Hotel Amsterdam/Rest. de Roode Leeuw
- Naam Hotel Amsterdam/Rest. de Roode Leeuw
- Leerbedrijf ID 100142450
- KvK naam Hotel Amsterdam/Café-Restaurant & Brasserie "De Roode Leeuw"
- KvK nummer 33281790
- KvK vestigingsnummer 000018354203
- Bedrijfsindeling Hotel-restaurants
- Telefoon +31205550666
- Totale capaciteit 0
- Stage/bbl overeenkomsten -
Organisatieprofiel
- Omschrijving Op een steenworp afstand van de Dam staat het viersterren hotel, Hotel Amsterdam De Roode Leeuw; een begrip in Amsterdam en ver daarbuiten. De geschiedenis van Hotel Amsterdam De Roode Leeuw gaat terug tot in de 15e eeuw. In 1911 opende het hotel haar deuren en was daarmee een van de eerste hotels in Amsterdam. Het is nog steeds in familiebezit en is een van de laatste zelfstandige viersterren hotels in Amsterdam. Recent heeft onze volledig gerenoveerde brasserie haar deuren opnieuw geopend. GESCHIEDENIS Ruime eeuw aan rijke historie in gastvrijheid Hotel Amsterdam De Roode Leeuw kent zijn oorsprong als een vooraanstaande herberg in de 15e eeuw. Het oudste eigendomsbewijs dateert uit 1454. Tapper Simon Pietersz pachtte het pand van ene priester Jan Damaesz. Hier is sprake van een middeleeuws bondgenootschap tussen ‘Spiritualia’ en een ‘roode leeuw’. Dit pand, dat zich op de huidige locatie van Peeck & Cloppenburg en Madame Tussauds bevond, werd in 1838 afgebroken. De Roode Leeuw vinden wij daarna terug op de Vijgendam 22 als Koffiehuis De Roode Leeuw totdat het in 1911 afgebroken werd. Aan het Damrak verrees in 1911 een nieuw gebouw dat door architect Foeke Kuipers was ontworpen. Kuipers was in die tijd een veel gevraagd architect in Amsterdam. Twee leden van de Raad van Beheer van de Amstel Brouwerij, Jhr. Ernest de Pesters en Jhr. Pierre H. Bicker, namen het initiatief tot oprichting van het huidige bedrijf en op 16 oktober 1911 vond de oprichting van de N.V. tot Exploitatie van Hotel Café Restaurant De Roode Leeuw plaats. De heer Jos von Eugen was de eerst aangestelde directeur van De Roode Leeuw. Hij presteerde om al in het eerste jaar van de opening winst te behalen. Het hielp natuurlijk wel dat veel vaste gasten handelsreizigers waren of zaken deden op de Beurs. Oorspronkelijk had het hotel 35 kamers, maar in 1918 werden aanpalende panden aan de achterzijde aangekocht om de capaciteit uit te breiden. Het hotel liep helemaal door tot aan de Nieuwendijk. De parterre aan de kant van de Nieuwendijk bleef in gebruik als winkelruimte. De overige ruimtes werden omgebouwd tot hotelkamers. Tijdens de 2e wereldoorlog kreeg het hotel te maken met medewerkers die al dan niet gedwongen naar Duitsland vertrokken. Na de oorlog werd het hotel gevorderd voor het Canadese ‘Leave Centre’, een jaar lang maakten de Canadezen gebruik van het hotel. Het hotel heeft door de jaren heen veel verbouwingen en moderniseringen ondergaan en heeft zich aangepast aan de wensen van de gasten en de veranderingen die de moderne tijd met zich meebrengt. Toch is het karakter van hotel De Roode Leeuw bewaard gebleven, evenzo de service en het hoge niveau van gastheerschap. Het terras van De Roode Leeuw is niet weg te denken van het Damrak. Eerst was het een open terras, maar vanaf 1935 werd dit een gesloten terras. Bij de verbouwing in 1973 werd de totale oppervlakte vergroot en de markante pilaren weer in hun oude decoratieve glorie hersteld. Op 16 oktober 2011 vierde N.V. Hotel Café Restaurant De Roode Leeuw zijn 100ste verjaardag. Dit werd groots gevierd in de Nieuwe Kerk en met dit feest is het hotel aan een tweede eeuw gastvrijheid begonnen. In 2017 is Marcel Romein het team komen versterken als General Manager om de grootscheepse verbouwing van het restaurant, de serre, de receptie, de kelders en het verstevigen van de funderingen van het pand te begeleiden. De plannen voor een nieuw terras worden nu uitgevoerd en zullen begin 2019 zijn gerealiseerd. Hotel De Roode Leeuw is nog altijd in handen van de nazaten van de oprichters, hetgeen het - naast dat het een fantastisch hotel is op een geweldige locatie in het historisch centrum van Amsterdam - een uniek bedrijf maakt! Wij zijn een internationaal georiënteerde organisatie. Bij ons kun je een moderne vreemde taal spreken, krijg je inzicht in onze internationale contacten en krijg je te maken met de cultuurverschillen. Dus wil je als MBO student de mogelijkheid oppakken om in Nederland alvast een stage te doen in een internationale omgeving/ context neem dan contact met ons op!
- Informatie Student
-
Organisatie kenmerken
- Internationalisation at home
Hotel Amsterdam/Rest. de Roode Leeuw
- Naam Hotel Amsterdam/Rest. de Roode Leeuw
- Leerbedrijf ID 100142450
- KvK naam Hotel Amsterdam/Café-Restaurant & Brasserie "De Roode Leeuw"
- KvK nummer 33281790
Erkenningen
Sector: Horeca en bakkerij
niveau 2 / 28-1-2019
Werkt in de bediening (B1-K1)
- Voert voorbereidende werkzaamheden uit (B1-K1-W1)
- Werkt met de kassa (B1-K1-W10)
- Neemt reserveringen aan (B1-K1-W2)
- Ontvangt gasten (B1-K1-W3)
- Adviseert gasten en neemt de bestelling op (B1-K1-W4)
- Maakt dranken serveergereed (B1-K1-W5)
- Serveert de bestelling en ruimt af (B1-K1-W6)
- Creëert en onderhoudt de sfeer (B1-K1-W7)
- Rekent de bestelling(en) af en neemt afscheid (B1-K1-W8)
- Voert afrondende werkzaamheden uit (B1-K1-W9)
Bewaakt de voorraad (B1-K2)
- Controleert de voorraad (B1-K2-W1)
- Ontvangt en controleert de bestelling (B1-K2-W2)
- Pakt de bestelling uit en slaat deze op (B1-K2-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Bediening (23081)
- Horeca en bakkerij (79120)
- Medewerker bediening / fastfood / cafe-bar (90740)
- Medewerker bediening / fastfood / cafe-bar (90750)
- Medewerker bediening / fastfood / cafe-bar (Bartender) (90751)
- Medewerker bediening / fastfood / cafe-bar (Fastfoodmedewerker) (90741)
- Medewerker bediening / fastfood / cafe-bar (Gastheer) (90742)
- Medewerker bediening/cafe-bar (94150)
- Medewerker bediening/cafe-bar (94160)
- Medewerker bediening/café-bar (22178)
- Medewerker bediening/cafe-bar (Bartender) (94151)
- Medewerker bediening/cafe-bar (Gastheer/-vrouw) (94140)
niveau 2 / 28-1-2019
Bereidt gerechten (B1-K1)
- Plant zijn werkzaamheden (B1-K1-W1)
- Maakt mise en place (B1-K1-W2)
- Past recepten aan (B1-K1-W3)
- Bereidt gerechten en componenten (B1-K1-W4)
- Werkt gerechten voor de uitgifte af (B1-K1-W5)
- Maakt werkruimtes, gereedschappen en machines in de keuken schoon (B1-K1-W6)
- Verricht onderhoud aan keukeninventaris (B1-K1-W7)
Beheert keukenvoorraden (B1-K2)
- Bestelt benodigde producten (B1-K2-W1)
- Ontvangt en controleert geleverde producten (B1-K2-W2)
- Slaat geleverde producten op (B1-K2-W3)
- Controleert producten en voert keukenadministratie uit (B1-K2-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Horeca en bakkerij (79120)
- Keuken (23085)
- Kok (22177)
- Kok (90760)
- Kok (95100)
niveau 4 / 1-9-2004
Onderneemt (B1-K1)
- Ontwikkelt een ondernemingsplan (B1-K1-W1)
- Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming (B1-K1-W2)
- Implementeert het ondernemingsplan (B1-K1-W3)
- Maakt marktanalyse (B1-K1-W4)
- Voert commerciële activiteiten uit (B1-K1-W5)
- Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs (B1-K1-W6)
- Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid (B1-K1-W7)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (B1-K2)
- Maakt een operationeel plan (B1-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (B1-K2-W2)
- Begroot financiën (B1-K2-W3)
- Bewaakt financiën (B1-K2-W4)
- Stuurt medewerkers aan (B1-K2-W5)
- Voert intern formele gesprekken (B1-K2-W6)
Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven (P2-K1)
- Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf (P2-K1-W1)
- Werkt mee in de bediening (P2-K1-W2)
- Werkt mee in de keuken (P2-K1-W3)
- Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf (P2-K1-W4)
- Creëert en bewaakt sfeer (P2-K1-W5)
Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven (P2-K2)
- Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen (P2-K2-W1)
- Checkt de gast in (P2-K2-W2)
- Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf (P2-K2-W3)
- Bewaakt de veiligheid (P2-K2-W4)
- Checkt de gast uit (P2-K2-W5)
- Maakt night audit rapportages van de omzet (P2-K2-W6)
- Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten (P2-K2-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Horeca en bakkerij (79120)
- Ondernemer horeca/bakkerij (22179)
- Ondernemer horeca/bakkerij (23087)
- Ondernemer horeca/bakkerij (90300)
- Ondernemer horeca/bakkerij (Manager/ondernemer horeca) (90303)
niveau 3 / 28-1-2019
Werkt in de bediening (B1-K1)
- Voert voorbereidende werkzaamheden uit (B1-K1-W1)
- Werkt met de kassa (B1-K1-W10)
- Neemt reserveringen aan (B1-K1-W2)
- Ontvangt gasten (B1-K1-W3)
- Adviseert gasten en neemt de bestelling op (B1-K1-W4)
- Maakt dranken serveergereed (B1-K1-W5)
- Serveert de bestelling en ruimt af (B1-K1-W6)
