Rosaodor
- Naam Rosaodor
- Leerbedrijf ID 100746776
- KvK naam Rosaodor bv
- KvK nummer 76117847
- KvK vestigingsnummer 000043945767
- Bedrijfsindeling Groothandel in was-, poets- en reinigingsmiddelen
- Telefoon +31617510828
- Bedrijfsgrootte 2 tot en met 9 medewerkers
- Totale capaciteit 5
- Stage/bbl overeenkomsten -
Rosaodor
- Naam Rosaodor
- Leerbedrijf ID 100746776
- KvK naam Rosaodor bv
- KvK nummer 76117847
Erkenningen
Sector: Cross-over
Voert het verkooptraject uit (B1-K1)
- Bereidt het verkooptraject voor (B1-K1-W1)
- Doet een aanbod met prijsberekening (B1-K1-W2)
- Voert verkoopgesprekken (B1-K1-W3)
- Verzorgt het (interne) ordertraject (B1-K1-W4)
Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice (B1-K2)
- Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit (B1-K2-W1)
- Behandelt klachten (B1-K2-W2)
- Voert promotieactiviteiten uit (B1-K2-W3)
- Voert webcare werkzaamheden uit (B1-K2-W4)
Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid (B1-K3)
- Verzamelt klant-, product- en marktinformatie (B1-K3-W1)
- Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking (B1-K3-W2)
Ontwerpt de media-uiting (B1-K4)
- Bespreekt de opdracht (B1-K4-W1)
- Maakt een planning (B1-K4-W2)
- Oriënteert zich op opdrachtgever/doelgroep/onderwerp (B1-K4-W3)
- Maakt een concept (B1-K4-W4)
- Maakt een ontwerp (B1-K4-W5)
- Presenteert het concept en/of ontwerp van de media-uiting (B1-K4-W6)
Realiseert de media-uiting (B1-K5)
- Bereidt de realisatie voor (B1-K5-W1)
- Bewaakt voortgang en beoordeelt resultaat van uitbesteding of deelproject (B1-K5-W2)
- Maakt de media-uiting (B1-K5-W3)
- Levert de media-uiting op (B1-K5-W4)
- Houdt het (digitaal) archief bij (B1-K5-W5)
Equivalenten van deze opleiding
- E-commercemanager (26010)
Sector: Economie en administratie
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Voert een commercieel traject uit (P1-K1)
- Bereidt een commercieel traject voor (P1-K1-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P1-K1-W2)
- Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming (P1-K1-W3)
- Voert een verkoopgesprek (P1-K1-W4)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P1-K1-W5)
- Verzorgt het interne ordertraject (P1-K1-W6)
- Voert aftersales uit (P1-K1-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Commercieel medewerker (22164)
- Commercieel medewerker (25134)
- Commercieel medewerker (90110)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst ECABO) (90111)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst KC Handel) (90112)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker buitendienst) (90113)
- Commercieel medewerker 4 (Junior) (93800)
- Economie en administratie (79090)
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey (P3-K1)
- Test en monitort online kanalen (P3-K1-W1)
- Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan (P3-K1-W2)
- Adviseert over het verhogen van de conversie (P3-K1-W3)
- Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen (P3-K1-W4)
- Participeert in netwerken (P3-K1-W5)
Voert digitale operationele activiteiten uit (P3-K2)
- Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden (P3-K2-W1)
- Ontwikkelt online content (P3-K2-W2)
- Plaatst en beheert content (P3-K2-W3)
- Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen (P3-K2-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23354)
Sector: Handel, mode, ondernemerschap
Profileert zichzelf als ondernemer (B1-K1)
- Bereidt zich op ondernemen voor (B1-K1-W1)
- Onderzoekt de markt (B1-K1-W2)
- Ontwikkelt een ondernemersconcept (B1-K1-W3)
Ontwikkelt een business model (B1-K2)
- Selecteert het klantsegment en de waardepropositie van de onderneming (B1-K2-W1)
- Kiest de kanalen en klantrelaties van de onderneming (B1-K2-W2)
- Maakt een financieel plan voor de onderneming (B1-K2-W3)
- Kiest een vorm voor ondernemen (B1-K2-W4)
- Zet een zakelijk netwerk op (B1-K2-W5)
- Construeert een business model (B1-K2-W6)
Voert operationele processen in een handelsonderneming uit (B1-K3)
- Koopt producten in (B1-K3-W1)
- Verkoopt producten (B1-K3-W2)
- Voert logistieke processen uit (B1-K3-W3)
- Voert marketing- en communicatieprocessen uit (B1-K3-W4)
- Voert financiële en administratieve processen uit (B1-K3-W5)
- Maakt een operationeel plan voor de onderneming (B1-K3-W6)
Ontwikkelt zich in het ondernemen (B1-K4)
- Volgt trends en ontwikkelingen in het vakgebied en de markt (B1-K4-W1)
- Reflecteert op de eigen werkzaamheden in relatie tot de ondernemersvaardigheden (B1-K4-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Handel en ondernemerschap (79080)
- Ondernemer detailhandel (22147)
- Ondernemer detailhandel (90290)
- Ondernemer retail (25166)
- Ondernemerschap handel (23355)
- Ondernemerschap retail (23079)
Verleent hospitality en verkoopt (B1-K1)
- Ontvangt de klant en begeleidt de klantreis in de verkoopomgeving (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant (B1-K1-W2)
- Handelt de verkoop af en/of rondt de klantreis in de verkoopomgeving af (B1-K1-W3)
Voert ondersteunende retailprocessen uit (B1-K2)
- Functioneert als professional in de retailorganisatie (B1-K2-W1)
- Verzorgt de goederenstroom (B1-K2-W2)
- Verzorgt de artikelpresentatie en/of visual merchandising (B1-K2-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Groene detailhandel (22209)
- Groene detailhandel (Medewerker groene detailhandel) (97300)
- Handel en ondernemerschap (79080)
- In- en verkoop vershandel (97080)
- In- en verkoop vershandel (Inkoper vershandel) (97081)
- In- en verkoop vershandel (Verkoper vershandel) (97082)
- Medewerker groene detailhandel (97793)
- Retail operationeel (23324)
- Verkoop (23080)
- Verkoop (23194)
- Verkoper (22142)
- Verkoper (25167)
- Verkoper (90390)
- Verkoper (93750)
- Verkoper (EZ) (25503)
- Verkoper (Verkoopmedewerker tankstation) (93753)
- Verkoper (Verkoper detailhandel) (93751)
- Verkoper (Verkoper fiets/bromfiets) (93752)
Rosaodor
- Naam Rosaodor
- Leerbedrijf ID 100746776
- KvK naam Rosaodor bv
- KvK nummer 76117847
Contactpersonen (2)
-
Nanda de Jager Contactpersoon BPV, Praktijkopleider Leidinggevende leisure & hospitalityRollen
Contactpersoon BPV, Praktijkopleider
OpleidingenLeidinggevende leisure & hospitality, E-commercemanager, Retailmedewerker, Commercieel medewerker, E-commerce specialist, Ondernemer handel
E-commercemanager, Retailmedewerker, Commercieel medewerker, E-commerce specialist, Ondernemer handel -
Ernst Smink Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Facilitair leidinggevendeRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenFacilitair leidinggevende, Commercieel medewerker, E-commercemanager, Leidinggevende travel & hospitality, Allround mediamaker, Retailmedewerker, Ondernemer handel
Commercieel medewerker, E-commercemanager, Leidinggevende travel & hospitality, Allround mediamaker, Retailmedewerker, Ondernemer handel