Leylines B.V.
- Naam Leylines B.V.
- Leerbedrijf ID 100223223
- KvK naam Leylines B.V.
- KvK nummer 34250234
- KvK vestigingsnummer 000017150639
- Bedrijfsindeling Overige zakelijke dienstverlening (rest)
- Telefoon +31613432459
- Bedrijfsgrootte 2 tot en met 9 medewerkers
- Totale capaciteit 2
- Stage/bbl overeenkomsten -
Organisatieprofiel
- Omschrijving We focussen ons op de exploitatie van e-commerce websites. Wij bedienen verschillende nichemarkten met logistiek lastige producten, waarbij onze webshops de schakel zijn tussen de producenten en de eind klant. Wij bieden onze producten aan via hoog- waardige webshops aan bedrijven en particulieren. De websites worden deels in eigen beheer ontwikkeld.
- Informatie Leren & Werken MBO studenten niveau 4 Wij verwachten dat ze inzet tonen, leergierig zijn en enthousiast zijn!
- Informatie Student Leylines is een e-commerce bedrijf. Wat dat inhoudt? Via verschillende online shops verkopen wij producten. De focus ligt voornamelijk op Nederland, maar we zijn bezig met Duitsland en België. Wij verzorgen de hele keten, van de inkoop, de opslag, de verkoop tot aan de klantenservice. Enkele voorbeelden van onze online winkels zijn Openhaardhout-Gigant.nl en Strooizoutgigant.nl.
-
Organisatie kenmerken
- Mogelijkheden voor zij-instromers
Leylines B.V.
- Naam Leylines B.V.
- Leerbedrijf ID 100223223
- KvK naam Leylines B.V.
- KvK nummer 34250234
Erkenningen
Sector: Cross-over
niveau 3 / 10-12-2021
Voert taken rondom informatiemanagement uit (B1-K1)
- Zorgt voor de schriftelijke informatie-uitwisseling (B1-K1-W1)
- Zorgt voor de mondelinge (telefonische) informatieuitwisseling (B1-K1-W2)
- Genereert in opdracht managementinformatie (B1-K1-W3)
Voert taken rondom planning en organisatie uit (B1-K2)
- Beheert de agenda (B1-K2-W1)
- Organiseert bijeenkomsten (B1-K2-W2)
- Maakt ruimtes gebruiksklaar (B1-K2-W3)
- Assisteert bij voorraadbeheer (B1-K2-W4)
- Draagt bij aan een veilige situatie (B1-K2-W5)
Verzorgt on- en offline marketing- en communicatieactiviteiten (B1-K3)
- Voert promotieactiviteiten uit (B1-K3-W1)
- Voert webcare werkzaamheden uit (B1-K3-W2)
- Verzorgt de informatie op internet en intranet en onderhoudt de website (B1-K3-W3)
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K4)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K4-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K4-W2)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K4-W3)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K5)
- Verzamelt en verwerkt informatie (B1-K5-W1)
- Beheert het (digitale) dossier (B1-K5-W2)
- Stelt facturen op en controleert deze (B1-K5-W3)
- Controleert inkoopfacturen en verricht activiteiten voor de fiattering van inkoopfacturen (B1-K5-W4)
Sector: Economie en administratie
niveau 3 / 4-2-2013
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verricht werkzaamheden ten behoeve van bedrijfsprocessen in de zakelijke dienstverlening (P2-K1)
- Ondersteunt bij het leveren van managementinformatie (P2-K1-W1)
- Niet uitvoerbaar: Voert financiële processen uit (P2-K1-W2)
- Organiseert planning en voorraadbeheer (P2-K1-W3)
- Niet uitvoerbaar: Voert marketing en communicatie-werkzaamheden uit (P2-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Administrateur (93210)
- Administrateur (Salarisadministrateur) (90463)
- Boekhoudkundig medewerker (90490)
- Business Services (23296)
- Financieel administratief medewerker (25139)
- Financieel administratieve beroepen (23065)
- Financiële beroepen (22158)
- Financiele beroepen (Financieel administratief medewerker) (93200)
- Financiele beroepen (Salarisadministrateur) (93213)
- Office assistant (25573)
- Office- en managementsupport (23231)
- Secretaresse (25152)
- Secretariele beroepen (23069)
niveau 3 / 10-12-2021
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Voert een commercieel traject uit (P1-K1)
- Bereidt een commercieel traject voor (P1-K1-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P1-K1-W2)
- Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming (P1-K1-W3)
- Voert een verkoopgesprek (P1-K1-W4)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P1-K1-W5)
- Verzorgt het interne ordertraject (P1-K1-W6)
- Voert aftersales uit (P1-K1-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Commercieel medewerker (22164)
- Commercieel medewerker (25134)
- Commercieel medewerker (90110)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst ECABO) (90111)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst KC Handel) (90112)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker buitendienst) (90113)
- Commercieel medewerker 4 (Junior) (93800)
- Economie en administratie (79090)
niveau 4 / 19-2-2024
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey (P3-K1)
- Test en monitort online kanalen (P3-K1-W1)
- Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan (P3-K1-W2)
- Adviseert over het verhogen van de conversie (P3-K1-W3)
- Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen (P3-K1-W4)
- Participeert in netwerken (P3-K1-W5)
Voert digitale operationele activiteiten uit (P3-K2)
- Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden (P3-K2-W1)
- Ontwikkelt online content (P3-K2-W2)
- Plaatst en beheert content (P3-K2-W3)
- Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen (P3-K2-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23354)
Leylines B.V.
- Naam Leylines B.V.
- Leerbedrijf ID 100223223
- KvK naam Leylines B.V.
- KvK nummer 34250234
Contactpersonen (1)
-
Joey van Wettum Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Office & Management Support SpecialistRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenOffice & Management Support Specialist, Business support, Commercieel medewerker, Allround Assistant Business Services, Marketing & Communication Specialist
Business support, Commercieel medewerker, Allround Assistant Business Services, Marketing & Communication Specialist