- Creëert en onderhoudt de sfeer (B1-K1-W7)
- Rekent de bestelling(en) af en neemt afscheid (B1-K1-W8)
- Voert afrondende werkzaamheden uit (B1-K1-W9)
Bewaakt de voorraad (B1-K2)
- Controleert de voorraad (B1-K2-W1)
- Ontvangt en controleert de bestelling (B1-K2-W2)
- Pakt de bestelling uit en slaat deze op (B1-K2-W3)
Bestelt en beheert de voorraad (P2-K1)
- Bestelt de voorraad (P2-K1-W1)
- Reclameert foute levering bij de leverancier (P2-K1-W2)
- Beheert de opslag van de voorraad (P2-K1-W3)
Doet voorstellen voor de samenstelling van de menu- en drankenkaart (P2-K2)
- Verzamelt informatie (P2-K2-W1)
- Doet voorstellen voor de menukaart (P2-K2-W2)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (P2-K3)
- Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid (P2-K3-W1)
- Instrueert en begeleidt lerende medewerkers (P2-K3-W2)
- Voert informele en ondersteunt bij formele gesprekken met lerende medewerkers (P2-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Bediening (23081)
- Horeca en bakkerij (79120)
- Medewerker bediening / fastfood / cafe-bar (90750)
- Medewerker bediening / fastfood / cafe-bar (Zelfstandig werkend gastheer) (90752)
- Medewerker bediening/cafe-bar (94150)
- Medewerker bediening/cafe-bar (94160)
- Medewerker bediening/café-bar (22178)
- Medewerker bediening/cafe-bar (Zelfstandig werkend gastheer/-vrouw) (94152)
- Medewerker bediening/cafe-bar (Zelfstandig werkend gastheer/-vrouw) (94153)
niveau 3 / 28-1-2019
Bereidt gerechten (B1-K1)
- Plant zijn werkzaamheden (B1-K1-W1)
- Maakt mise en place (B1-K1-W2)
- Past recepten aan (B1-K1-W3)
- Bereidt gerechten en componenten (B1-K1-W4)
- Werkt gerechten voor de uitgifte af (B1-K1-W5)
- Maakt werkruimtes, gereedschappen en machines in de keuken schoon (B1-K1-W6)
- Verricht onderhoud aan keukeninventaris (B1-K1-W7)
Beheert keukenvoorraden (B1-K2)
- Bestelt benodigde producten (B1-K2-W1)
- Ontvangt en controleert geleverde producten (B1-K2-W2)
- Slaat geleverde producten op (B1-K2-W3)
- Controleert producten en voert keukenadministratie uit (B1-K2-W4)
Vernieuwt en verbetert de dienstverlening in de keuken (P2-K1)
- Ontwikkelt nieuwe gerechten (P2-K1-W1)
- Voert menu-engineering uit (P2-K1-W2)
- Ondersteunt de verbetering van efficiency en de beheersing van kosten (P2-K1-W3)
- Ondersteunt de verbetering van kwaliteit (P2-K1-W4)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (P2-K2)
- Instrueert en begeleidt lerende medewerkers (P2-K2-W1)
- Voert informele en ondersteunt bij formele gesprekken met lerende medewerkers (P2-K2-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Horeca en bakkerij (79120)
- Keuken (23085)
- Kok (22177)
- Kok (90770)
- Kok (94950)
- Kok (95100)
- Kok (Instellingskok) (90771)
- Kok (Instellingskok) (94951)
- Kok (Zelfstandig werkend kok) (90772)
- Kok (Zelfstandig werkend kok) (94952)
- Kok (Zelfstandig werkend kok) (95420)
Sector: Toerisme en recreatie
niveau 4 / 1-4-2019
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden (P3-K1)
-
Niet uitvoerbaar: Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten (P3-K1-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Bereidt de uitvoering van activiteiten voor (P3-K1-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt activiteiten (P3-K1-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Rondt de activiteit af (P3-K1-W4)
-
Niet uitvoerbaar: Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie (P3-K1-W5)
-
Niet uitvoerbaar: Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie (P3-K1-W6)
Geeft leiding (P3-K2)
-
Niet uitvoerbaar: Plant en verdeelt de werkzaamheden (P3-K2-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers (P3-K2-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Voert formele gesprekken (P3-K2-W3)
Voert beheerstaken uit (P3-K3)
-
Niet uitvoerbaar: Maakt een operationeel plan (P3-K3-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Maakt een begrotingsvoorstel (P3-K3-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Bewaakt financiën (P3-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure executive) (93330)
- Commercieel medewerker reizen (Leidinggevende verkoop reizen) (93350)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Frontofficemanager) (94072)
- Frontofficemedewerker (Hoofd informatie) (94071)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Aqua & leisure executive) (90681)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Hoofd informatie) (90684)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Leisure & hospitality executive) (90688)
