St. Christopher's & Belushi's Berlin (Beds & Bars)
- Naam St. Christopher's & Belushi's Berlin (Beds & Bars)
- Leerbedrijf ID 100157147
- Telefoon +31206231380
- Totale capaciteit 3
- Stage/bbl overeenkomsten 2
Organisatieprofiel
- Omschrijving Informatie over stageplek bij vestigingen van Beds and Bars Wie zijn wij? Beds and Bars, de naam zegt al. We hebben hostels, hotels, appartementen, bars en restaurants. Onze verschillende merken zijn te vinden op www.bedsandbars.com. Flying Pig Hostels Amsterdam, St. Christopher’s Hostels, Belushi’s Bars, Winston Hotel and Club Amsterdam en Bauhaus Hotel Brugge - België. Er valt bij ons van alles te leren over de Hospitality Branch. Waar zitten de hostels waar stage gelopen kan worden? De hostels zitten midden in het centrum van de volgende steden: Amsterdam-3 vestigingen, Brugge, Parijs, Berlijn, Londen 7 vestigingen, Edinburgh, Bath en Newquay. Alle vestigingen hebben iets unieks. Surfen in Newquay met een surf school in het hostel, geschiedenis in een middeleeuwse stad als Edinburgh, clubs bij de hostels, bierproeven in Brugge, Berlijn vlak bij de Muur.
- Informatie Student Wat zoeken we? We zoeken gemotiveerde stagiaires, die van aanpakken weten en die houden van gezelligheid creëren voor de gasten. We zijn een internationaal en professioneel bedrijf. Goed Engels kunnen spreken en schrijven is voor het buitenland belangrijk. En in Amsterdam is Nederlands en Engels belangrijk. (handig als je Duits en Frans spreekt, maar dit hoeft niet voor Berlijn en Parijs) In deze functie zul je 5 dagen per week voornamelijk werkzaam zijn als receptionist, barmedewerker en het ontbijt verzorgen. Wat zijn werkzaamheden? • In- en uitchecken van gasten • Toeristische informatie geven (goed bandje in Paradiso, leuke markt met kleding) • Telefonische reserveringen maken • Werken met het reserveringssysteem • Kassa opmaak • Financiële handelingen verrichten • Schoonmaak aansturen • Klachten behandelen op “laidback” wijze (ontspannen,klantvriendelijk, persoonlijk) • Bar diensten draaien • Onbijt voorbereiden en uitserveren • Tours verkopen Extra taken: organiseren van feesten en promotie daarvan verzorgen is ook mogelijk. Halloween party, open mic, karaoke. Wat zijn extra bijkomstigheden? • Stagevergoeding van 220,- € of GBP per maand (55 euro/GBP per week) • Gratis ontbijt en 1 warme maaltijd per dag • Korting van 50% bij EFH hostels in Europa (Europe Famous hostels) • Korting van 50% bij St. Christophers hostels in Europa • Korting op eten en drinken in het hostel • Reiskostenvergoeding in Nederland (als aanvulling op OV-kaart in de weekenden) • Leuke collega’s en een gezellige werkomgeving • Gratis accomodatie in gedeelde personeelskamer buitenland (Londen maar 3 hostels met accomodatie) • Gratis tours in de stad waar je stage loopt • Er mag gewerkt worden in vrijetijds kleding. In sommige vestigingen draagt men leuke staff shirts • receptie in de bar, dus een levendige werkomgeving • carrière mogelijkheden • Brugge 1.000 Euro BONUS hoe kun je solliciteren? Stuur een foutloze email in het Engels met motivatie, cv in het Engels (incl intresses, stages en pasfoto) en een werkend mobiel telefoonnummer. Geef het volgende aan: aanvang stage periode, duur van stage en voorkeur vestiging 1,2,3. Email aan karin.selter@bedsandbars.com Is er plek in de vestiging van je keuze, dan volgt er een sollicitatie gesprek met Karin Selter in Amsterdam. Wanneer je wordt aangenomen geeft zij door aan de Manager van de vestiging waar je stage gaat lopen wanneer je komt. Het contract wordt getekend door Karin Selter.
St. Christopher's & Belushi's Berlin (Beds & Bars)
- Naam St. Christopher's & Belushi's Berlin (Beds & Bars)
- Leerbedrijf ID 100157147
- Telefoon +31206231380
- Totale capaciteit 3
Erkenningen
Sector: Cross-over
niveau 4 / 4-11-2022
Organiseert evenementen (B1-K1)
- Overlegt met opdrachtgever (B1-K1-W1)
- Stelt een plan van aanpak op voor een evenement en licht dit toe (B1-K1-W2)
- Regelt en coördineert het vervoer van materialen en personen (B1-K1-W3)
- Regelt en coördineert de inrichting van ruimtes en de installatie van materialen (B1-K1-W4)
- Regelt en coördineert de dagelijkse voorzieningen (B1-K1-W5)
- Voert ondersteunende werkzaamheden uit op het gebied van personeelszaken (B1-K1-W6)
- Coördineert de veiligheid van locaties (B1-K1-W7)
- Coördineert en bewaakt de voortgang tijdens het evenement en evalueert het evenement (B1-K1-W8)
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K2)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K2-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K2-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K2-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K2-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K2-W5)
Realiseert commercieel aanbod (B1-K3)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K3-W1)
- Promoot producten en diensten (B1-K3-W2)
- Stelt een passend aanbod op (B1-K3-W3)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (B1-K3-W4)
Sector: Horeca en bakkerij
niveau 4 / 18-12-2014
Onderneemt (B1-K1)
- Ontwikkelt een ondernemingsplan (B1-K1-W1)
- Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming (B1-K1-W2)
- Implementeert het ondernemingsplan (B1-K1-W3)
- Maakt marktanalyse (B1-K1-W4)
- Voert commerciële activiteiten uit (B1-K1-W5)
- Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs (B1-K1-W6)
- Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid (B1-K1-W7)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (B1-K2)
- Maakt een operationeel plan (B1-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (B1-K2-W2)
- Begroot financiën (B1-K2-W3)
- Bewaakt financiën (B1-K2-W4)
- Stuurt medewerkers aan (B1-K2-W5)
- Voert intern formele gesprekken (B1-K2-W6)
Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven (P2-K1)
- Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf (P2-K1-W1)
- Werkt mee in de bediening (P2-K1-W2)
- Werkt mee in de keuken (P2-K1-W3)
- Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf (P2-K1-W4)
- Creëert en bewaakt sfeer (P2-K1-W5)
Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven (P2-K2)
- Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen (P2-K2-W1)
- Checkt de gast in (P2-K2-W2)
- Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf (P2-K2-W3)
- Bewaakt de veiligheid (P2-K2-W4)
- Checkt de gast uit (P2-K2-W5)
- Maakt night audit rapportages van de omzet (P2-K2-W6)
- Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten (P2-K2-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Horeca en bakkerij (79120)
- Ondernemer horeca/bakkerij (22179)
- Ondernemer horeca/bakkerij (23087)
- Ondernemer horeca/bakkerij (90300)
- Ondernemer horeca/bakkerij (Manager/ondernemer horeca) (90303)
Sector: Toerisme en recreatie
niveau 4 / 14-12-2023
Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven (B1-K1)
- Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker (B1-K1-W1)
- Neemt bestelling op en serveert deze (B1-K1-W2)
- Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker (B1-K1-W3)
- Creëert en bewaakt sfeer (B1-K1-W4)
- Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan (B1-K1-W5)
Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven (B1-K2)
- Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen (B1-K2-W1)
- Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in (B1-K2-W2)
- Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf (B1-K2-W3)
- Bewaakt de veiligheid (B1-K2-W4)
- Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit (B1-K2-W5)
Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers (B1-K3)
- Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker (B1-K3-W1)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K3-W2)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K3-W3)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K3-W4)
Realiseert commercieel aanbod (B1-K4)
- Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten (B1-K4-W1)
- Promoot producten en diensten (B1-K4-W2)
- Stelt een passend aanbod op (B1-K4-W3)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (B1-K4-W4)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (B1-K5)
- Maakt een operationeel plan (B1-K5-W1)
- Plant en verdeelt werkzaamheden (B1-K5-W2)
- Begroot financiën (B1-K5-W3)
- Bewaakt financiën (B1-K5-W4)
- Begeleidt en stuurt medewerkers aan (B1-K5-W5)
- Voert intern formele gesprekken (B1-K5-W6)
Equivalenten van deze opleiding
- International hospitality (23340)
- Leidinggevende international hospitality (26008)
niveau 4 / 24-6-2010
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden (P3-K1)
- Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten (P3-K1-W1)
- Bereidt de uitvoering van activiteiten voor (P3-K1-W2)
- Begeleidt activiteiten (P3-K1-W3)
- Rondt de activiteit af (P3-K1-W4)
- Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie (P3-K1-W5)
- Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie (P3-K1-W6)
Geeft leiding (P3-K2)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P3-K2-W1)
- Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers (P3-K2-W2)
- Voert formele gesprekken (P3-K2-W3)
Voert beheerstaken uit (P3-K3)
- Maakt een operationeel plan (P3-K3-W1)
- Maakt een begrotingsvoorstel (P3-K3-W2)
- Bewaakt financiën (P3-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure executive) (93330)
- Commercieel medewerker reizen (Leidinggevende verkoop reizen) (93350)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Frontofficemanager) (94072)
- Frontofficemedewerker (Hoofd informatie) (94071)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Aqua & leisure executive) (90681)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Hoofd informatie) (90684)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Leisure & hospitality executive) (90688)
- Leidinggevende leisure & hospitality (25351)
- Leidinggevende travel & hospitality (25352)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality executive) (94130)
- Reizen (Manager verkoop reizen) (94100)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
niveau 4 / 1-4-2012
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P4-K1)
- Promoot producten en diensten (P4-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P4-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P4-K1-W3)
Geeft leiding (P4-K2)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P4-K2-W1)
- Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers (P4-K2-W2)
- Voert formele gesprekken (P4-K2-W3)
Voert beheerstaken uit (P4-K3)
- Maakt een operationeel plan (P4-K3-W1)
- Maakt een begrotingsvoorstel (P4-K3-W2)
- Bewaakt financiën (P4-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure executive) (93330)
- Commercieel medewerker reizen (Leidinggevende verkoop reizen) (93350)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Frontofficemanager) (94072)
- Frontofficemedewerker (Hoofd informatie) (94071)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Aqua & leisure executive) (90681)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Hoofd informatie) (90684)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Leisure & hospitality executive) (90688)
- Leidinggevende leisure & hospitality (25351)
- Leidinggevende travel & hospitality (25352)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality executive) (94130)
- Reizen (Manager verkoop reizen) (94100)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
niveau 3 / 26-6-2013
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden (P1-K1)
- Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten (P1-K1-W1)
- Bereidt de uitvoering van activiteiten voor (P1-K1-W2)
- Begeleidt activiteiten (P1-K1-W3)
- Rondt de activiteit af (P1-K1-W4)
- Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie (P1-K1-W5)
- Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie (P1-K1-W6)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure host) (93240)
- Aqua & leisure host (90630)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality host) (94120)
- Leisure & hospitality host (90670)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
- Zelfstandig medewerker leisure & hospitality (25353)
- Zelfstandig medewerker travel & hospitality (25354)
niveau 3 / 1-10-2011
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P2-K1)
- Promoot producten en diensten (P2-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P2-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P2-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure host (90630)
- Commercieel medewerker reizen (90650)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper touroperating) (90651)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper vakantiereizen) (90652)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper zakenreizen) (90653)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Informatiemedewerker) (90621)
- Frontofficemedewerker (Receptionist) (90622)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality host) (94120)
- Leisure & hospitality host (90670)
- Reizen (Verkoper reizen) (94090)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
- Zelfstandig medewerker leisure & hospitality (25353)
- Zelfstandig medewerker travel & hospitality (25354)
Sector: Zorg en welzijn
niveau 2 / 26-6-2013
Voert dienstverlenende werkzaamheden uit (B1-K1)
- Bereidt werkzaamheden voor en stemt af (B1-K1-W1)
- Treedt op als online en/of offline aanspreekpunt (B1-K1-W2)
- Draagt bij aan een fysiek en sociaal veilige werkomgeving (B1-K1-W3)
- Rondt de werkzaamheden af (B1-K1-W4)
- Evalueert de werkzaamheden (B1-K1-W5)
Assisteert bij sportieve en recreatieve activiteiten en evenementen (P3-K1)
- Assisteert bij de praktische uitvoering van sportieve en recreatieve activiteiten (P3-K1-W1)
- Begeleidt deelnemers (P3-K1-W2)
- Houdt toezicht (P3-K1-W3)
- Assisteert bij de uitgifte en beheer van producten/diensten (P3-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure assistant) (94080)
- Dienstverlening (23189)
- Dienstverlening (23385)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality assistant) (94110)
- Medewerker sport en recreatie (25500)
- Sport- en bewegingsbegeleider (22170)
- Sport- en bewegingsbegeleider (91380)
- Sport- en bewegingsbegeleider (95300)
St. Christopher's & Belushi's Berlin (Beds & Bars)
- Naam St. Christopher's & Belushi's Berlin (Beds & Bars)
- Leerbedrijf ID 100157147
- Telefoon +31206231380
- Totale capaciteit 3
Contactpersonen (1)
-
Karin Selter Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Leidinggevende travel & hospitalityRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenLeidinggevende travel & hospitality, Zelfstandig medewerker travel & hospitality
Zelfstandig medewerker travel & hospitality