See Tickets B.V.
- Naam See Tickets B.V.
- Leerbedrijf ID 100087577
- KvK naam See Tickets B.V.
- KvK nummer 01140404
- KvK vestigingsnummer 000023167548
- Bedrijfsindeling Informatieverstrekking op het gebied van toerisme en reserveringsbureaus
- Telefoon +31887000128
- Bedrijfsgrootte 101 tot en met 250 medewerkers
- Totale capaciteit 5
- Stage/bbl overeenkomsten 1
Organisatieprofiel
- Omschrijving Paylogic is een snelgroeiend, internationaal en fullservice online ticketingbedrijf. Sinds jaren onderscheidt Paylogic zich door een hoogstaand technologisch ticketingsysteem. Paylogic stelt evenementhouders in staat zelf volledige controle te hebben over de verkoop van tickets. Belangrijke verkoopkanalen zijn de eigen website en fysiek via Primera of Free Record Shop. Daarnaast is ook ticketverkoop mogelijk via Facebook en de websites van Radio538 en SBS. Paylogic heeft een sterke internationale focus met kantoren in Berlijn, Antwerpen, Groningen en Amsterdam en heeft een klantenbestand waar bedrijven als ID&T, Amsterdam RAI, Concert at Sea, KNSB en André Rieu en ruim 1500 anderen al jaren tot behoren. Paylogic..you’re welcome.
-
Organisatie kenmerken
- Internationalisation at home
See Tickets B.V.
- Naam See Tickets B.V.
- Leerbedrijf ID 100087577
- KvK naam See Tickets B.V.
- KvK nummer 01140404
Erkenningen
Sector: Cross-over
niveau 4 / 20-12-2024
Organiseert evenementen (B1-K1)
- Overlegt met opdrachtgever (B1-K1-W1)
- Stelt een plan van aanpak op voor een evenement en licht dit toe (B1-K1-W2)
- Regelt en coördineert het vervoer van materialen en personen (B1-K1-W3)
- Regelt en coördineert de inrichting van ruimtes en de installatie van materialen (B1-K1-W4)
- Regelt en coördineert de dagelijkse voorzieningen (B1-K1-W5)
- Voert ondersteunende werkzaamheden uit op het gebied van personeelszaken (B1-K1-W6)
- Coördineert de veiligheid van locaties (B1-K1-W7)
- Coördineert en bewaakt de voortgang tijdens het evenement en evalueert het evenement (B1-K1-W8)
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K2)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K2-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K2-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K2-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K2-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K2-W5)
Realiseert commercieel aanbod (B1-K3)
- Niet uitvoerbaar: Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K3-W1)
- Niet uitvoerbaar: Promoot producten en diensten (B1-K3-W2)
- Niet uitvoerbaar: Stelt een passend aanbod op (B1-K3-W3)
- Niet uitvoerbaar: Maakt een prijsberekening bij het aanbod (B1-K3-W4)
Sector: Economie en administratie
niveau 4 / 13-1-2023
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Voert het accountmanagement uit en beheert relaties (P4-K1)
- Voert accountanalyses uit (P4-K1-W1)
- Stelt een accountplan op (P4-K1-W2)
- Coördineert het uitvoeren van een accountplan (P4-K1-W3)
- Evalueert een accountplan (P4-K1-W4)
- Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk (P4-K1-W5)
Voert een commercieel traject uit (P4-K2)
- Bereidt een commercieel traject voor (P4-K2-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P4-K2-W2)
- Voert een verkoopgesprek (P4-K2-W3)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P4-K2-W4)
- Verzorgt het interne ordertraject (P4-K2-W5)
- Voert aftersales uit (P4-K2-W6)
Equivalenten van deze opleiding
- (Junior) accountmanager (25132)
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Commercieel medewerker (22164)
- Commercieel medewerker ((Junior) Accountmanager ECABO) (93801)
- Commercieel medewerker ((Junior) Accountmanager KC Handel) (93802)
- Economie en administratie (79090)
- Werkvoorbereider houtbranche (Commercieel technisch medewerker houthandel) (94654)
- Werkvoorbereider houtbranche (Werkvoorbereider houthandel) (94653)
niveau 4 / 30-11-2023
Stelt evenementplannen op en/of ondersteunt daarbij (B1-K1)
- Inventariseert wensen en eisen van de opdrachtgever (B1-K1-W1)
- Verzamelt informatie voor evenementen en analyseert deze (B1-K1-W2)
- Niet uitvoerbaar: Maakt een risico-analyse en een overzicht van benodigde vergunningen (B1-K1-W3)
- Doet voorstellen voor evenementplannen en/of stelt deze bij (B1-K1-W4)
- Werkt evenementplannen uit en presenteert deze (B1-K1-W5)
- Stelt begroting en offerte op voor de opdrachtgever (B1-K1-W6)
Organiseert evenement en evenementpromotie (B1-K2)
- Werkt een draaiboek en callsheet uit (B1-K2-W1)
- Regelt de promotie van het evenement (B1-K2-W2)
- Regelt de inhuur/aankoop van materialen, mensen, techniek, (virtuele) ruimtes, catering, vervoer en voorzieningen (B1-K2-W3)
- Verzorgt de administratie met betrekking tot de deelnemers (B1-K2-W4)
- Regelt de infrastructuur rondom het evenement (B1-K2-W5)
- Regelt de inrichting van ruimtes, de installatie van materialen en apparatuur en de dagelijkse voorzieningen (B1-K2-W6)
- Regelt de veiligheidsorganisatie van het evenement (B1-K2-W7)
Ondersteunt bij de uitvoering van het evenement (B1-K3)
- Bewaakt de voortgang tijdens het evenement (B1-K3-W1)
- Coördineert de verkoop/verhuur van producten, catering en aanvullende diensten (B1-K3-W2)
- Coördineert de ontvangst van de bezoekers, artiesten, leveranciers en onderaannemers (B1-K3-W3)
- Informeert en adviseert aanwezigen en handelt klachten af (B1-K3-W4)
Rondt het evenement af (B1-K4)
- Handelt financiële, personele en administratieve zaken rondom evenementen af (B1-K4-W1)
- Evalueert het evenement en doet verbetervoorstellen (B1-K4-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Evenementenorganisatie (23302)
- Marketing, communicatie en evenementen (23067)
- Medewerker evenementenorganisatie (25147)
- Medewerker marketing en communicatie (22166)
- Medewerker marketing en communicatie (Medewerker evenementenorganisatie) (90534)
- Medewerker marketing en communicatie (Org. publicitair medew. kunst, cultuur & media) (90533)
Sector: Horeca en bakkerij
niveau 4 / 20-12-2024
Verricht facilitaire werkzaamheden (B1-K1)
- Faciliteert bijeenkomsten (B1-K1-W1)
- Verwerkt gegevens met informatiesystemen (B1-K1-W2)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (B1-K1-W3)
- Bevordert de veiligheid (B1-K1-W4)
- Onderhoudt ruimten en apparatuur (B1-K1-W5)
- Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers (B1-K1-W6)
- Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af (B1-K1-W7)
Voert beheerstaken uit (P2-K1)
- Maakt een plan voor uitvoering van facilitaire dienstverlening (P2-K1-W1)
- Voert contractbeheer uit (P2-K1-W2)
- Beheert financiën (P2-K1-W3)
- Stemt af met het management (P2-K1-W4)
Geeft leiding (P2-K2)
- Niet uitvoerbaar: Begeleidt en stuurt (lerende) medewerkers aan (P2-K2-W1)
- Niet uitvoerbaar: Plant en verdeelt de werkzaamheden (P2-K2-W2)
- Niet uitvoerbaar: Voert gesprekken met medewerkers (P2-K2-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Facilitair leidinggeven (23083)
- Facilitair leidinggevende (25175)
- Facilitair leidinggevende (91320)
- Facilitair leidinggevende (95750)
- Facilitaire dienstverlener (22183)
- Facilitaire dienstverlener (Facilitaire leidinggevende) (94180)
- Facilitaire dienstverlening (23247)
- Horeca en bakkerij (79120)
See Tickets B.V.
- Naam See Tickets B.V.
- Leerbedrijf ID 100087577
- KvK naam See Tickets B.V.
- KvK nummer 01140404
Contactpersonen (3)
-
Jerine de Boer Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV
-
Dia Dreessen Contactpersoon BPV, Praktijkopleider Medewerker evenementenorganisatieRollen
Contactpersoon BPV, Praktijkopleider
OpleidingenMedewerker evenementenorganisatie, Facilitair leidinggevende
Facilitair leidinggevende -
Carlos Frieling Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV