Olympia Charters
- Naam Olympia Charters
- Leerbedrijf ID 100076327
- KvK naam Olympia Charters / P. Kerkvliet
- KvK nummer 28109518
- KvK vestigingsnummer 000014708612
- Bedrijfsindeling Verhuur van sport- en recreatieartikelen
- Telefoon +31713010043
- Bedrijfsgrootte 2 tot en met 9 medewerkers
- Totale capaciteit 0
- Stage/bbl overeenkomsten 1
Organisatieprofiel
- Omschrijving Wij zoeken een stagiar voor de functie van front desk medewerker.
Olympia Charters
- Naam Olympia Charters
- Leerbedrijf ID 100076327
- KvK naam Olympia Charters / P. Kerkvliet
- KvK nummer 28109518
Erkenningen
Sector: Economie en administratie
niveau 3 / 25-5-2011
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Voert een commercieel traject uit (P1-K1)
- Bereidt een commercieel traject voor (P1-K1-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P1-K1-W2)
- Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming (P1-K1-W3)
- Voert een verkoopgesprek (P1-K1-W4)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P1-K1-W5)
- Verzorgt het interne ordertraject (P1-K1-W6)
- Voert aftersales uit (P1-K1-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Commercieel medewerker (22164)
- Commercieel medewerker (25134)
- Commercieel medewerker (90110)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst ECABO) (90111)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst KC Handel) (90112)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker buitendienst) (90113)
- Commercieel medewerker 4 (Junior) (93800)
- Economie en administratie (79090)
niveau 4 / 27-3-2007
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verzorgt marketing en (interne) communicatietrajecten (P6-K1)
- Levert managementinformatie (P6-K1-W1)
- Verzorgt marketing- en communicatieactiviteiten (P6-K1-W2)
- Voert marktonderzoeken uit (P6-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Business Services (23296)
- Marketing, communicatie en evenementen (23067)
- Medewerker marketing en communicatie (22166)
- Medewerker marketing en communicatie (25148)
- Medewerker marketing en communicatie (90530)
- Medewerker marketing en communicatie (Assistent communicatiemedewerker) (90531)
- Medewerker marketing en communicatie (Marketing medewerker) (90532)
Sector: Mobiliteit en voertuigen
niveau 4 / 29-11-2022
Acquireert, beheert relaties en handelt klachten af (B1-K1)
- Werft klanten en beheert relaties (B1-K1-W1)
- Behandelt klachten (B1-K1-W2)
Verkoopt producten en/of diensten in de mobiliteitsbranche (B1-K2)
- Achterhaalt behoefte van de klant (B1-K2-W1)
- Presenteert producten en/of diensten (B1-K2-W2)
- Begeleidt en adviseert klanten bij aankoop/gebruik van producten en/of diensten en handelt transacties af (B1-K2-W3)
- Voert administratieve handelingen uit (B1-K2-W4)
Plant en bewaakt werkzaamheden (B1-K3)
- Maakt een planning en verdeelt de werkzaamheden (B1-K3-W1)
- Bewaakt de planning en voortgang van de werkzaamheden (B1-K3-W2)
Stuurt (after)salesadviseurs aan (P2-K1)
- Organiseert en begeleidt werkoverleggen (P2-K1-W1)
- Informeert en instrueert medewerkers (P2-K1-W2)
Levert een bijdrage aan het verbeteren van de bedrijfsvoering (P2-K2)
- Inventariseert en analyseert informatie over de bedrijfsvoering (P2-K2-W1)
- Doet voorstellen om de bedrijfsvoering te verbeteren (P2-K2-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- (After)sales in de mobiliteitsbranche (23292)
- Aftersales Mobiliteitsbranche (23101)
- Aftersalesmanager Mobiliteitsbranche (25218)
- Bedrijfsmanagement Mobiliteitsbranche (22109)
- Bedrijfsmanagement Mobiliteitsbranche (93400)
- Bedrijfsmanagement Mobiliteitsbranche (94250)
- Bedrijfsmanagement Mobiliteitsbranche (Bedrijfsmanager Mobiliteitsbranche Innovam) (93401)
- Bedrijfsmanagement Mobiliteitsbranche (Bedrijfsmanager Mobiliteitsbranche Innovam) (94251)
- Bedrijfsmanagement Mobiliteitsbranche (Bedrijfsmanager Mobiliteitsbranche VOC) (93402)
- Bedrijfsmanagement Mobiliteitsbranche (Bedrijfsmanager Mobiliteitsbranche VOC) (94252)
- Mobiliteit en voertuigen (79060)
- Verkoop Mobiliteitsbranche (23108)
- Verkoopmanager Mobiliteitsbranche (25240)
- Vestigingsmanager Mobiliteitsbranche (90890)
- Vestigingsmanager Mobiliteitsbranche (Vestigingsmanager Mobiliteitsbranche (Innovam)) (90891)
- Vestigingsmanager Mobiliteitsbranche (Vestigingsmanager Mobiliteitsbranche (VOC)) (90892)
Sector: Toerisme en recreatie
niveau 4 / 14-4-2017
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden (P3-K1)
- Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten (P3-K1-W1)
- Bereidt de uitvoering van activiteiten voor (P3-K1-W2)
- Begeleidt activiteiten (P3-K1-W3)
- Rondt de activiteit af (P3-K1-W4)
- Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie (P3-K1-W5)
- Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie (P3-K1-W6)
Geeft leiding (P3-K2)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P3-K2-W1)
- Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers (P3-K2-W2)
- Voert formele gesprekken (P3-K2-W3)
Voert beheerstaken uit (P3-K3)
- Maakt een operationeel plan (P3-K3-W1)
- Maakt een begrotingsvoorstel (P3-K3-W2)
- Bewaakt financiën (P3-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure executive) (93330)
- Commercieel medewerker reizen (Leidinggevende verkoop reizen) (93350)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Frontofficemanager) (94072)
- Frontofficemedewerker (Hoofd informatie) (94071)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Aqua & leisure executive) (90681)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Hoofd informatie) (90684)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Leisure & hospitality executive) (90688)
- Leidinggevende leisure & hospitality (25351)
- Leidinggevende travel & hospitality (25352)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality executive) (94130)
- Reizen (Manager verkoop reizen) (94100)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
niveau 3 / 4-3-2021
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden (P1-K1)
- Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten (P1-K1-W1)
- Bereidt de uitvoering van activiteiten voor (P1-K1-W2)
- Begeleidt activiteiten (P1-K1-W3)
- Rondt de activiteit af (P1-K1-W4)
- Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie (P1-K1-W5)
- Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie (P1-K1-W6)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure host) (93240)
- Aqua & leisure host (90630)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality host) (94120)
- Leisure & hospitality host (90670)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
- Zelfstandig medewerker leisure & hospitality (25353)
- Zelfstandig medewerker travel & hospitality (25354)
Olympia Charters
- Naam Olympia Charters
- Leerbedrijf ID 100076327
- KvK naam Olympia Charters / P. Kerkvliet
- KvK nummer 28109518
Contactpersonen (1)
-
Patrick Kerkvliet Contactpersoon BPV, Praktijkopleider Commercieel medewerkerRollen
Contactpersoon BPV, Praktijkopleider
OpleidingenCommercieel medewerker, Marketing & Communication Specialist, Leidinggevende leisure & hospitality, Zelfstandig medewerker leisure & hospitality, Manager mobiliteitsbranche
Marketing & Communication Specialist, Leidinggevende leisure & hospitality, Zelfstandig medewerker leisure & hospitality, Manager mobiliteitsbranche