Saxion, BSO, Informatievoorziening, dienst Servicedesk & Support
- Naam Saxion, BSO, Informatievoorziening, dienst Servicedesk & Support
- Leerbedrijf ID 100080084
- KvK naam Saxion Hogeschool / Saxion
- KvK nummer 38024938
- KvK vestigingsnummer 000000317861
- Bedrijfsindeling Niet-universitair hoger onderwijs
- Telefoon +31880198888
- Bedrijfsgrootte meer dan 500 medewerkers
- Totale capaciteit 2
- Stage/bbl overeenkomsten 3
Organisatieprofiel
- Omschrijving Saxion is een grote HBO opleiding (29.036 studenten & medewerkers) met meerdere vestigingen in Enschede, Deventer en Apeldoorn. Binnen Saxion is de IT afdeling verantwoordelijk voor alle ICT. Ons support team (14 personen) is dagelijks bezig met behandelen van 1e en 2e lijn meldingen. Wij verzorgen zowel het aanmelden (telefonische servicedesk) als ook het oplossen van deze meldingen bij de klant. Daarnaast verzorgen we alle bijkomende ICT gerelateerde klussen, denk hierbij onder andere aan: Netwerk patches, verhuizen, software installatie, laptop installatie, voorraad beheer en telefonie. Het IC werkt volgens het ITIL principe, dat wil zeggen dat we strak sturen op doorlooptijden en kwaliteit. Als jij onderdeel van dit team word verwachten we een actieve en leergierig houding. Ons (jij en Saxion) gezamenlijke doel is dat je veel ervaring opdoet en mag leren hoe wij het doen. En wellicht kun jij bij Saxion nog iets meer achterlaten dan alleen een goede indruk.
Saxion, BSO, Informatievoorziening, dienst Servicedesk & Support
- Naam Saxion, BSO, Informatievoorziening, dienst Servicedesk & Support
- Leerbedrijf ID 100080084
- KvK naam Saxion Hogeschool / Saxion
- KvK nummer 38024938
Erkenningen
Sector: ICT
Ondersteunt gebruikers (B1-K1)
- Handelt meldingen af (B1-K1-W1)
- Instrueert gebruikers (B1-K1-W2)
- Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices (B1-K1-W3)
Beheert de infrastructuur (B1-K2)
- Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K2-W1)
- Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K2-W2)
Beheert applicaties (B1-K3)
- Adviseert over, installeert en configureert applicaties (B1-K3-W1)
- Onderhoudt applicaties (B1-K3-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- ICT- en mediabeheer (23089)
- ICT-medewerker (22094)
- ICT-medewerker (Medewerker beheer ICT) (95070)
- Informatie en communicatietechnologie (79050)
- IT systems and devices (23244)
- Medewerker beheer ICT (25191)
- Medewerker beheer ICT (90230)
Ondersteunt gebruikers (B1-K1)
- Handelt meldingen af (B1-K1-W1)
- Instrueert gebruikers (B1-K1-W2)
- Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices (B1-K1-W3)
Beheert de infrastructuur (B1-K2)
- Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K2-W1)
- Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K2-W2)
Beheert applicaties (B1-K3)
- Adviseert over, installeert en configureert applicaties (B1-K3-W1)
- Onderhoudt applicaties (B1-K3-W2)
Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen (P2-K1)
- Ontwerpt een informatievoorziening (P2-K1-W1)
- Automatiseert processen (P2-K1-W2)
- Beheert databases (P2-K1-W3)
Controleert de security (P2-K2)
- Geeft security advies en verbetert de security (P2-K2-W1)
- Reageert op security incidenten (P2-K2-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- ICT- en mediabeheer (22088)
- ICT- en mediabeheer (22263)
- ICT- en mediabeheer (23089)
- ICT- en mediabeheer (95320)
- ICT- en mediabeheer (ICT-beheerder) (95321)
- ICT- en mediabeheer (Mediaworkflowbeheerder) (95322)
- ICT- en mediabeheer (Netwerkbeheerder) (95323)
- ICT-beheer (93190)
- ICT-beheer (ICT-beheerder) (93191)
- ICT-beheer (Netwerkbeheerder) (93192)
- ICT-beheerder (25189)
- ICT-beheerder (90220)
- ICT-beheerder (95709)
- ICT-beheerder (Real-time systemen) (90221)
- ICT-beheerder (Servicedesk) (90222)
- Informatie en communicatietechnologie (79050)
- IT systems and devices (23244)
- Mediaworkflowbeheerder (95710)
- Netwerk- en mediabeheerder (25190)
- Netwerkbeheerder (90280)
- Netwerkbeheerder (95711)
Installeert en onderhoudt hardware, software en netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K1)
- Maakt devices gebruiksklaar (B1-K1-W1)
- Installeert en onderhoudt software (B1-K1-W2)
- Monteert netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K1-W3)
Handelt meldingen af (B1-K2)
- Neemt meldingen aan en registreert meldingen (B1-K2-W1)
- Lost meldingen op en escaleert meldingen (B1-K2-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- ICT support (23090)
- ICT support (23246)
- ICT support (23400)
- ICT-medewerker (22094)
- ICT-medewerker (Medewerker ICT) (95060)
- Informatie en communicatietechnologie (79050)
- Medewerker ICT (25192)
- Medewerker ICT (90360)
- Medewerker ICT (25999)
Saxion, BSO, Informatievoorziening, dienst Servicedesk & Support
- Naam Saxion, BSO, Informatievoorziening, dienst Servicedesk & Support
- Leerbedrijf ID 100080084
- KvK naam Saxion Hogeschool / Saxion
- KvK nummer 38024938
Contactpersonen (4)
-
Sjoerd Blankhorst Contactpersoon BPV, Praktijkopleider Medewerker ICT supportRollen
Contactpersoon BPV, Praktijkopleider
OpleidingenMedewerker ICT support, Allround medewerker IT systems and devices, Expert IT systems and devices
Allround medewerker IT systems and devices, Expert IT systems and devices -
Martijn Sprangers Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Allround medewerker IT systems and devicesRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenAllround medewerker IT systems and devices, Expert IT systems and devices
Expert IT systems and devices -
Armin Tangelder Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV
-
Wesley de Vries Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Expert IT systems and devicesRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenExpert IT systems and devices, Medewerker ICT support, Allround medewerker IT systems and devices
Medewerker ICT support, Allround medewerker IT systems and devices