Tulip Inn Eindhoven Airport
- Naam Tulip Inn Eindhoven Airport
- Leerbedrijf ID 100165609
- KvK naam Eindhoven Airport Hotel
- KvK nummer 56338171
- KvK vestigingsnummer 000025900714
- Bedrijfsindeling Hotel-restaurants
- Telefoon +31403030615
- Bedrijfsgrootte 10 tot en met 50 medewerkers
- Totale capaciteit 0
- Stage/bbl overeenkomsten 5
Organisatieprofiel
- Omschrijving CAMPANILE Hotels for people, moments for sharing. It all started in 1976 when the Taittinger family, already well known for its champagnes, opened the first Campanile hotel in France. Inspired by American motels, the name Campanile referred to the church tower, an authentic meeting place at the heart of the village. Campanile, a pioneering and innovative brand, already offered a welcome unlike any other. The hotels were managed by a couple who breathed a special soul into our hotels, leveraging their spirit and personality to create a special welcome for their guests. Even then warm common spaces and green spaces, homemade meals, kindness and conviviality weren’t lacking. A few years later, with new designs and a modern architecture, Campanile modernised its hotels. Armed with its distinctive assets, the brand grew in France and Europe. But the story couldn’t end there… In 2016, Chinese leader Jin Jiang International saw a promising brand in Campanile, already in line with what tomorrow’s travellers would expect. That year, the group launched its first Campanile hotels in China with the intention of developing the brand on a global scale. To support this development, Campanile reinforced its positioning around the brand’s DNA: its sense of welcome and its French-style conviviality. Two values that make Campanile special in the highly standardised world of the hotel industry and that transform consumers’ expectations into good moments.
- Informatie Leren & Werken UNLOCK YOUR POTENTIAL By doing your internship at Campanile Hotels What will you learn? Doing your internship at one of our Campanile hotels can provide you with numerous learning experiences. Alongside working in a team environment, you also will have a personal development buddy, who is going to teach you the various aspects of your role. And it doesn’t end there, at Campanile Hotels we encourage you to gain experience that will make you stand out and make a difference, by allowing you to unlock your potential. With the creative, flexible, and family atmosphere in Campanile Hotels, you are going learn more about the importance of customer service and working professionally in the hospitality industry. Excited to learn more? We invite you to experience all of the things we mentioned for yourself.
-
Organisatie kenmerken
- Internationalisation at home
Tulip Inn Eindhoven Airport
- Naam Tulip Inn Eindhoven Airport
- Leerbedrijf ID 100165609
- KvK naam Eindhoven Airport Hotel
- KvK nummer 56338171
Erkenningen
Sector: Horeca en bakkerij
Onderneemt (B1-K1)
- Ontwikkelt een ondernemingsplan (B1-K1-W1)
- Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming (B1-K1-W2)
- Implementeert het ondernemingsplan (B1-K1-W3)
- Maakt marktanalyse (B1-K1-W4)
- Voert commerciële activiteiten uit (B1-K1-W5)
- Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs (B1-K1-W6)
- Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid (B1-K1-W7)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (B1-K2)
- Maakt een operationeel plan (B1-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (B1-K2-W2)
- Begroot financiën (B1-K2-W3)
- Bewaakt financiën (B1-K2-W4)
- Stuurt medewerkers aan (B1-K2-W5)
- Voert intern formele gesprekken (B1-K2-W6)
Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven (P2-K1)
- Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf (P2-K1-W1)
- Werkt mee in de bediening (P2-K1-W2)
- Werkt mee in de keuken (P2-K1-W3)
- Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf (P2-K1-W4)
- Creëert en bewaakt sfeer (P2-K1-W5)
Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven (P2-K2)
- Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen (P2-K2-W1)
- Checkt de gast in (P2-K2-W2)
- Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf (P2-K2-W3)
- Bewaakt de veiligheid (P2-K2-W4)
- Checkt de gast uit (P2-K2-W5)
- Maakt night audit rapportages van de omzet (P2-K2-W6)
- Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten (P2-K2-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Horeca en bakkerij (79120)
- Ondernemer horeca/bakkerij (22179)
- Ondernemer horeca/bakkerij (23087)
- Ondernemer horeca/bakkerij (90300)
- Ondernemer horeca/bakkerij (Manager/ondernemer horeca) (90303)
Sector: Toerisme en recreatie
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden (P3-K1)
-
Niet uitvoerbaar: Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten (P3-K1-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Bereidt de uitvoering van activiteiten voor (P3-K1-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt activiteiten (P3-K1-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Rondt de activiteit af (P3-K1-W4)
-
Niet uitvoerbaar: Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie (P3-K1-W5)
-
Niet uitvoerbaar: Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie (P3-K1-W6)
Geeft leiding (P3-K2)
-
Niet uitvoerbaar: Plant en verdeelt de werkzaamheden (P3-K2-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers (P3-K2-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Voert formele gesprekken (P3-K2-W3)
Voert beheerstaken uit (P3-K3)
-
Niet uitvoerbaar: Maakt een operationeel plan (P3-K3-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Maakt een begrotingsvoorstel (P3-K3-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Bewaakt financiën (P3-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure executive) (93330)
- Commercieel medewerker reizen (Leidinggevende verkoop reizen) (93350)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Frontofficemanager) (94072)
- Frontofficemedewerker (Hoofd informatie) (94071)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Aqua & leisure executive) (90681)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Hoofd informatie) (90684)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Leisure & hospitality executive) (90688)
- Leidinggevende leisure & hospitality (25351)
- Leidinggevende travel & hospitality (25352)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality executive) (94130)
- Reizen (Manager verkoop reizen) (94100)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P4-K1)
- Promoot producten en diensten (P4-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P4-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P4-K1-W3)
Geeft leiding (P4-K2)
-
Niet uitvoerbaar: Plant en verdeelt de werkzaamheden (P4-K2-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers (P4-K2-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Voert formele gesprekken (P4-K2-W3)
Voert beheerstaken uit (P4-K3)
- Maakt een operationeel plan (P4-K3-W1)
- Maakt een begrotingsvoorstel (P4-K3-W2)
- Bewaakt financiën (P4-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure executive) (93330)
- Commercieel medewerker reizen (Leidinggevende verkoop reizen) (93350)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Frontofficemanager) (94072)
- Frontofficemedewerker (Hoofd informatie) (94071)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Aqua & leisure executive) (90681)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Hoofd informatie) (90684)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Leisure & hospitality executive) (90688)
- Leidinggevende leisure & hospitality (25351)
- Leidinggevende travel & hospitality (25352)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality executive) (94130)
- Reizen (Manager verkoop reizen) (94100)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden (P1-K1)
-
Niet uitvoerbaar: Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten (P1-K1-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Bereidt de uitvoering van activiteiten voor (P1-K1-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt activiteiten (P1-K1-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Rondt de activiteit af (P1-K1-W4)
-
Niet uitvoerbaar: Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie (P1-K1-W5)
-
Niet uitvoerbaar: Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie (P1-K1-W6)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure host) (93240)
- Aqua & leisure host (90630)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality host) (94120)
- Leisure & hospitality host (90670)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
- Zelfstandig medewerker leisure & hospitality (25353)
- Zelfstandig medewerker travel & hospitality (25354)
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P2-K1)
- Promoot producten en diensten (P2-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P2-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P2-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure host (90630)
- Commercieel medewerker reizen (90650)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper touroperating) (90651)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper vakantiereizen) (90652)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper zakenreizen) (90653)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Informatiemedewerker) (90621)
- Frontofficemedewerker (Receptionist) (90622)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality host) (94120)
- Leisure & hospitality host (90670)
- Reizen (Verkoper reizen) (94090)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
- Zelfstandig medewerker leisure & hospitality (25353)
- Zelfstandig medewerker travel & hospitality (25354)
Sector: Transport, scheepvaart en logistiek
Verleent service aan (internationale) passagiers/gasten (B1-K1)
- Informeert en assisteert passagiers/gasten (B1-K1-W1)
- Zorgt voor veiligheid en naleving van regels (B1-K1-W2)
- Werkt samen in een (internationaal) team (B1-K1-W3)
Begeleidt (internationale) passagiers op de luchthaven (B1-K2)
-
Niet uitvoerbaar: Handelt passagiers en bagage af (B1-K2-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanaf de grond (B1-K2-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Handelt bijzondere bagage af (B1-K2-W3)
Begeleidt (internationale) passagiers in het vliegtuig (B1-K3)
-
Niet uitvoerbaar: Bereidt de vlucht voor (B1-K3-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanuit het vliegtuig (B1-K3-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt en verzorgt passagiers tijdens de vlucht (B1-K3-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Rondt cabinewerkzaamheden af (B1-K3-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Dienstverlening in de luchtvaart (23139)
- Dienstverlening in de luchtvaart (23260)
- Dienstverlening in de luchtvaart (23416)
- Luchtvaartdienstverlener (22129)
- Luchtvaartdienstverlener (25363)
- Luchtvaartdienstverlener (27040)
- Luchtvaartdienstverlener (91850)
- Transport, scheepvaart en logistiek (79070)
Sector: Zorg en welzijn
Voert dienstverlenende werkzaamheden uit (B1-K1)
- Bereidt werkzaamheden voor en stemt af (B1-K1-W1)
- Treedt op als online en/of offline aanspreekpunt (B1-K1-W2)
- Draagt bij aan een fysiek en sociaal veilige werkomgeving (B1-K1-W3)
- Rondt de werkzaamheden af (B1-K1-W4)
- Evalueert de werkzaamheden (B1-K1-W5)
Voert facilitaire werkzaamheden uit (P1-K1)
- Assisteert bij het beheer en onderhoud van gebouwen (P1-K1-W1)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (P1-K1-W2)
- Voert cateringwerkzaamheden uit (P1-K1-W3)
- Voert administratieve werkzaamheden uit (P1-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Dienstverlening (23189)
- Dienstverlening (23385)
- Facilitair medewerker (91330)
- Facilitair medewerker (95751)
- Facilitaire dienstverlener (Facilitaire medewerker) (94170)
- Medewerker facilitaire dienstverlening (25499)
Tulip Inn Eindhoven Airport
- Naam Tulip Inn Eindhoven Airport
- Leerbedrijf ID 100165609
- KvK naam Eindhoven Airport Hotel
- KvK nummer 56338171
Contactpersonen (2)
-
Floor van Gelder Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Medewerker facilitaire dienstverleningRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenMedewerker facilitaire dienstverlening, Zelfstandig medewerker travel & hospitality, Luchtvaartdienstverlener, Leidinggevende travel & hospitality, Manager / ondernemer horeca, Leidinggevende leisure & hospitality, Zelfstandig medewerker leisure & hospitality
Zelfstandig medewerker travel & hospitality, Luchtvaartdienstverlener, Leidinggevende travel & hospitality, Manager / ondernemer horeca, Leidinggevende leisure & hospitality, Zelfstandig medewerker leisure & hospitality -
Jacqueline Hompes Praktijkopleider, Contactpersoon BPVRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV