Leidinggevende leisure & hospitality

Avenue Hotel Front Office Stagiaire in hartje Amsterdam!

Jouw taken en verantwoordelijkheden bestaan onder andere uit: In- en uitchecken van de internationale gasten, met de bijbehorende administratieve afhandeling; Het uitvoeren en tegemoetkomen aan de wensen van gasten en zorgen voor goede informatievoorziening; Gasten de weg wijzen in Amsterdam, informeren over openingstijden van musea en attracties; Up-selling, zoals het verkopen van museumtickets; Op correcte wijze afhandelen van binnenkomende telefoongesprekken en e-mails; Verwerken van betalingen; Guest relations taken uitvoeren; Invoeren van reserveringen; De laatste beschikbare kamers aan de balie voor de best mogelijke prijs verkopen aan walk-ins. Hiernaast zal je een dag meelopen met de technische dienst, het ontbijt team en de housekeeping.

Naar wie zijn wij op zoek?

• Je volgt een hotelopleiding op MBO niveau 3 of 4 • Je hebt oog voor detail • Je bent representatief, resultaatgericht en pro-actief • Je bent gastvrij en gaat voor het “wow-effect” • Je bent zelfstandig, maar je kan ook goed werken in teamverband • Je hebt een positieve attitude • Je bent bij voorkeur woonachtig te Amsterdam • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels, een derde taal is een pré

Wat biedt het bedrijf?

• Je leert onder anderen gasten te ontvangen, omgaan met klachten en samen met je team zorg jij voor een hoge gasttevredenheid • Een stagevergoeding van €700,- gebaseerd op 38 urige werkweek • Een veelzijdige en uitdagende stage voor minimaal 16 weken (38 uur per week) • Een informele en collegiale werksfeer • Een erkend leerbedrijf bij SBB (voormalig Kenwerk)

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Geeft leiding
  • P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P3-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder