E-commerce specialist

DirectParts Uitdagende stage voor E-commerce specialist

De student zal meewerken in de online marketing activiteiten. Werkzaamheden zullen variëren van het uitbreiden van de online marketing strategieën tot het meedenken en uitbreiden van het online assortiment. Voorbeelden waarbij online marketing wordt toepast bij DirectParts zijn; email marketing, social media, Google Ads campagne, en internationaal uitbreiden. Het leren van de student staat centraal! Hierbij wordt er professionele vakbekwame 1-op-1 begeleiding gegeven en is er ruimte om fouten te maken. En hiernaast willen wij graag onze opgedane commerciële competenties doorgeven aan de student!

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent sociaal, technisch en kan goed met computers om gaan! Hiernaast moet je goed om kunnen gaan met vrijheid, en verantwoordelijkheid. Je vindt het leuk om online bezig te zijn en de online kanalen uit te breiden! Als je werkervaring hebt als online marketeer of e-commerce medewerker is dat heel mooi meegenomen! Bij voorkeur 4 of 5 dagen in de week beschikbaar en niveau 3 of 4 met rijbewijs

Wat biedt het bedrijf?

Stage lopen bij DirectParts betekent veel vrijheid in een commerciële en gezellige werkomgeving! Je wordt goed ondersteund in de diverse taken en schoolopdrachten. Wij bieden elke student die stage loopt een eigen werkplek op ons kantoor met computer, bureau en overige kantoorbenodigdheden. Hiernaast bieden wij een gezellige lunchruimte aan waarbij koffie en thee aanwezig is! Hiernaast hebben wij elke vrijdag een vrijdagmiddagborrel, om zo het team nog hechter te laten worden! :) Als je aan het eind van de stage periode hebt laten zien dat je het waard bent om bij DirectParts te werken, dan liggen er riante doorgroeimogelijkheden zoals E-commerce Manager!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat
  • Met uitzicht op een vaste baan

lees verder