- Leidinggevende leisure & hospitality (25351)
- Leidinggevende travel & hospitality (25352)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality executive) (94130)
- Reizen (Manager verkoop reizen) (94100)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
niveau 4 / 17-1-2018
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P4-K1)
- Promoot producten en diensten (P4-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P4-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P4-K1-W3)
Geeft leiding (P4-K2)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P4-K2-W1)
- Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers (P4-K2-W2)
- Voert formele gesprekken (P4-K2-W3)
Voert beheerstaken uit (P4-K3)
- Maakt een operationeel plan (P4-K3-W1)
- Maakt een begrotingsvoorstel (P4-K3-W2)
- Bewaakt financiën (P4-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure executive) (93330)
- Commercieel medewerker reizen (Leidinggevende verkoop reizen) (93350)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Frontofficemanager) (94072)
- Frontofficemedewerker (Hoofd informatie) (94071)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Aqua & leisure executive) (90681)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Hoofd informatie) (90684)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Leisure & hospitality executive) (90688)
- Leidinggevende leisure & hospitality (25351)
- Leidinggevende travel & hospitality (25352)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality executive) (94130)
- Reizen (Manager verkoop reizen) (94100)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
niveau 3 / 17-1-2018
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P2-K1)
- Promoot producten en diensten (P2-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P2-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P2-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure host (90630)
- Commercieel medewerker reizen (90650)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper touroperating) (90651)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper vakantiereizen) (90652)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper zakenreizen) (90653)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Informatiemedewerker) (90621)
- Frontofficemedewerker (Receptionist) (90622)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality host) (94120)
- Leisure & hospitality host (90670)
- Reizen (Verkoper reizen) (94090)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
- Zelfstandig medewerker leisure & hospitality (25353)
- Zelfstandig medewerker travel & hospitality (25354)
Sector: Transport, scheepvaart en logistiek
niveau 4 / 7-6-2016
Verleent service aan (internationale) passagiers/gasten (B1-K1)
- Informeert en assisteert passagiers/gasten (B1-K1-W1)
- Zorgt voor veiligheid en naleving van regels (B1-K1-W2)
- Werkt samen in een (internationaal) team (B1-K1-W3)
Begeleidt (internationale) passagiers op de luchthaven (B1-K2)
-
Niet uitvoerbaar: Handelt passagiers en bagage af (B1-K2-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanaf de grond (B1-K2-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Handelt bijzondere bagage af (B1-K2-W3)
Begeleidt (internationale) passagiers in het vliegtuig (B1-K3)
-
Niet uitvoerbaar: Bereidt de vlucht voor (B1-K3-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanuit het vliegtuig (B1-K3-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt en verzorgt passagiers tijdens de vlucht (B1-K3-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Rondt cabinewerkzaamheden af (B1-K3-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Dienstverlening in de luchtvaart (23139)
- Dienstverlening in de luchtvaart (23260)
- Dienstverlening in de luchtvaart (23416)
- Luchtvaartdienstverlener (22129)
- Luchtvaartdienstverlener (25363)
- Luchtvaartdienstverlener (27040)
- Luchtvaartdienstverlener (91850)
- Transport, scheepvaart en logistiek (79070)
Hotel Amsterdam/Rest. de Roode Leeuw
- Naam Hotel Amsterdam/Rest. de Roode Leeuw
- Leerbedrijf ID 100142450
- KvK naam Hotel Amsterdam/Café-Restaurant & Brasserie "De Roode Leeuw"
- KvK nummer 33281790
Contactpersonen (1)
-
Rachel Groot Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV