Searchflow
- Naam Searchflow
- Leerbedrijf ID 100126326
- KvK naam Searchflow B.V.
- KvK nummer 71034277
- KvK vestigingsnummer 000039253643
- Bedrijfsindeling Webportals
- Telefoon +31546753333
- Bedrijfsgrootte 10 tot en met 50 medewerkers
- Totale capaciteit 2
- Stage/bbl overeenkomsten 2
Organisatieprofiel
- Omschrijving Wij geloven dat online resultaat het gevolg is van een offline connectie. Door eerst te investeren in de offline dialoog en het bedrijf te leren kennen. Met als resultaat online vindbaarheid door goed ingerichte websites en kanalen. Online marketing gaat over het vinden van de juiste personen op het juiste moment voor een merk. Zie het als een continu spel om de concurrentie voor te blijven en de doelgroep zo goed mogelijk te bedienen in hun zoektocht. Wij helpen onze klanten hierbij. Dat betekent dat we samen kijken naar het zoekgedrag van de doelgroep, naar de kansen die binnen de organisatie liggen en vooral dat we hard werken om onze klant online relevant te maken. Om te blijven werken volgens ons eigen gedachten goed hebben we een aantal basis spelregels opgesteld: 1. Kijk altijd naar de ambitie van het merk 2. Vorm synergie tussen de online en offline wereld 3. Besef dat de techniek cruciaal is voor het einddoel Ambitie, synergie en techniek. Onze randvoorwaarden om het spel van online marketing eerlijk, efficiënt en gedreven te kunnen spelen.
- Informatie Leren & Werken Jij staat als leerling centraal in onze aanpak. De afgelopen jaren hebben verschillende studenten succesvol hun stage en afstudeeropdrachten afgrond bij ons. Hier zijn wij heel trots op! Als jonge ondernemers zijn wij vanuit affiliate marketing doorgegroeid naar het ondersteunen van MKB Twente op het gebied van online marketing. Door verschillende achtergronden en disciplines te combineren zijn we in staat om kansen voor onze leerlingen te zien en deze te benutten.
- Informatie Student Wij hebben samenwerkingen met Hogeschool Saxion, Hogeschool Windesheim en ROC van Twente. Per school, studie en leerling kijken wij wat passend is.
Searchflow
- Naam Searchflow
- Leerbedrijf ID 100126326
- KvK naam Searchflow B.V.
- KvK nummer 71034277
Erkenningen
Sector: Cross-over
niveau 4 / 13-1-2022
Voert het verkooptraject uit (B1-K1)
- Bereidt het verkooptraject voor (B1-K1-W1)
- Doet een aanbod met prijsberekening (B1-K1-W2)
- Voert verkoopgesprekken (B1-K1-W3)
- Verzorgt het (interne) ordertraject (B1-K1-W4)
Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice (B1-K2)
- Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit (B1-K2-W1)
- Behandelt klachten (B1-K2-W2)
- Voert promotieactiviteiten uit (B1-K2-W3)
- Voert webcare werkzaamheden uit (B1-K2-W4)
Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid (B1-K3)
- Verzamelt klant-, product- en marktinformatie (B1-K3-W1)
- Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking (B1-K3-W2)
Ontwerpt de media-uiting (B1-K4)
- Bespreekt de opdracht (B1-K4-W1)
- Maakt een planning (B1-K4-W2)
- Oriënteert zich op opdrachtgever/doelgroep/onderwerp (B1-K4-W3)
- Maakt een concept (B1-K4-W4)
- Maakt een ontwerp (B1-K4-W5)
- Presenteert het concept en/of ontwerp van de media-uiting (B1-K4-W6)
Realiseert de media-uiting (B1-K5)
- Bereidt de realisatie voor (B1-K5-W1)
- Bewaakt voortgang en beoordeelt resultaat van uitbesteding of deelproject (B1-K5-W2)
- Maakt de media-uiting (B1-K5-W3)
- Levert de media-uiting op (B1-K5-W4)
- Houdt het (digitaal) archief bij (B1-K5-W5)
Equivalenten van deze opleiding
- E-commercemanager (26010)
Sector: Economie en administratie
niveau 4 / 13-9-2023
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey (P3-K1)
- Test en monitort online kanalen (P3-K1-W1)
- Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan (P3-K1-W2)
- Adviseert over het verhogen van de conversie (P3-K1-W3)
- Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen (P3-K1-W4)
- Participeert in netwerken (P3-K1-W5)
Voert digitale operationele activiteiten uit (P3-K2)
- Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden (P3-K2-W1)
- Ontwikkelt online content (P3-K2-W2)
- Plaatst en beheert content (P3-K2-W3)
- Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen (P3-K2-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23354)
niveau 4 / 7-5-2015
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verzorgt marketing en (interne) communicatietrajecten (P6-K1)
- Levert managementinformatie (P6-K1-W1)
- Verzorgt marketing- en communicatieactiviteiten (P6-K1-W2)
- Voert marktonderzoeken uit (P6-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Business Services (23296)
- Marketing, communicatie en evenementen (23067)
- Medewerker marketing en communicatie (22166)
- Medewerker marketing en communicatie (25148)
- Medewerker marketing en communicatie (90530)
- Medewerker marketing en communicatie (Assistent communicatiemedewerker) (90531)
- Medewerker marketing en communicatie (Marketing medewerker) (90532)
Sector: Media en vormgeving
niveau 4 / 20-10-2021
Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen (B1-K1)
- Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context (B1-K1-W1)
- Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant (B1-K1-W2)
- Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input (B1-K1-W3)
- Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject (B1-K1-W4)
- Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces (B1-K1-W5)
- Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen (B1-K1-W6)
- Voert projectmatige werkzaamheden uit (B1-K1-W7)
Positioneert en profileert zich in de markt (B1-K2)
- Maakt een persoonlijk portfolio (B1-K2-W1)
- Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel) (B1-K2-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Game artist (22085)
- Gaming artist (93220)
- Media en vormgeving (79040)
- Mediavormgever (22086)
- Mediavormgever (25201)
- Mediavormgever (90400)
- Mediavormgever (Animatie/audiovisuele vormgeving KC GOC) (90411)
- Mediavormgever (Animatie/audiovisuele vormgeving KC PMLF) (90421)
- Mediavormgever (Animatie/audiovisuele vormgeving Savantis) (90401)
- Mediavormgever (Art & design KC GOC) (90412)
- Mediavormgever (Art & design KC PMLF) (90422)
- Mediavormgever (Art & design Savantis) (90402)
- Mediavormgever (Grafische vormgeving KC GOC) (90413)
- Mediavormgever (Grafische vormgeving KC PMLF) (90424)
- Mediavormgever (Grafische vormgeving Savantis) (90403)
- Mediavormgever (Interactieve vormgeving KC GOC) (90414)
- Mediavormgever (Interactieve vormgeving KC PMLF) (90423)
- Mediavormgever (Interactieve vormgeving Savantis) (90404)
- Mediavormgeving (23095)
- Mediavormgeving (23257)
Searchflow
- Naam Searchflow
- Leerbedrijf ID 100126326
- KvK naam Searchflow B.V.
- KvK nummer 71034277
Contactpersonen (2)
-
Roderick Bryde Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV
-
Thom te Riet Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Marketing & Communication SpecialistRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenMarketing & Communication Specialist, E-commercemanager, E-commerce specialist, Mediavormgever
E-commercemanager, E-commerce specialist, Mediavormgever