Talland Servicedesk IT Alkmaar LB
- Naam Talland Servicedesk IT Alkmaar LB
- Leerbedrijf ID 100613889
- KvK naam Stichting Talland College
- KvK nummer 41241789
- KvK vestigingsnummer 000000232521
- Bedrijfsindeling Middelbaar beroepsonderwijs en educatie (gecombineerd)
- Bedrijfsgrootte meer dan 500 medewerkers
- Totale capaciteit 0
- Stage/bbl overeenkomsten 4
Organisatieprofiel
- Omschrijving Het Horizon College beschikt over een eigen interne Servicedesk IT. De Servicedesk is verspreid over 4 locaties. Te weten Alkmaar, Heerhugowaard, Hoorn en Purmerend. Het team bestaat uit 7 vaste medewerkers en een teamleider. Veelal aangevuld met stagiairs uit de eigen ICT opleiding van het Horizon College. Doordat het een interne Servicedesk IT is, kan er snel geschakeld worden. Dit zorgt voor kortere doorlooptijden en ad-hoc onsite support.
- Informatie Leren & Werken De werkzaamheden van de Servicedesk IT lopen uiteen van 1ste lijns ondersteuning via de telefoon, mail en selfservice, tot het patchen van werkplekken, verhuizen -en ombouwen van de ICT in klaslokalen en prepareren en uitleveren van laptops. Daarnaast geven we ook Onsite support, wat inhoud dat we ter plekke in het lokaal of op de werkplek het probleem kunnen oplossen. Herken je competenties als analytisch denkvermogen, klantgericht handelen, sociaal en communicatief vaardig en zie je jezelf als een echte teamplayer, dan is de Servicedesk IT dé plek waar je moet zijn voor de stage.
- Informatie Student De stage kan op één van de 4 locaties plaats vinden. Dat doen we in goed overleg. Over het algemeen bieden we stageplekken voor 6 maanden aan. In overleg is het ook mogelijk om een korte snuffelstage bij ons te doen.
Talland Servicedesk IT Alkmaar LB
- Naam Talland Servicedesk IT Alkmaar LB
- Leerbedrijf ID 100613889
- KvK naam Stichting Talland College
- KvK nummer 41241789
Erkenningen
Sector: ICT
niveau 3 / 4-3-2019
Ondersteunt gebruikers (B1-K1)
- Handelt meldingen af (B1-K1-W1)
- Instrueert gebruikers (B1-K1-W2)
- Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices (B1-K1-W3)
Beheert de infrastructuur (B1-K2)
- Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K2-W1)
- Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K2-W2)
Beheert applicaties (B1-K3)
- Adviseert over, installeert en configureert applicaties (B1-K3-W1)
- Onderhoudt applicaties (B1-K3-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- ICT- en mediabeheer (23089)
- ICT support and systems (23405)
- ICT support technician (27015)
- ICT-medewerker (22094)
- ICT-medewerker (Medewerker beheer ICT) (95070)
- Informatie en communicatietechnologie (79050)
- IT systems and devices (23244)
- Medewerker beheer ICT (25191)
- Medewerker beheer ICT (90230)
niveau 4 / 30-6-2022
Ondersteunt gebruikers (B1-K1)
- Handelt meldingen af (B1-K1-W1)
- Instrueert gebruikers (B1-K1-W2)
- Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices (B1-K1-W3)
Beheert de infrastructuur (B1-K2)
- Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K2-W1)
- Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K2-W2)
Beheert applicaties (B1-K3)
- Adviseert over, installeert en configureert applicaties (B1-K3-W1)
- Onderhoudt applicaties (B1-K3-W2)
Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen (P2-K1)
- Ontwerpt een informatievoorziening (P2-K1-W1)
- Automatiseert processen (P2-K1-W2)
- Beheert databases (P2-K1-W3)
Controleert de security (P2-K2)
- Geeft security advies en verbetert de security (P2-K2-W1)
- Reageert op security incidenten (P2-K2-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- ICT- en mediabeheer (22088)
- ICT- en mediabeheer (22263)
- ICT- en mediabeheer (23089)
- ICT- en mediabeheer (95320)
- ICT- en mediabeheer (ICT-beheerder) (95321)
- ICT- en mediabeheer (Mediaworkflowbeheerder) (95322)
- ICT- en mediabeheer (Netwerkbeheerder) (95323)
- ICT support and systems (23405)
- ICT system engineer (27016)
- ICT-beheer (93190)
- ICT-beheer (ICT-beheerder) (93191)
- ICT-beheer (Netwerkbeheerder) (93192)
- ICT-beheerder (25189)
- ICT-beheerder (90220)
- ICT-beheerder (95709)
- ICT-beheerder (Real-time systemen) (90221)
- ICT-beheerder (Servicedesk) (90222)
- Informatie en communicatietechnologie (79050)
- IT systems and devices (23244)
- Mediaworkflowbeheerder (95710)
- Netwerk- en mediabeheerder (25190)
- Netwerkbeheerder (90280)
- Netwerkbeheerder (95711)
niveau 2 / 6-2-2020
Installeert en onderhoudt hardware, software en netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K1)
- Maakt devices gebruiksklaar (B1-K1-W1)
- Installeert, configureert en onderhoudt software (B1-K1-W2)
- Monteert en/of configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K1-W3)
Handelt ICT-meldingen af en communiceert hierover (B1-K2)
- Neemt ICT-meldingen aan en handelt deze af (B1-K2-W1)
- Overlegt en stemt af met derden (B1-K2-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- ICT support (23090)
- ICT support (23246)
- ICT support (23400)
- ICT-medewerker (22094)
- ICT-medewerker (Medewerker ICT) (95060)
- Informatie en communicatietechnologie (79050)
- Medewerker ICT (25192)
- Medewerker ICT (90360)
- Medewerker ICT support (25607)
Talland Servicedesk IT Alkmaar LB
- Naam Talland Servicedesk IT Alkmaar LB
- Leerbedrijf ID 100613889
- KvK naam Stichting Talland College
- KvK nummer 41241789
Contactpersonen (1)
-
Marjolein Schraa Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Assistant Business ServicesRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenAssistant Business Services, Allround medewerker IT systems and devices, Medewerker ICT, Expert IT systems and devices
Allround medewerker IT systems and devices, Medewerker ICT, Expert IT systems and devices