EuroParcs De Biesbosch B.V.
- Naam EuroParcs De Biesbosch B.V.
- Leerbedrijf ID 100646769
- KvK naam Resort De Biesbosch B.V.
- KvK nummer 08178681
- KvK vestigingsnummer 000019068174
- Bedrijfsindeling Verhuur van vakantiehuisjes en appartementen
- Telefoon +31880708080
- Bedrijfsgrootte 10 tot en met 50 medewerkers
- Totale capaciteit 1
- Stage/bbl overeenkomsten -
Organisatieprofiel
- Omschrijving EuroParcs Group staat ervoor om dag in dag uit, binnen en buiten het seizoen onze gasten een unieke vakantiebeleving te geven. Een onvergetelijk vakantiegevoel en het idee dat je er écht even helemaal uit bent. Het is een van oudsher een familiebedrijf waarbij de medewerkers elke dag met passie, enthousiasme en trots ervoor proberen te zorgen dat de gast volledig wordt ontzorgd. Dit begint bij de prachtige en unieke locaties waar EuroParcs zich bevindt. Daarnaast zorgen de werknemers met hun enthousiasme en persoonlijke benadering ervoor dat elke gast met een glimlach naar huis gaat. Alleen door ons continu te blijven ontwikkelen, kunnen wij het verschil maken. Door de focus te leggen op persoonlijke ontwikkeling, kan iedere werknemer zijn/haar steentje bijdragen aan de groei en het succes van EuroParcs.
- Informatie Student Bij EuroParcs krijg je de kans om zowel op professioneel als op persoonlijk vlak jezelf te ontwikkelen. Stage lopen bij EuroParcs betekent dat je persoonlijke begeleiding krijgt vanuit de praktijdbegeleider die kijkt waar jouw ambities liggen en waar jij jezelf nog kan verbeteren. Je wordt gezien als volwaardig medewerker om zodat je een realistisch beeld krijgt van het werkveld binnen jouw opleiding. Je werkt in een vakantiesfeer waar jij samen met jouw collega’s de nodige extra stappen zet om ervoor te zorgen dat de gast een onvergetelijke vakantie krijgt. En wie weet is er wel een plekje voor je om na jouw stage bij EuroParcs te blijven en door te groeien!
EuroParcs De Biesbosch B.V.
- Naam EuroParcs De Biesbosch B.V.
- Leerbedrijf ID 100646769
- KvK naam Resort De Biesbosch B.V.
- KvK nummer 08178681
Erkenningen
Sector: Horeca en bakkerij
niveau 4 / 12-4-2021
Verricht facilitaire werkzaamheden (B1-K1)
- Faciliteert bijeenkomsten (B1-K1-W1)
- Verwerkt gegevens met informatiesystemen (B1-K1-W2)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (B1-K1-W3)
- Bevordert de veiligheid (B1-K1-W4)
- Onderhoudt ruimten en apparatuur (B1-K1-W5)
- Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers (B1-K1-W6)
- Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af (B1-K1-W7)
Voert beheerstaken uit (P2-K1)
- Maakt een plan voor uitvoering van facilitaire dienstverlening (P2-K1-W1)
- Voert contractbeheer uit (P2-K1-W2)
- Beheert financiën (P2-K1-W3)
- Stemt af met het management (P2-K1-W4)
Geeft leiding (P2-K2)
- Begeleidt en stuurt (lerende) medewerkers aan (P2-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P2-K2-W2)
- Voert gesprekken met medewerkers (P2-K2-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Facilitair leidinggeven (23083)
- Facilitair leidinggevende (25175)
- Facilitair leidinggevende (91320)
- Facilitair leidinggevende (95750)
- Facilitaire dienstverlener (22183)
- Facilitaire dienstverlener (Facilitaire leidinggevende) (94180)
- Facilitaire dienstverlening (23247)
- Horeca en bakkerij (79120)
Sector: Toerisme en recreatie
niveau 4 / 10-2-2020
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden (P3-K1)
- Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten (P3-K1-W1)
- Bereidt de uitvoering van activiteiten voor (P3-K1-W2)
- Begeleidt activiteiten (P3-K1-W3)
- Rondt de activiteit af (P3-K1-W4)
- Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie (P3-K1-W5)
- Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie (P3-K1-W6)
Geeft leiding (P3-K2)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P3-K2-W1)
- Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers (P3-K2-W2)
- Voert formele gesprekken (P3-K2-W3)
Voert beheerstaken uit (P3-K3)
- Maakt een operationeel plan (P3-K3-W1)
- Maakt een begrotingsvoorstel (P3-K3-W2)
- Bewaakt financiën (P3-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure executive) (93330)
- Commercieel medewerker reizen (Leidinggevende verkoop reizen) (93350)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Frontofficemanager) (94072)
- Frontofficemedewerker (Hoofd informatie) (94071)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Aqua & leisure executive) (90681)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Hoofd informatie) (90684)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Leisure & hospitality executive) (90688)
- Leidinggevende leisure & hospitality (25351)
- Leidinggevende travel & hospitality (25352)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality executive) (94130)
- Reizen (Manager verkoop reizen) (94100)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
niveau 4 / 10-2-2020
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P4-K1)
- Promoot producten en diensten (P4-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P4-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P4-K1-W3)
Geeft leiding (P4-K2)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P4-K2-W1)
- Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers (P4-K2-W2)
