Shogun B.V.
- Naam Shogun B.V.
- Leerbedrijf ID 100677107
- KvK naam Shogun B.V.
- KvK nummer 77750705
- KvK vestigingsnummer 000003229599
- Bedrijfsindeling Winkels in sportartikelen (geen watersport)
- Totale capaciteit 0
- Stage/bbl overeenkomsten -
Organisatieprofiel
- Omschrijving Shogun is een gespecialiseerde retailer op het gebied van outdoor, airsoft en tactische uitrusting. Wij bieden een breed assortiment aan producten zoals kleding, accessoires, wapens en munitie voor sportieve schutters, professionals en liefhebbers van het buitenleven. Wat ons typeert is onze vakkennis, klantgerichte service en focus op kwaliteit en veiligheid. Met een fysieke winkel en een uitgebreide webshop bedienen wij zowel particuliere als professionele klanten in binnen- en buitenland.
- Informatie Leren & Werken Bij Shogun geloven we in de kracht van praktijkgericht leren. Als erkend leerbedrijf bieden wij studenten de kans om hun kennis direct toe te passen in een dynamische werkomgeving. We hebben ruime ervaring met het begeleiden van studenten binnen verschillende opleidingen, van retail en logistiek tot specialistische vakgebieden zoals wapens en munitie. Onze medewerkers nemen de tijd om studenten goed te begeleiden en op te leiden, zodat ze zich zowel vakinhoudelijk als persoonlijk kunnen ontwikkelen. We bieden een veilige, leerzame en uitdagende leeromgeving waarin zelfstandigheid en initiatief worden gestimuleerd. Studenten krijgen bij ons de kans om écht mee te draaien in het team, waardevolle werkervaring op te doen en te ontdekken waar hun talenten liggen.
-
Organisatie kenmerken
- Mogelijkheden voor zij-instromers
Shogun B.V.
- Naam Shogun B.V.
- Leerbedrijf ID 100677107
- KvK naam Shogun B.V.
- KvK nummer 77750705
Erkenningen
Sector: Cross-over
niveau 4 / 11-3-2022
Voert het verkooptraject uit (B1-K1)
- Bereidt het verkooptraject voor (B1-K1-W1)
- Doet een aanbod met prijsberekening (B1-K1-W2)
- Voert verkoopgesprekken (B1-K1-W3)
- Verzorgt het (interne) ordertraject (B1-K1-W4)
Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice (B1-K2)
- Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit (B1-K2-W1)
- Behandelt klachten (B1-K2-W2)
- Voert promotieactiviteiten uit (B1-K2-W3)
- Voert webcare werkzaamheden uit (B1-K2-W4)
Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid (B1-K3)
- Verzamelt klant-, product- en marktinformatie (B1-K3-W1)
- Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking (B1-K3-W2)
Ontwerpt de media-uiting (B1-K4)
- Bespreekt de opdracht (B1-K4-W1)
- Maakt een planning (B1-K4-W2)
- Oriënteert zich op opdrachtgever/doelgroep/onderwerp (B1-K4-W3)
- Maakt een concept (B1-K4-W4)
- Maakt een ontwerp (B1-K4-W5)
- Presenteert het concept en/of ontwerp van de media-uiting (B1-K4-W6)
Realiseert de media-uiting (B1-K5)
- Bereidt de realisatie voor (B1-K5-W1)
- Bewaakt voortgang en beoordeelt resultaat van uitbesteding of deelproject (B1-K5-W2)
- Maakt de media-uiting (B1-K5-W3)
- Levert de media-uiting op (B1-K5-W4)
- Houdt het (digitaal) archief bij (B1-K5-W5)
Equivalenten van deze opleiding
- E-commercemanager (26010)
Sector: Economie en administratie
niveau 4 / 25-7-2024
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey (P3-K1)
- Test en monitort online kanalen (P3-K1-W1)
- Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan (P3-K1-W2)
- Adviseert over het verhogen van de conversie (P3-K1-W3)
- Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen (P3-K1-W4)
- Participeert in netwerken (P3-K1-W5)
Voert digitale operationele activiteiten uit (P3-K2)
- Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden (P3-K2-W1)
- Ontwikkelt online content (P3-K2-W2)
- Plaatst en beheert content (P3-K2-W3)
- Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen (P3-K2-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23354)
niveau 4 / 24-10-2023
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Voert het accountmanagement uit en beheert relaties (P4-K1)
- Voert accountanalyses uit (P4-K1-W1)
- Stelt een accountplan op (P4-K1-W2)
- Coördineert het uitvoeren van een accountplan (P4-K1-W3)
- Evalueert een accountplan (P4-K1-W4)
- Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk (P4-K1-W5)
Voert een commercieel traject uit (P4-K2)
- Bereidt een commercieel traject voor (P4-K2-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P4-K2-W2)
- Voert een verkoopgesprek (P4-K2-W3)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P4-K2-W4)
- Verzorgt het interne ordertraject (P4-K2-W5)
- Voert aftersales uit (P4-K2-W6)
Equivalenten van deze opleiding
- (Junior) accountmanager (25132)
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Commercieel medewerker (22164)
- Commercieel medewerker ((Junior) Accountmanager ECABO) (93801)
- Commercieel medewerker ((Junior) Accountmanager KC Handel) (93802)
- Economie en administratie (79090)
- Werkvoorbereider houtbranche (Commercieel technisch medewerker houthandel) (94654)
- Werkvoorbereider houtbranche (Werkvoorbereider houthandel) (94653)
niveau 4 / 16-8-2021
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verzorgt marketing en (interne) communicatietrajecten (P6-K1)
- Levert managementinformatie (P6-K1-W1)
- Verzorgt marketing- en communicatieactiviteiten (P6-K1-W2)
- Voert marktonderzoeken uit (P6-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Business Services (23296)
- Marketing, communicatie en evenementen (23067)
- Medewerker marketing en communicatie (22166)
- Medewerker marketing en communicatie (25148)
- Medewerker marketing en communicatie (90530)
- Medewerker marketing en communicatie (Assistent communicatiemedewerker) (90531)
- Medewerker marketing en communicatie (Marketing medewerker) (90532)
Shogun B.V.
- Naam Shogun B.V.
- Leerbedrijf ID 100677107
- KvK naam Shogun B.V.
- KvK nummer 77750705
Contactpersonen (2)
-
Michiel Kooij Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Marketing & Communication SpecialistRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenMarketing & Communication Specialist, E-commercemanager, Junior accountmanager, E-commerce specialist
E-commercemanager, Junior accountmanager, E-commerce specialist -
Bianca Ringeling Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV