Facilicom Solutions (locatie ABN AMRO - GML)
- Naam Facilicom Solutions (locatie ABN AMRO - GML)
- Leerbedrijf ID 100721942
- KvK nummer 24155081
- Bedrijfsindeling Financiële holdings
- Bedrijfsgrootte meer dan 500 medewerkers
- Totale capaciteit 2
- Stage/bbl overeenkomsten 3
Facilicom Solutions (locatie ABN AMRO - GML)
- Naam Facilicom Solutions (locatie ABN AMRO - GML)
- Leerbedrijf ID 100721942
- KvK nummer 24155081
- Bedrijfsindeling Financiële holdings
Erkenningen
Sector: Cross-over
niveau 4 / 3-1-2023
Organiseert evenementen (B1-K1)
- Overlegt met opdrachtgever (B1-K1-W1)
- Stelt een plan van aanpak op voor een evenement en licht dit toe (B1-K1-W2)
- Regelt en coördineert het vervoer van materialen en personen (B1-K1-W3)
- Regelt en coördineert de inrichting van ruimtes en de installatie van materialen (B1-K1-W4)
- Regelt en coördineert de dagelijkse voorzieningen (B1-K1-W5)
- Voert ondersteunende werkzaamheden uit op het gebied van personeelszaken (B1-K1-W6)
- Coördineert de veiligheid van locaties (B1-K1-W7)
- Coördineert en bewaakt de voortgang tijdens het evenement en evalueert het evenement (B1-K1-W8)
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K2)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K2-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K2-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K2-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K2-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K2-W5)
Realiseert commercieel aanbod (B1-K3)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K3-W1)
- Promoot producten en diensten (B1-K3-W2)
- Stelt een passend aanbod op (B1-K3-W3)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (B1-K3-W4)
niveau 2 / 25-9-2023
Is aanspreekpunt voor bezoekers (B1-K1)
- Ontvangt bezoekers (B1-K1-W1)
- Draagt bij aan een veilige situatie (B1-K1-W2)
Voert dienstverlenende, servicegerichte werkzaamheden uit (B1-K2)
- Assisteert bij de uitvoering van activiteiten (B1-K2-W1)
- Voert eenvoudige administratieve werkzaamheden uit (B1-K2-W2)
- Assisteert bij voorraadbeheer (B1-K2-W3)
- Voert eenvoudige onderhouds- en herstelwerkzaamheden uit (B1-K2-W4)
- In behandeling nemen en registreren van incidenten (B1-K2-W5)
Sector: Economie en administratie
niveau 2 / 29-3-2023
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verricht ondersteunende werkzaamheden in de zakelijke dienstverlening (P1-K1)
- Voert facilitaire werkzaamheden uit (P1-K1-W1)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (P1-K1-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Administratief medewerker (22156)
- Administratief medewerker (90470)
- Administratief medewerker (Secretarieel medewerker) (90472)
- Administratief medewerker (Telefonist/receptionist) (90473)
- Business Services (23296)
- Medewerker (financiële) administratie (25149)
- Medewerker secretariaat en receptie (25150)
- Ondersteunende administratieve beroepen (23068)
niveau 4 / 23-5-2022
Stelt evenementplannen op en/of ondersteunt daarbij (B1-K1)
- Inventariseert wensen en eisen van de opdrachtgever (B1-K1-W1)
- Verzamelt informatie voor evenementen en analyseert deze (B1-K1-W2)
- Maakt een risico-analyse en een overzicht van benodigde vergunningen (B1-K1-W3)
- Doet voorstellen voor evenementplannen en/of stelt deze bij (B1-K1-W4)
- Werkt evenementplannen uit en presenteert deze (B1-K1-W5)
- Stelt begroting en offerte op voor de opdrachtgever (B1-K1-W6)
Organiseert evenement en evenementpromotie (B1-K2)
- Werkt een draaiboek en callsheet uit (B1-K2-W1)
- Regelt de promotie van het evenement (B1-K2-W2)
- Regelt de inhuur/aankoop van materialen, mensen, techniek, (virtuele) ruimtes, catering, vervoer en voorzieningen (B1-K2-W3)
- Verzorgt de administratie met betrekking tot de deelnemers (B1-K2-W4)
- Regelt de infrastructuur rondom het evenement (B1-K2-W5)
- Regelt de inrichting van ruimtes, de installatie van materialen en apparatuur en de dagelijkse voorzieningen (B1-K2-W6)
- Regelt de veiligheidsorganisatie van het evenement (B1-K2-W7)
Ondersteunt bij de uitvoering van het evenement (B1-K3)
- Bewaakt de voortgang tijdens het evenement (B1-K3-W1)
- Coördineert de verkoop/verhuur van producten, catering en aanvullende diensten (B1-K3-W2)
- Coördineert de ontvangst van de bezoekers, artiesten, leveranciers en onderaannemers (B1-K3-W3)
- Informeert en adviseert aanwezigen en handelt klachten af (B1-K3-W4)
Rondt het evenement af (B1-K4)
- Handelt financiële, personele en administratieve zaken rondom evenementen af (B1-K4-W1)
- Evalueert het evenement en doet verbetervoorstellen (B1-K4-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Evenementenorganisatie (23302)
- Marketing, communicatie en evenementen (23067)
- Medewerker evenementenorganisatie (25147)
- Medewerker marketing en communicatie (22166)
- Medewerker marketing en communicatie (Medewerker evenementenorganisatie) (90534)
- Medewerker marketing en communicatie (Org. publicitair medew. kunst, cultuur & media) (90533)
Sector: Horeca en bakkerij
niveau 3 / 19-7-2024
Verricht facilitaire werkzaamheden (B1-K1)
- Faciliteert bijeenkomsten (B1-K1-W1)
- Verwerkt gegevens met informatiesystemen (B1-K1-W2)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (B1-K1-W3)
- Bevordert de veiligheid (B1-K1-W4)
- Onderhoudt ruimten en apparatuur (B1-K1-W5)
- Onderhoudt contact met interne en externe klanten enleveranciers (B1-K1-W6)
- Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af (B1-K1-W7)
Organiseert de werkzaamheden (P1-K1)
- Stemt af met de leidinggevende (P1-K1-W1)
- Plant werkzaamheden (P1-K1-W2)
- Bewaakt het budget en te behalen doelen (P1-K1-W3)
- Werkt met lerende medewerkers en stagiairs (P1-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Facilitaire dienstverlening (23247)
niveau 4 / 27-8-2024
Verricht facilitaire werkzaamheden (B1-K1)
- Faciliteert bijeenkomsten (B1-K1-W1)
- Verwerkt gegevens met informatiesystemen (B1-K1-W2)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (B1-K1-W3)
- Bevordert de veiligheid (B1-K1-W4)
- Onderhoudt ruimten en apparatuur (B1-K1-W5)
- Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers (B1-K1-W6)
- Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af (B1-K1-W7)
Voert beheerstaken uit (P2-K1)
- Maakt een plan voor uitvoering van facilitaire dienstverlening (P2-K1-W1)
- Voert contractbeheer uit (P2-K1-W2)
- Beheert financiën (P2-K1-W3)
- Stemt af met het management (P2-K1-W4)
Geeft leiding (P2-K2)
- Begeleidt en stuurt (lerende) medewerkers aan (P2-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P2-K2-W2)
- Voert gesprekken met medewerkers (P2-K2-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Facilitair leidinggeven (23083)
- Facilitair leidinggevende (25175)
- Facilitair leidinggevende (91320)
- Facilitair leidinggevende (95750)
- Facilitaire dienstverlener (22183)
- Facilitaire dienstverlener (Facilitaire leidinggevende) (94180)
- Facilitaire dienstverlening (23247)
- Horeca en bakkerij (79120)
Sector: Zorg en welzijn
niveau 2 / 30-5-2022
Voert dienstverlenende werkzaamheden uit (B1-K1)
- Bereidt werkzaamheden voor en stemt af (B1-K1-W1)
- Treedt op als online en/of offline aanspreekpunt (B1-K1-W2)
- Draagt bij aan een fysiek en sociaal veilige werkomgeving (B1-K1-W3)
- Rondt de werkzaamheden af (B1-K1-W4)
- Evalueert de werkzaamheden (B1-K1-W5)
Voert facilitaire werkzaamheden uit (P1-K1)
- Assisteert bij het beheer en onderhoud van gebouwen (P1-K1-W1)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (P1-K1-W2)
- Voert cateringwerkzaamheden uit (P1-K1-W3)
- Voert administratieve werkzaamheden uit (P1-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Dienstverlening (23189)
- Dienstverlening (23385)
- Facilitair medewerker (91330)
- Facilitair medewerker (95751)
- Facilitaire dienstverlener (Facilitaire medewerker) (94170)
- Medewerker facilitaire dienstverlening (25499)
Facilicom Solutions (locatie ABN AMRO - GML)
- Naam Facilicom Solutions (locatie ABN AMRO - GML)
- Leerbedrijf ID 100721942
- KvK nummer 24155081
- Bedrijfsindeling Financiële holdings
Contactpersonen (2)
-
Patrick Janssen Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV
-
Jenine Sigtermans Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Medewerker facilitaire dienstverleningRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenMedewerker facilitaire dienstverlening, Medewerker evenementenorganisatie, Assistant Business Services, Servicemedewerker, Facilitair leidinggevende, Allround medewerker facilitaire dienstverlening
Medewerker evenementenorganisatie, Assistant Business Services, Servicemedewerker, Facilitair leidinggevende, Allround medewerker facilitaire dienstverlening