- Voert formele gesprekken (P4-K2-W3)
Voert beheerstaken uit (P4-K3)
- Maakt een operationeel plan (P4-K3-W1)
- Maakt een begrotingsvoorstel (P4-K3-W2)
- Bewaakt financiën (P4-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure executive) (93330)
- Commercieel medewerker reizen (Leidinggevende verkoop reizen) (93350)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Frontofficemanager) (94072)
- Frontofficemedewerker (Hoofd informatie) (94071)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Aqua & leisure executive) (90681)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Hoofd informatie) (90684)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Leisure & hospitality executive) (90688)
- Leidinggevende leisure & hospitality (25351)
- Leidinggevende travel & hospitality (25352)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality executive) (94130)
- Reizen (Manager verkoop reizen) (94100)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
niveau 3 / 10-2-2020
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden (P1-K1)
- Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten (P1-K1-W1)
- Bereidt de uitvoering van activiteiten voor (P1-K1-W2)
- Begeleidt activiteiten (P1-K1-W3)
- Rondt de activiteit af (P1-K1-W4)
- Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie (P1-K1-W5)
- Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie (P1-K1-W6)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure host) (93240)
- Aqua & leisure host (90630)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality host) (94120)
- Leisure & hospitality host (90670)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
- Zelfstandig medewerker leisure & hospitality (25353)
- Zelfstandig medewerker travel & hospitality (25354)
niveau 3 / 10-2-2020
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P2-K1)
- Promoot producten en diensten (P2-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P2-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P2-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure host (90630)
- Commercieel medewerker reizen (90650)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper touroperating) (90651)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper vakantiereizen) (90652)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper zakenreizen) (90653)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Informatiemedewerker) (90621)
- Frontofficemedewerker (Receptionist) (90622)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality host) (94120)
- Leisure & hospitality host (90670)
- Reizen (Verkoper reizen) (94090)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
- Zelfstandig medewerker leisure & hospitality (25353)
- Zelfstandig medewerker travel & hospitality (25354)
Sector: Transport, scheepvaart en logistiek
niveau 4 / 11-9-2020
Verleent service aan (internationale) passagiers/gasten (B1-K1)
- Informeert en assisteert passagiers/gasten (B1-K1-W1)
- Zorgt voor veiligheid en naleving van regels (B1-K1-W2)
- Werkt samen in een (internationaal) team (B1-K1-W3)
Begeleidt (internationale) passagiers op de luchthaven (B1-K2)
- Niet uitvoerbaar: Handelt passagiers en bagage af (B1-K2-W1)
- Niet uitvoerbaar: Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanaf de grond (B1-K2-W2)
- Niet uitvoerbaar: Handelt bijzondere bagage af (B1-K2-W3)
Begeleidt (internationale) passagiers in het vliegtuig (B1-K3)
- Niet uitvoerbaar: Bereidt de vlucht voor (B1-K3-W1)
- Niet uitvoerbaar: Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanuit het vliegtuig (B1-K3-W2)
- Niet uitvoerbaar: Begeleidt en verzorgt passagiers tijdens de vlucht (B1-K3-W3)
- Niet uitvoerbaar: Rondt cabinewerkzaamheden af (B1-K3-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Dienstverlening in de luchtvaart (23139)
- Dienstverlening in de luchtvaart (23260)
- Luchtvaartdienstverlener (22129)
- Luchtvaartdienstverlener (25363)
- Luchtvaartdienstverlener (91850)
- Transport, scheepvaart en logistiek (79070)
Sector: Zorg en welzijn
niveau 2 / 10-2-2020
Voert dienstverlenende werkzaamheden uit (B1-K1)
- Bereidt werkzaamheden voor en stemt af (B1-K1-W1)
- Treedt op als online en/of offline aanspreekpunt (B1-K1-W2)
- Draagt bij aan een fysiek en sociaal veilige werkomgeving (B1-K1-W3)
- Rondt de werkzaamheden af (B1-K1-W4)
- Evalueert de werkzaamheden (B1-K1-W5)
Assisteert bij sportieve en recreatieve activiteiten en evenementen (P3-K1)
- Assisteert bij de praktische uitvoering van sportieve en recreatieve activiteiten (P3-K1-W1)
- Begeleidt deelnemers (P3-K1-W2)
- Houdt toezicht (P3-K1-W3)
- Assisteert bij de uitgifte en beheer van producten/diensten (P3-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure assistant) (94080)
- Dienstverlening (23189)
- Dienstverlening (23385)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality assistant) (94110)
- Medewerker sport en recreatie (25500)
- Sport- en bewegingsbegeleider (22170)
- Sport- en bewegingsbegeleider (91380)
- Sport- en bewegingsbegeleider (95300)
EuroParcs De Biesbosch B.V.
- Naam EuroParcs De Biesbosch B.V.
- Leerbedrijf ID 100646769
- KvK naam Resort De Biesbosch B.V.
- KvK nummer 08178681
Contactpersonen (1)
-
Kim Verkerk Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV