Hotel Zeebergen
- Naam Hotel Zeebergen
- Leerbedrijf ID 100811594
- KvK naam Hotel Zeebergen B.V.
- KvK nummer 94590915
- KvK vestigingsnummer 000060049707
- Bedrijfsindeling Hotel-restaurants
- Telefoon +31725897241
- Bedrijfsgrootte 2 tot en met 9 medewerkers
- Totale capaciteit 2
- Stage/bbl overeenkomsten -
Organisatieprofiel
- Omschrijving Hotel ZeeBergen is een charmant familiehotel gelegen in het kunstenaarsdorp Bergen, aan de rand van het bos en nabij strand en duinen. Sinds 1998 bieden wij een gastvrije en ontspannen sfeer, ideaal voor natuurliefhebbers, wandelaars en fietsers. Met 22 recent gerenoveerde kamers en appartementen combineren wij comfort met persoonlijke service. Het hotel wordt gerund door jonge ondernemers met ruime ervaring in de horeca, hotellerie, e-commerce en de financiële wereld. Wat ons typeert is onze warme gastvrijheid, aandacht voor detail en de unieke ligging tussen bos, zee en cultuur – op loopafstand van het gezellige dorpscentrum van Bergen.
- Informatie Leren & Werken Bij Hotel ZeeBergen geloven we sterk in het begeleiden en inspireren van jonge professionals. Als erkend leerbedrijf bieden wij studenten de kans om in een kleinschalige, dynamische omgeving praktijkervaring op te doen binnen de hotellerie. Het hotel wordt gerund door twee jonge ondernemers met ruime ervaring in de horeca, het managen van meerdere hotels, catering en e-commerce. Tijdens onze eigen studietijd hebben wij zelf ook veel stages gelopen. Deze praktijkervaringen hebben ons enorm geholpen in onze ontwikkeling, en we vonden dit een van de meest leerzame onderdelen van onze opleiding. Juist daarom bieden wij deze kans ook graag aan anderen. We nemen actief de tijd om onze kennis te delen, je te coachen en je zelfstandig te laten groeien in je rol. Je leert bij ons niet alleen hoe een hotel functioneert, maar ook hoe je met passie, ondernemerschap en gastgerichtheid een verschil maakt voor je gasten.
-
Organisatie kenmerken
- Internationalisation at home
Hotel Zeebergen
- Naam Hotel Zeebergen
- Leerbedrijf ID 100811594
- KvK naam Hotel Zeebergen B.V.
- KvK nummer 94590915
Erkenningen
Sector: Toerisme en recreatie
niveau 3 / 20-5-2025
Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
Voert administratieve processen uit (B1-K2)
- Houdt de voorraad bij (B1-K2-W1)
- Verzamelt en verwerkt informatie (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
Organiseert en voert activiteiten uit (B1-K3)
- Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten (B1-K3-W1)
- Bereidt de uitvoering van activiteiten voor (B1-K3-W2)
- Begeleidt activiteiten (B1-K3-W3)
- Rondt de activiteit af (B1-K3-W4)
Werkt in de gastvrijheidsbranche (B1-K4)
- Voert voorbereidende werkzaamheden uit (B1-K4-W1)
- Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten (B1-K4-W2)
- Adviseert gasten en registreert de bestelling (B1-K4-W3)
- Maakt dranken serveergereed (B1-K4-W4)
- Serveert de bestelling en ruimt af (B1-K4-W5)
- Creëert en onderhoudt de sfeer (B1-K4-W6)
- Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid (B1-K4-W7)
- Voert afrondende werkzaamheden uit (B1-K4-W8)
Equivalenten van deze opleiding
- Allround hospitality medewerker (26012)
- Hospitality (23341)
niveau 4 / 20-5-2025
Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven (B1-K1)
- Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker (B1-K1-W1)
- Neemt bestelling op en serveert deze (B1-K1-W2)
- Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker (B1-K1-W3)
- Creëert en bewaakt sfeer (B1-K1-W4)
- Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan (B1-K1-W5)
Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven (B1-K2)
- Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen (B1-K2-W1)
- Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in (B1-K2-W2)
- Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf (B1-K2-W3)
- Bewaakt de veiligheid (B1-K2-W4)
- Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit (B1-K2-W5)
Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers (B1-K3)
- Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker (B1-K3-W1)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K3-W2)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K3-W3)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K3-W4)
Realiseert commercieel aanbod (B1-K4)
- Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten (B1-K4-W1)
- Promoot producten en diensten (B1-K4-W2)
- Stelt een passend aanbod op (B1-K4-W3)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (B1-K4-W4)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (B1-K5)
- Maakt een operationeel plan (B1-K5-W1)
- Plant en verdeelt werkzaamheden (B1-K5-W2)
- Begroot financiën (B1-K5-W3)
- Bewaakt financiën (B1-K5-W4)
- Begeleidt en stuurt medewerkers aan (B1-K5-W5)
- Voert intern formele gesprekken (B1-K5-W6)
Equivalenten van deze opleiding
- International hospitality (23340)
- Leidinggevende international hospitality (26008)
niveau 4 / 20-5-2025
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P4-K1)
- Promoot producten en diensten (P4-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P4-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P4-K1-W3)
Geeft leiding (P4-K2)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P4-K2-W1)
- Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers (P4-K2-W2)
- Voert formele gesprekken (P4-K2-W3)
Voert beheerstaken uit (P4-K3)
- Maakt een operationeel plan (P4-K3-W1)
- Maakt een begrotingsvoorstel (P4-K3-W2)
- Bewaakt financiën (P4-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure executive) (93330)
- Commercieel medewerker reizen (Leidinggevende verkoop reizen) (93350)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Frontofficemanager) (94072)
- Frontofficemedewerker (Hoofd informatie) (94071)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Aqua & leisure executive) (90681)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Hoofd informatie) (90684)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Leisure & hospitality executive) (90688)
- Leidinggevende leisure & hospitality (25351)
- Leidinggevende travel & hospitality (25352)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality executive) (94130)
- Reizen (Manager verkoop reizen) (94100)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
niveau 3 / 20-5-2025
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P2-K1)
- Promoot producten en diensten (P2-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P2-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P2-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure host (90630)
- Commercieel medewerker reizen (90650)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper touroperating) (90651)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper vakantiereizen) (90652)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper zakenreizen) (90653)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Informatiemedewerker) (90621)
- Frontofficemedewerker (Receptionist) (90622)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality host) (94120)
- Leisure & hospitality host (90670)
- Reizen (Verkoper reizen) (94090)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
- Zelfstandig medewerker leisure & hospitality (25353)
- Zelfstandig medewerker travel & hospitality (25354)
Hotel Zeebergen
- Naam Hotel Zeebergen
- Leerbedrijf ID 100811594
- KvK naam Hotel Zeebergen B.V.
- KvK nummer 94590915
Contactpersonen (1)
-
Ming Lie Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Zelfstandig medewerker travel & hospitalityRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenZelfstandig medewerker travel & hospitality, Leidinggevende travel & hospitality, Allround hospitality medewerker, Leidinggevende international hospitality
Leidinggevende travel & hospitality, Allround hospitality medewerker, Leidinggevende international hospitality