Fabory Centre
- Naam Fabory Centre
- Leerbedrijf ID 100258499
- KvK naam Fabory Centre Groningen
- KvK nummer 18020925
- KvK vestigingsnummer 000017881838
- Bedrijfsindeling Groothandel in ijzer- en metaalwaren
- Telefoon +31882253000
- Bedrijfsgrootte 10 tot en met 50 medewerkers
- Totale capaciteit 0
- Stage/bbl overeenkomsten -
Organisatieprofiel
- Omschrijving Maak kennis met FABORY! FABORY maakt deel uit van de FABORY Group, een toonaangevende internationale groep van technische handelsondernemingen, met ruim 80 vestigingen in 15 landen en een team van 1600 specialisten. Wij dragen zorg voor drie verschillende aspecten van een bevestiging: het product, de bevestigingstechnologie en de efficiency van bedrijfsprocessen, waarbij het merk FABORY garant staat voor kwaliteit.Met 30 vestigingen (Centres) in Nederland is FABORY specialist in de verkoop van bevestigingsmaterialen, gereedschappen en industriële artikelen voor professionele gebruikers. Door deze specialisatie is FABORY als geen ander in staat advies te geven over bevestigingsvraagstukken waarbij innovaties een grote rol spelen. Het leveringspakket van FABORY bevat zo’n 55.000 verschillende bevestigingsartikelen. Daarnaast hebben we 40.000 aanverwante gereedschappen in huis en nog eens 25.000 bijhorende industriële producten. De centrale logistieke aansturing van dit omvangrijke scala aan producten gebeurt vanuit een volledig geautomatiseerd Centraal Magazijn in Tilburg. Zo zijn we in staat een servicegraad van minimaal 98 % te realiseren.Efficiënt voorraadbeheer is ook één van de kernactiviteiten van FABORY. Al vele jaren hebben wij ervaring en succes met verschillende serviceconcepten, die wij afstemmen op de situatie bij klanten. FABORY is voortdurend in beweging. Wereldwijd op zoek naar de beste oplossingen. Daarmee weten onze klanten kostenbesparing te realiseren.
-
Opleidingsgebieden
- Retail - Verkoopadviseur
Fabory Centre
- Naam Fabory Centre
- Leerbedrijf ID 100258499
- KvK naam Fabory Centre Groningen
- KvK nummer 18020925
Erkenningen
Sector: Economie en administratie
niveau 3 / 13-10-1999
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Voert een commercieel traject uit (P1-K1)
- Bereidt een commercieel traject voor (P1-K1-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P1-K1-W2)
- Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming (P1-K1-W3)
- Voert een verkoopgesprek (P1-K1-W4)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P1-K1-W5)
- Verzorgt het interne ordertraject (P1-K1-W6)
- Voert aftersales uit (P1-K1-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Commercieel medewerker (22164)
- Commercieel medewerker (25134)
- Commercieel medewerker (90110)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst ECABO) (90111)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst KC Handel) (90112)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker buitendienst) (90113)
- Commercieel medewerker 4 (Junior) (93800)
- Economie en administratie (79090)
niveau 4 / 29-11-2005
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Geeft tactische input voor het vestigingsbeleid (P5-K1)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar groeimogelijkheden voor de vestiging (P5-K1-W1)
- Levert input voor een vestigingsplan (P5-K1-W2)
- Bewaakt een omzet- en kostenplan (P5-K1-W3)
- Presenteert en profileert de vestiging in netwerken (P5-K1-W4)
Coördineert operationele processen en werkzaamheden (P5-K2)
- Draagt bij aan het evalueren van het uitgevoerde vestigingsbeleid (P5-K2-W1)
- Informeert collega's over trends, bedrijfsvoering en visie (P5-K2-W2)
- Adviseert over de personeelsbehoefte (P5-K2-W3)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P5-K2-W4)
- Coördineert de goederenstroom (P5-K2-W5)
- Coacht en ondersteunt collega's bij werkzaamheden (P5-K2-W6)
Voert een commercieel traject uit (P5-K3)
- Bereidt een commercieel traject voor (P5-K3-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P5-K3-W2)
- Voert een verkoopgesprek (P5-K3-W3)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P5-K3-W4)
- Verzorgt het interne ordertraject (P5-K3-W5)
- Bereidt de inkoop voor (P5-K3-W6)
- Voert aftersales uit (P5-K3-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Economie en administratie (79090)
- Manager handel (22146)
- Manager handel (Vestigingsmanager groothandel) (93494)
- Vestigingsmanager groothandel (25137)
- Vestigingsmanager groothandel (90100)
Sector: Handel, mode, ondernemerschap
niveau 3 / 25-6-2010
Verleent hospitality, adviseert en verkoopt in de verkoopomgeving (B1-K1)
- Ontvangt de klant en begeleidt de klantreis in de verkoopomgeving (B1-K1-W1)
- Voert gespecialiseerde adviesgesprekken met klanten (B1-K1-W2)
- Handelt de verkoop af en/of rondt de klantreis in de verkoopomgeving af (B1-K1-W3)
- Verdiept zich in producten en diensten van de retailonderneming (B1-K1-W4)
Voert retailondersteunende en professionaliserende taken uit (B1-K2)
- Werkt aan professionaliteit in de retailorganisatie (B1-K2-W1)
- Verzorgt de goederenstroom en geeft aanwijzingen (B1-K2-W2)
- Verzorgt de artikelpresentatie en/of visual merchandising (B1-K2-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt, ondersteunt en instrueert collega’s (B1-K2-W4)
- Doet operationele verbetervoorstellen (B1-K2-W5)
Equivalenten van deze opleiding
- Advies en leiding in de verkoop (23070)
- Advies en leiding in de verkoop (23195)
- Eerste verkoper (25153)
- Retail advies (23325)
- Verkoopadviseur (25154)
- Verkoopspecialist (22144)
- Verkoopspecialist (25155)
- Verkoopspecialist (90380)
- Verkoopspecialist (Verkoopspecialist detailhandel) (90383)
- Verkoopspecialist elektrotechnische detailhandel (90386)
- Verkoopspecialist groene detailhandel (25501)
- Verkoopspecialist mode (90385)
Fabory Centre
- Naam Fabory Centre
- Leerbedrijf ID 100258499
- KvK naam Fabory Centre Groningen
- KvK nummer 18020925
Contactpersonen (1)
-
Dennis Groothuizen Contactpersoon BPV, Praktijkopleider Commercieel medewerkerRollen
Contactpersoon BPV, Praktijkopleider
OpleidingenCommercieel medewerker, Retailspecialist, Retailmedewerker
Retailspecialist, Retailmedewerker