Leidinggevende travel & hospitality

Hotel BOAT&CO Zoek jij een uitdagende stage in een jong en snelgroeiend bedrijf en zitten gastvrijheid en dienstverlening in je?

We willen je namelijk nog graag meenemen in een dag van een Front Office stagiair(e). Je begint de dienst met een overdracht met je collega’s. Hier kom je ook met creatieve manieren om de gasten die deze week aan komen te verrassen. Zo heeft een collega net een taart gebracht naar een jarige gast en is de Italiaanse krant net binnen voor onze long-stayer, die breng jij snel naar boven: Grazie! Terwijl jij je verder voorbereidt op je dienst in ons reserveringssysteem Mews, komen de eerste gasten inchecken. Jij kent Amsterdam op je duimpje en vertelt de gasten precies wat er deze dagen te doen is en waar dat ene lekkere bakkertje zit. Zoals je merkt verzorg je onze gasten echt van A tot Z. Omdat onze gasten langere tijd bij ons verblijven, bouw je ook een speciale band op.

Naar wie zijn wij op zoek?

Als Front Office stagiair(e) zorg je ervoor dat de hotelervaring zo goed mogelijk begint. Zelfs al voordat de gasten voor je neus staan. Ook aan de telefoon en via mail ben je servicegericht. Herken je jezelf in het volgende? Je bent een natural host. Iets vragen is niet nodig, je hebt het al gedaan Je hebt een sprankelende persoonlijkheid die staat te springen om te beginnen Je hebt goede communicatieve vaardigheden. In English as well Je werkt zelfstandig, maar ook goed samen Je kent Amsterdam door en door. De nieuwste plekken? Tried and tested!

Wat biedt het bedrijf?

Dan is deze Front-Office stage misschien echt iets voor jou! What’s in it for you? Een lekkere stagevergoeding van €600,- bruto per maand. Gratis gebruik van onze gym + er worden bootcamp & padel lessen aangeboden. Hotel Employee Rate programma, wat betekent dat je korting kan ontvangen bij +2000 hotels wereldwijd. Inhouse experience; ervaar het hotel waar je werkt als een gast. Bonus voor het aanbrengen van vrienden. Friendly voucher; laat jouw vrienden en familie meegenieten van onze hotels. 1 extra ‘me-time’ day en een ‘community’ day The July is een snel groeiende hotelgroep met plannen to conquer the world. 20% discount in onze restaurants. Personeelsborrels en uitjes om (nooit) te vergeten.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder