Tweedekans BV
- Naam Tweedekans BV
- Leerbedrijf ID 100613413
- KvK naam Tweedekans B.V.
- KvK nummer 75218429
- KvK vestigingsnummer 000033210322
- Bedrijfsindeling Winkels in telecommunicatieapparatuur
- Totale capaciteit 4
- Stage/bbl overeenkomsten 1
-
Organisatie kenmerken
- Mogelijkheden voor zij-instromers
Tweedekans BV
- Naam Tweedekans BV
- Leerbedrijf ID 100613413
- KvK naam Tweedekans B.V.
- KvK nummer 75218429
Erkenningen
Sector: Cross-over
Voert het verkooptraject uit (B1-K1)
- Bereidt het verkooptraject voor (B1-K1-W1)
- Doet een aanbod met prijsberekening (B1-K1-W2)
- Voert verkoopgesprekken (B1-K1-W3)
- Verzorgt het (interne) ordertraject (B1-K1-W4)
Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice (B1-K2)
- Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit (B1-K2-W1)
- Behandelt klachten (B1-K2-W2)
- Voert promotieactiviteiten uit (B1-K2-W3)
- Voert webcare werkzaamheden uit (B1-K2-W4)
Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid (B1-K3)
- Verzamelt klant-, product- en marktinformatie (B1-K3-W1)
- Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking (B1-K3-W2)
Ontwerpt de media-uiting (B1-K4)
- Bespreekt de opdracht (B1-K4-W1)
- Maakt een planning (B1-K4-W2)
- Oriënteert zich op opdrachtgever/doelgroep/onderwerp (B1-K4-W3)
- Maakt een concept (B1-K4-W4)
- Maakt een ontwerp (B1-K4-W5)
- Presenteert het concept en/of ontwerp van de media-uiting (B1-K4-W6)
Realiseert de media-uiting (B1-K5)
- Bereidt de realisatie voor (B1-K5-W1)
- Bewaakt voortgang en beoordeelt resultaat van uitbesteding of deelproject (B1-K5-W2)
- Maakt de media-uiting (B1-K5-W3)
- Levert de media-uiting op (B1-K5-W4)
- Houdt het (digitaal) archief bij (B1-K5-W5)
Equivalenten van deze opleiding
- E-commercemanager (26010)
Sector: Economie en administratie
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Voert een commercieel traject uit (P1-K1)
- Bereidt een commercieel traject voor (P1-K1-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P1-K1-W2)
- Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming (P1-K1-W3)
- Voert een verkoopgesprek (P1-K1-W4)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P1-K1-W5)
- Verzorgt het interne ordertraject (P1-K1-W6)
- Voert aftersales uit (P1-K1-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Commercieel medewerker (22164)
- Commercieel medewerker (25134)
- Commercieel medewerker (90110)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst ECABO) (90111)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst KC Handel) (90112)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker buitendienst) (90113)
- Commercieel medewerker 4 (Junior) (93800)
- Economie en administratie (79090)
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey (P3-K1)
- Test en monitort online kanalen (P3-K1-W1)
- Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan (P3-K1-W2)
- Adviseert over het verhogen van de conversie (P3-K1-W3)
- Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen (P3-K1-W4)
- Participeert in netwerken (P3-K1-W5)
Voert digitale operationele activiteiten uit (P3-K2)
- Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden (P3-K2-W1)
- Ontwikkelt online content (P3-K2-W2)
- Plaatst en beheert content (P3-K2-W3)
- Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen (P3-K2-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23354)
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Geeft tactische input voor het vestigingsbeleid (P5-K1)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar groeimogelijkheden voor de vestiging (P5-K1-W1)
- Levert input voor een vestigingsplan (P5-K1-W2)
- Bewaakt een omzet- en kostenplan (P5-K1-W3)
- Presenteert en profileert de vestiging in netwerken (P5-K1-W4)
Coördineert operationele processen en werkzaamheden (P5-K2)
- Draagt bij aan het evalueren van het uitgevoerde vestigingsbeleid (P5-K2-W1)
- Informeert collega's over trends, bedrijfsvoering en visie (P5-K2-W2)
- Adviseert over de personeelsbehoefte (P5-K2-W3)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P5-K2-W4)
- Coördineert de goederenstroom (P5-K2-W5)
- Coacht en ondersteunt collega's bij werkzaamheden (P5-K2-W6)
Voert een commercieel traject uit (P5-K3)
- Bereidt een commercieel traject voor (P5-K3-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P5-K3-W2)
- Voert een verkoopgesprek (P5-K3-W3)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P5-K3-W4)
- Verzorgt het interne ordertraject (P5-K3-W5)
- Bereidt de inkoop voor (P5-K3-W6)
- Voert aftersales uit (P5-K3-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Economie en administratie (79090)
- Manager handel (22146)
- Manager handel (Vestigingsmanager groothandel) (93494)
- Vestigingsmanager groothandel (25137)
- Vestigingsmanager groothandel (90100)
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verzorgt marketing en (interne) communicatietrajecten (P6-K1)
- Levert managementinformatie (P6-K1-W1)
- Verzorgt marketing- en communicatieactiviteiten (P6-K1-W2)
- Voert marktonderzoeken uit (P6-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Business Services (23296)
- Marketing, communicatie en evenementen (23067)
- Medewerker marketing en communicatie (22166)
- Medewerker marketing en communicatie (25148)
- Medewerker marketing en communicatie (90530)
- Medewerker marketing en communicatie (Assistent communicatiemedewerker) (90531)
- Medewerker marketing en communicatie (Marketing medewerker) (90532)
Sector: Handel, mode, ondernemerschap
Geeft direct leiding aan medewerkers/projecten (B1-K1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (B1-K1-W1)
- Begeleidt medewerkers bij werkzaamheden (B1-K1-W2)
- Wisselt informatie uit met medewerkers (in werkoverleg) (B1-K1-W3)
- Bewaakt de voortgang van de werkuitvoering (B1-K1-W4)
- Communiceert met derden (B1-K1-W5)
- Administreert en archiveert gegevens (B1-K1-W6)
Voert uit en/of levert een bijdrage aan het personeelsbeleid (P1-K1)
- Adviseert over de personeelsbehoefte (P1-K1-W1)
- Adviseert bij de werving en selectie van medewerkers (P1-K1-W2)
- Adviseert bij het begeleiden t.a.v. het functioneren en het beoordelen van medewerkers (P1-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Contactcenter teamleider (22165)
- Contactcenter teamleider (93860)
- Handel en ondernemerschap (79080)
- Leidinggeven op basis van vakmanschap (23075)
- Leidinggeven op basis van vakmanschap (23208)
- Leidinggevende team/afdeling/project (25528)
Sector: ICT
Ondersteunt gebruikers (B1-K1)
- Handelt meldingen af (B1-K1-W1)
- Instrueert gebruikers (B1-K1-W2)
- Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices (B1-K1-W3)
Beheert de infrastructuur (B1-K2)
- Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K2-W1)
- Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K2-W2)
Beheert applicaties (B1-K3)
- Adviseert over, installeert en configureert applicaties (B1-K3-W1)
- Onderhoudt applicaties (B1-K3-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- ICT- en mediabeheer (23089)
- ICT-medewerker (22094)
- ICT-medewerker (Medewerker beheer ICT) (95070)
- Informatie en communicatietechnologie (79050)
- IT systems and devices (23244)
- Medewerker beheer ICT (25191)
- Medewerker beheer ICT (90230)
Installeert en onderhoudt hardware, software en netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K1)
- Maakt devices gebruiksklaar (B1-K1-W1)
- Installeert, configureert en onderhoudt software (B1-K1-W2)
- Monteert en/of configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K1-W3)
Handelt ICT-meldingen af en communiceert hierover (B1-K2)
- Neemt ICT-meldingen aan en handelt deze af (B1-K2-W1)
- Overlegt en stemt af met derden (B1-K2-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- ICT support (23090)
- ICT support (23246)
- ICT support (23400)
- ICT-medewerker (22094)
- ICT-medewerker (Medewerker ICT) (95060)
- Informatie en communicatietechnologie (79050)
- Medewerker ICT (25192)
- Medewerker ICT (90360)
- Medewerker ICT support (25607)
Tweedekans BV
- Naam Tweedekans BV
- Leerbedrijf ID 100613413
- KvK naam Tweedekans B.V.
- KvK nummer 75218429
Contactpersonen (3)
-
Sander Matthezing Contactpersoon BPV, Praktijkopleider Expert IT systems and devicesRollen
Contactpersoon BPV, Praktijkopleider
OpleidingenExpert IT systems and devices, E-commercemanager, Medewerker ICT, Leidinggevende team / afdeling / project, Marketing & Communication Specialist, Commercieel medewerker, Allround medewerker IT systems and devices, Junior manager groothandel, Servicemedewerker
E-commercemanager, Medewerker ICT, Leidinggevende team / afdeling / project, Marketing & Communication Specialist, Commercieel medewerker, Allround medewerker IT systems and devices, Junior manager groothandel, Servicemedewerker -
Koen van der Meulen Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Medewerker ICTRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenMedewerker ICT, Junior manager groothandel, Commercieel medewerker, Allround medewerker IT systems and devices
Junior manager groothandel, Commercieel medewerker, Allround medewerker IT systems and devices -
Jeroen Frank Poelsma Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Marketing & Communication SpecialistRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenMarketing & Communication Specialist, VMBO - Media, vormgeving en ICT, Junior manager internationale handel, Junior accountmanager, Junior manager groothandel, Commercieel medewerker, E-commercemanager, Leidinggevende team / afdeling / project
VMBO - Media, vormgeving en ICT, Junior manager internationale handel, Junior accountmanager, Junior manager groothandel, Commercieel medewerker, E-commercemanager, Leidinggevende team / afdeling / project