanschap (23422)
- Leidinggevende team/afdeling/project (25528)
- Leidinggevende van een team/afdeling/project (27047)
Sector: Horeca en bakkerij
niveau 3 / 14-7-2022
Verricht facilitaire werkzaamheden (B1-K1)
- Faciliteert bijeenkomsten (B1-K1-W1)
- Verwerkt gegevens met informatiesystemen (B1-K1-W2)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (B1-K1-W3)
- Bevordert de veiligheid (B1-K1-W4)
- Onderhoudt ruimten en apparatuur (B1-K1-W5)
- Onderhoudt contact met interne en externe klanten enleveranciers (B1-K1-W6)
- Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af (B1-K1-W7)
Organiseert de werkzaamheden (P1-K1)
- Stemt af met de leidinggevende (P1-K1-W1)
- Plant werkzaamheden (P1-K1-W2)
- Bewaakt het budget en te behalen doelen (P1-K1-W3)
- Werkt met lerende medewerkers en stagiairs (P1-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Facilitaire dienstverlening (23247)
niveau 4 / 13-7-2009
Verricht facilitaire werkzaamheden (B1-K1)
- Faciliteert bijeenkomsten (B1-K1-W1)
- Verwerkt gegevens met informatiesystemen (B1-K1-W2)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (B1-K1-W3)
- Bevordert de veiligheid (B1-K1-W4)
- Onderhoudt ruimten en apparatuur (B1-K1-W5)
- Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers (B1-K1-W6)
- Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af (B1-K1-W7)
Voert beheerstaken uit (P2-K1)
- Maakt een plan voor uitvoering van facilitaire dienstverlening (P2-K1-W1)
- Voert contractbeheer uit (P2-K1-W2)
- Beheert financiën (P2-K1-W3)
- Stemt af met het management (P2-K1-W4)
Geeft leiding (P2-K2)
- Begeleidt en stuurt (lerende) medewerkers aan (P2-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P2-K2-W2)
- Voert gesprekken met medewerkers (P2-K2-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Facilitair leidinggeven (23083)
- Facilitair leidinggevende (25175)
- Facilitair leidinggevende (91320)
- Facilitair leidinggevende (95750)
- Facilitaire dienstverlener (22183)
- Facilitaire dienstverlener (Facilitaire leidinggevende) (94180)
- Facilitaire dienstverlening (23247)
- Horeca en bakkerij (79120)
Sector: Zorg en welzijn
niveau 2 / 4-1-2009
Voert dienstverlenende werkzaamheden uit (B1-K1)
- Bereidt werkzaamheden voor en stemt af (B1-K1-W1)
- Treedt op als online en/of offline aanspreekpunt (B1-K1-W2)
- Draagt bij aan een fysiek en sociaal veilige werkomgeving (B1-K1-W3)
- Rondt de werkzaamheden af (B1-K1-W4)
- Evalueert de werkzaamheden (B1-K1-W5)
Voert facilitaire werkzaamheden uit (P1-K1)
- Assisteert bij het beheer en onderhoud van gebouwen (P1-K1-W1)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (P1-K1-W2)
- Voert cateringwerkzaamheden uit (P1-K1-W3)
- Voert administratieve werkzaamheden uit (P1-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Dienstverlening (23189)
- Dienstverlening (23385)
- Facilitair medewerker (91330)
- Facilitair medewerker (95751)
- Facilitaire dienstverlener (Facilitaire medewerker) (94170)
- Medewerker facilitaire dienstverlening (25499)
Rijksoverheid, Centrum voor Facilitaire Dienstverlening
- Naam Rijksoverheid, Centrum voor Facilitaire Dienstverlening
- Leerbedrijf ID 100073556
- KvK naam Belastingdienst CAP, SSO CFD
- KvK nummer 27365323
Contactpersonen (2)
-
Employability Center Belastingdienst Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV
-
Zarko Ristic Contactpersoon BPV, Praktijkopleider Medewerker facilitaire dienstverleningRollen
Contactpersoon BPV, Praktijkopleider
OpleidingenMedewerker facilitaire dienstverlening, Facilitair leidinggevende, Allround medewerker facilitaire dienstverlening, Servicemedewerker
Facilitair leidinggevende, Allround medewerker facilitaire dienstverlening, Servicemedewerker