Bibliotheek Utrecht Neude
- Naam Bibliotheek Utrecht Neude
- Leerbedrijf ID 100074181
- KvK naam Stichting de Bibliotheek Utrecht
- KvK nummer 56471572
- KvK vestigingsnummer 000044289928
- Bedrijfsindeling Openbare bibliotheken
- Telefoon +31302861861
- Bedrijfsgrootte 10 tot en met 50 medewerkers
- Totale capaciteit 0
- Stage/bbl overeenkomsten -
Bibliotheek Utrecht Neude
- Naam Bibliotheek Utrecht Neude
- Leerbedrijf ID 100074181
- KvK naam Stichting de Bibliotheek Utrecht
- KvK nummer 56471572
Erkenningen
Sector: Cross-over
niveau 2 / 20-3-2018
Is aanspreekpunt voor bezoekers (B1-K1)
- Ontvangt bezoekers (B1-K1-W1)
- Draagt bij aan een veilige situatie (B1-K1-W2)
Voert dienstverlenende, servicegerichte werkzaamheden uit (B1-K2)
- Assisteert bij de uitvoering van activiteiten (B1-K2-W1)
- Voert eenvoudige administratieve werkzaamheden uit (B1-K2-W2)
- Assisteert bij voorraadbeheer (B1-K2-W3)
- Voert eenvoudige onderhouds- en herstelwerkzaamheden uit (B1-K2-W4)
- In behandeling nemen en registreren van incidenten (B1-K2-W5)
Sector: Economie en administratie
niveau 2 / 17-2-2025
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verricht ondersteunende werkzaamheden in de zakelijke dienstverlening (P1-K1)
- Voert facilitaire werkzaamheden uit (P1-K1-W1)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (P1-K1-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Administratief medewerker (22156)
- Administratief medewerker (90470)
- Administratief medewerker (Secretarieel medewerker) (90472)
- Administratief medewerker (Telefonist/receptionist) (90473)
- Business Services (23296)
- Medewerker (financiële) administratie (25149)
- Medewerker secretariaat en receptie (25150)
- Ondersteunende administratieve beroepen (23068)
niveau 4 / 5-11-2008
Bemiddelt tussen klant en informatie (B1-K1)
- Geeft informatie aan en adviseert de klant (B1-K1-W1)
- Leert de klant informatievaardigheden (B1-K1-W2)
- Handelt het informatiebemiddelingsproces af (B1-K1-W3)
Voert projecten en activiteiten uit (B1-K2)
- Levert een bijdrage aan het project-/activiteiten-/werkplan (B1-K2-W1)
- Assisteert bij de organisatie (B1-K2-W2)
- Begeleidt en ondersteunt activiteiten en bezoeken (B1-K2-W3)
Ontsluit en beheert het informatie-/media-aanbod (B1-K3)
- Verwerft het informatie-aanbod en stelt samen (B1-K3-W1)
- Presenteert en beheert producten en diensten (B1-K3-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Bibliotheken (23063)
- Economie en administratie (79090)
- Medewerker informatiedienstverlening (22162)
- Medewerker informatiedienstverlening (90520)
- Medewerker informatiedienstverlening (Archiefmedewerker historisch documentatiecentrum) (90521)
- Medewerker informatiedienstverlening (Bibliotheekmedewerker) (90522)
- Medewerker informatiedienstverlening (Informatiebeheerder) (90523)
niveau 4 / 28-2-2017
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verzorgt marketing en (interne) communicatietrajecten (P6-K1)
- Levert managementinformatie (P6-K1-W1)
- Verzorgt marketing- en communicatieactiviteiten (P6-K1-W2)
- Voert marktonderzoeken uit (P6-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Business Services (23296)
- Marketing, communicatie en evenementen (23067)
- Medewerker marketing en communicatie (22166)
- Medewerker marketing en communicatie (25148)
- Medewerker marketing en communicatie (90530)
- Medewerker marketing en communicatie (Assistent communicatiemedewerker) (90531)
- Medewerker marketing en communicatie (Marketing medewerker) (90532)
niveau 4 / 31-3-2017
Stelt evenementplannen op en/of ondersteunt daarbij (B1-K1)
- Inventariseert wensen en eisen van de opdrachtgever (B1-K1-W1)
- Verzamelt informatie voor evenementen en analyseert deze (B1-K1-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Maakt een risico-analyse en een overzicht van benodigde vergunningen (B1-K1-W3)
- Doet voorstellen voor evenementplannen en/of stelt deze bij (B1-K1-W4)
- Werkt evenementplannen uit en presenteert deze (B1-K1-W5)
- Stelt begroting en offerte op voor de opdrachtgever (B1-K1-W6)
Organiseert evenement en evenementpromotie (B1-K2)
- Werkt een draaiboek en callsheet uit (B1-K2-W1)
- Regelt de promotie van het evenement (B1-K2-W2)
- Regelt de inhuur/aankoop van materialen, mensen, techniek, (virtuele) ruimtes, catering, vervoer en voorzieningen (B1-K2-W3)
- Verzorgt de administratie met betrekking tot de deelnemers (B1-K2-W4)
- Regelt de infrastructuur rondom het evenement (B1-K2-W5)
- Regelt de inrichting van ruimtes, de installatie van materialen en apparatuur en de dagelijkse voorzieningen (B1-K2-W6)
- Regelt de veiligheidsorganisatie van het evenement (B1-K2-W7)
Ondersteunt bij de uitvoering van het evenement (B1-K3)
- Bewaakt de voortgang tijdens het evenement (B1-K3-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Coördineert de verkoop/verhuur van producten, catering en aanvullende diensten (B1-K3-W2)
- Coördineert de ontvangst van de bezoekers, artiesten, leveranciers en onderaannemers (B1-K3-W3)
- Informeert en adviseert aanwezigen en handelt klachten af (B1-K3-W4)
Rondt het evenement af (B1-K4)
- Handelt financiële, personele en administratieve zaken rondom evenementen af (B1-K4-W1)
- Evalueert het evenement en doet verbetervoorstellen (B1-K4-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Evenementenorganisatie (23302)
- Marketing, communicatie en evenementen (23067)
- Medewerker evenementenorganisatie (25147)
- Medewerker marketing en communicatie (22166)
- Medewerker marketing en communicatie (Medewerker evenementenorganisatie) (90534)
- Medewerker marketing en communicatie (Org. publicitair medew. kunst, cultuur & media) (90533)
Sector: ICT
niveau 2 / 16-12-2014
Installeert en onderhoudt hardware, software en netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K1)
- Maakt devices gebruiksklaar (B1-K1-W1)
- Installeert, configureert en onderhoudt software (B1-K1-W2)
- Monteert en/of configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K1-W3)
Handelt ICT-meldingen af en communiceert hierover (B1-K2)
- Neemt ICT-meldingen aan en handelt deze af (B1-K2-W1)
- Overlegt en stemt af met derden (B1-K2-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- ICT support (23090)
- ICT support (23246)
- ICT support (23400)
- ICT-medewerker (22094)
- ICT-medewerker (Medewerker ICT) (95060)
- Informatie en communicatietechnologie (79050)
- Medewerker ICT (25192)
- Medewerker ICT (90360)
- Medewerker ICT support (25607)
Bibliotheek Utrecht Neude
- Naam Bibliotheek Utrecht Neude
- Leerbedrijf ID 100074181
- KvK naam Stichting de Bibliotheek Utrecht
- KvK nummer 56471572
Contactpersonen (3)
-
Rianne Rombout Contactpersoon BPV, Praktijkopleider BibliotheekmedewerkerRollen
Contactpersoon BPV, Praktijkopleider
OpleidingenBibliotheekmedewerker, Servicemedewerker, Medewerker evenementenorganisatie, Marketing & Communication Specialist, Medewerker ICT
Servicemedewerker, Medewerker evenementenorganisatie, Marketing & Communication Specialist, Medewerker ICT -
Rianne Rombouts Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV
-
Ingrid van Zetten Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV