Social Deal B.V. Stage Klantenservice
Waar houd je je zoal mee bezig als Stagiair(e) Klantenservice bij Social Deal? - Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze consumenten en partners, jij schakelt snel en kan je goed inleven - Zowel telefonisch, per mail, app en chat sta je hen te woord voor diversiteit aan verzoeken, hulp en inhoudelijke vragen - Diverse ondersteunende backoffice werkzaamheden behoren ook tot jouw takenpakket dus jouw werkdag is nooit saai! - Je krijgt de ruimte om écht service te verlenen, je hoeft niks te verkopen - Zorgen voor een zo hoog mogelijke score op recensie-platform Trustpilot (wij zijn erg trots op deze 9+) - We werken niet met belscripts, dus jij kunt (binnen de richtlijnen) de gesprekken een persoonlijke, eigen twist geven
Naar wie zijn wij op zoek?
Wat vinden wij belangrijk? - Dat jij met plezier naar je stage gaat! - Dat jij opzoek bent naar uitdaging en jezelf wil ontwikkelen tijdens je stage - Dat je de Nederlandse taal in woord en geschrift beheert - Dat je klantgericht bent en goede communicatieve vaardigheden hebt - Dat je minimaal vier dagen per week kan meewerken
Wat biedt het bedrijf?
Sooo, da's een goede deal Dit staat jou nog meer te wachten: - Stagevergoeding van € 600,- bruto per maand op basis van 40 uur per week - Stagecontract voor 32 tot 40 uur per week mogelijk - 10% korting op alle Social Deals - Eigen inbreng en verantwoordelijkheid, met ruimte voor zowel persoonlijke als professionele groei - Mogelijkheid om bij ons te blijven werken na het afronden van de stageperiode - Gratis gezamenlijke lunch klaargemaakt door een topcateraar - Prachtig kantoor met bar, gym, gameroom, dakterras, zit-sta-bureaus en meer op een toplocatie in ’s-Hertogenbosch, direct achter het Centraal Station - Legendarische feesten, unieke evenementen, teamuitjes en gezellige borrels - Gratis de allertofste Deals, speciaal voor al onze medewerkers; van sportlessen tot proeverijen en van massages tot workshops. Alles met de focus op teambuilding, persoonlijke ontwikkeling en natuurlijk ontspanning
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Verzorgt marketing en (interne) communicatietrajecten
- P6-K1-W1 Levert managementinformatie
- P6-K1-W2 Verzorgt marketing- en communicatieactiviteiten
- P6-K1-W3 Voert marktonderzoeken uit