De Bootsmannen BV | Pampus Events
- Naam De Bootsmannen BV | Pampus Events
- Leerbedrijf ID 100126426
- KvK naam De Bootsmannen B.V.
- KvK nummer 64928055
- KvK vestigingsnummer 000033705925
- Bedrijfsindeling Overige recreatie (rest)(geen jachthavens)
- Telefoon +31294700236
- Bedrijfsgrootte 10 tot en met 50 medewerkers
- Totale capaciteit 0
- Stage/bbl overeenkomsten 1
Organisatieprofiel
- Omschrijving Forteiland Pampus bevindt zich in het Markermeer, nabij Muiden en Amsterdam IJburg. Met een enthousiast team medewerkers, oproepkrachten en vrijwilligers zorgen wij dat het eiland 6 dagen per week geopend is voor museaal bezoek aan het fort, organiseren wij feesten en teambuildingprogramma's voor bedrijven en ontvangen wij vele gasten in ons horecapaviljoen op het eiland. Vanuit ons kantoor in Muiden boeken we tevens zeilvakanties naar Griekenland (OCC Yachting) en verhuren we zeilpakken en zwemvesten (NauticRent)
- Informatie Leren & Werken Wij vinden het leuk om studenten te begeleiden.
- Informatie Student N.v.t.
De Bootsmannen BV | Pampus Events
- Naam De Bootsmannen BV | Pampus Events
- Leerbedrijf ID 100126426
- KvK naam De Bootsmannen B.V.
- KvK nummer 64928055
Erkenningen
Sector: Cross-over
niveau 4 / 14-7-2020
Organiseert evenementen (B1-K1)
- Overlegt met opdrachtgever (B1-K1-W1)
- Stelt een plan van aanpak op voor een evenement en licht dit toe (B1-K1-W2)
- Regelt en coördineert het vervoer van materialen en personen (B1-K1-W3)
- Regelt en coördineert de inrichting van ruimtes en de installatie van materialen (B1-K1-W4)
- Regelt en coördineert de dagelijkse voorzieningen (B1-K1-W5)
- Voert ondersteunende werkzaamheden uit op het gebied van personeelszaken (B1-K1-W6)
- Coördineert de veiligheid van locaties (B1-K1-W7)
- Coördineert en bewaakt de voortgang tijdens het evenement en evalueert het evenement (B1-K1-W8)
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K2)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K2-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K2-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K2-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K2-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K2-W5)
Realiseert commercieel aanbod (B1-K3)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K3-W1)
- Promoot producten en diensten (B1-K3-W2)
- Stelt een passend aanbod op (B1-K3-W3)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (B1-K3-W4)
Sector: Economie en administratie
niveau 4 / 2-11-2020
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Voert het accountmanagement uit en beheert relaties (P4-K1)
- Voert accountanalyses uit (P4-K1-W1)
- Stelt een accountplan op (P4-K1-W2)
- Coördineert het uitvoeren van een accountplan (P4-K1-W3)
- Evalueert een accountplan (P4-K1-W4)
- Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk (P4-K1-W5)
Voert een commercieel traject uit (P4-K2)
- Bereidt een commercieel traject voor (P4-K2-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P4-K2-W2)
- Voert een verkoopgesprek (P4-K2-W3)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P4-K2-W4)
- Verzorgt het interne ordertraject (P4-K2-W5)
- Voert aftersales uit (P4-K2-W6)
Equivalenten van deze opleiding
- (Junior) accountmanager (25132)
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Commercieel medewerker (22164)
- Commercieel medewerker ((Junior) Accountmanager ECABO) (93801)
- Commercieel medewerker ((Junior) Accountmanager KC Handel) (93802)
- Economie en administratie (79090)
- Werkvoorbereider houtbranche (Commercieel technisch medewerker houthandel) (94654)
- Werkvoorbereider houtbranche (Werkvoorbereider houthandel) (94653)
niveau 4 / 3-6-2015
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verzorgt marketing en (interne) communicatietrajecten (P6-K1)
- Levert managementinformatie (P6-K1-W1)
- Verzorgt marketing- en communicatieactiviteiten (P6-K1-W2)
- Voert marktonderzoeken uit (P6-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Business Services (23296)
- Marketing, communicatie en evenementen (23067)
- Medewerker marketing en communicatie (22166)
- Medewerker marketing en communicatie (25148)
- Medewerker marketing en communicatie (90530)
- Medewerker marketing en communicatie (Assistent communicatiemedewerker) (90531)
- Medewerker marketing en communicatie (Marketing medewerker) (90532)
niveau 4 / 4-9-2023
Stelt evenementplannen op en/of ondersteunt daarbij (B1-K1)
- Inventariseert wensen en eisen van de opdrachtgever (B1-K1-W1)
- Verzamelt informatie voor evenementen en analyseert deze (B1-K1-W2)
- Maakt een risico-analyse en een overzicht van benodigde vergunningen (B1-K1-W3)
- Doet voorstellen voor evenementplannen en/of stelt deze bij (B1-K1-W4)
- Werkt evenementplannen uit en presenteert deze (B1-K1-W5)
- Stelt begroting en offerte op voor de opdrachtgever (B1-K1-W6)
Organiseert evenement en evenementpromotie (B1-K2)
- Werkt een draaiboek en callsheet uit (B1-K2-W1)
- Regelt de promotie van het evenement (B1-K2-W2)
- Regelt de inhuur/aankoop van materialen, mensen, techniek, (virtuele) ruimtes, catering, vervoer en voorzieningen (B1-K2-W3)
- Verzorgt de administratie met betrekking tot de deelnemers (B1-K2-W4)
- Regelt de infrastructuur rondom het evenement (B1-K2-W5)
- Regelt de inrichting van ruimtes, de installatie van materialen en apparatuur en de dagelijkse voorzieningen (B1-K2-W6)
- Regelt de veiligheidsorganisatie van het evenement (B1-K2-W7)
Ondersteunt bij de uitvoering van het evenement (B1-K3)
- Bewaakt de voortgang tijdens het evenement (B1-K3-W1)
- Coördineert de verkoop/verhuur van producten, catering en aanvullende diensten (B1-K3-W2)
- Coördineert de ontvangst van de bezoekers, artiesten, leveranciers en onderaannemers (B1-K3-W3)
- Informeert en adviseert aanwezigen en handelt klachten af (B1-K3-W4)
Rondt het evenement af (B1-K4)
- Handelt financiële, personele en administratieve zaken rondom evenementen af (B1-K4-W1)
- Evalueert het evenement en doet verbetervoorstellen (B1-K4-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Evenementenorganisatie (23302)
- Marketing, communicatie en evenementen (23067)
- Medewerker evenementenorganisatie (25147)
- Medewerker marketing en communicatie (22166)
- Medewerker marketing en communicatie (Medewerker evenementenorganisatie) (90534)
- Medewerker marketing en communicatie (Org. publicitair medew. kunst, cultuur & media) (90533)
Sector: Horeca en bakkerij
niveau 4 / 20-9-2018
Verricht facilitaire werkzaamheden (B1-K1)
- Faciliteert bijeenkomsten (B1-K1-W1)
- Verwerkt gegevens met informatiesystemen (B1-K1-W2)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (B1-K1-W3)
- Bevordert de veiligheid (B1-K1-W4)
- Onderhoudt ruimten en apparatuur (B1-K1-W5)
- Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers (B1-K1-W6)
- Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af (B1-K1-W7)
Voert beheerstaken uit (P2-K1)
- Maakt een plan voor uitvoering van facilitaire dienstverlening (P2-K1-W1)
- Voert contractbeheer uit (P2-K1-W2)
- Beheert financiën (P2-K1-W3)
- Stemt af met het management (P2-K1-W4)
Geeft leiding (P2-K2)
- Begeleidt en stuurt (lerende) medewerkers aan (P2-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P2-K2-W2)
- Voert gesprekken met medewerkers (P2-K2-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Facilitair leidinggeven (23083)
- Facilitair leidinggevende (25175)
- Facilitair leidinggevende (91320)
- Facilitair leidinggevende (95750)
- Facilitaire dienstverlener (22183)
- Facilitaire dienstverlener (Facilitaire leidinggevende) (94180)
- Facilitaire dienstverlening (23247)
- Horeca en bakkerij (79120)
Sector: Toerisme en recreatie
niveau 4 / 24-8-2017
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden (P3-K1)
- Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten (P3-K1-W1)
- Bereidt de uitvoering van activiteiten voor (P3-K1-W2)
- Begeleidt activiteiten (P3-K1-W3)
- Rondt de activiteit af (P3-K1-W4)
- Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie (P3-K1-W5)
- Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie (P3-K1-W6)
Geeft leiding (P3-K2)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P3-K2-W1)
- Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers (P3-K2-W2)
- Voert formele gesprekken (P3-K2-W3)
Voert beheerstaken uit (P3-K3)
- Maakt een operationeel plan (P3-K3-W1)
- Maakt een begrotingsvoorstel (P3-K3-W2)
- Bewaakt financiën (P3-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure executive) (93330)
- Commercieel medewerker reizen (Leidinggevende verkoop reizen) (93350)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Frontofficemanager) (94072)
- Frontofficemedewerker (Hoofd informatie) (94071)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Aqua & leisure executive) (90681)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Hoofd informatie) (90684)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Leisure & hospitality executive) (90688)
- Leidinggevende leisure & hospitality (25351)
- Leidinggevende travel & hospitality (25352)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality executive) (94130)
- Reizen (Manager verkoop reizen) (94100)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
Sector: Zorg en welzijn
niveau 2 / 3-7-2018
Voert dienstverlenende werkzaamheden uit (B1-K1)
- Bereidt werkzaamheden voor en stemt af (B1-K1-W1)
- Treedt op als online en/of offline aanspreekpunt (B1-K1-W2)
- Draagt bij aan een fysiek en sociaal veilige werkomgeving (B1-K1-W3)
- Rondt de werkzaamheden af (B1-K1-W4)
- Evalueert de werkzaamheden (B1-K1-W5)
Voert facilitaire werkzaamheden uit (P1-K1)
- Assisteert bij het beheer en onderhoud van gebouwen (P1-K1-W1)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (P1-K1-W2)
- Voert cateringwerkzaamheden uit (P1-K1-W3)
- Voert administratieve werkzaamheden uit (P1-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Dienstverlening (23189)
- Dienstverlening (23385)
- Facilitair medewerker (91330)
- Facilitair medewerker (95751)
- Facilitaire dienstverlener (Facilitaire medewerker) (94170)
- Medewerker facilitaire dienstverlening (25499)
De Bootsmannen BV | Pampus Events
- Naam De Bootsmannen BV | Pampus Events
- Leerbedrijf ID 100126426
- KvK naam De Bootsmannen B.V.
- KvK nummer 64928055
Contactpersonen (2)
-
Bart van der Hucht Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Facilitair leidinggevendeRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenFacilitair leidinggevende, Leidinggevende leisure & hospitality, Eventproducer, Medewerker evenementenorganisatie
Leidinggevende leisure & hospitality, Eventproducer, Medewerker evenementenorganisatie -
Bart Kuilman Praktijkopleider, Contactpersoon BPV EventproducerRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenEventproducer