Spa Sport Hotel Zuiver Een leerzame stage bij de frontoffice op een mooie locatie in Amsterdam!
Ben jij communicatief, service gericht en houd je van een dynamische omgeving? Dan is onze frontoffice stage iets voro jou! Wat kun je verwachten? - Bij de frontoffice ben jij de centrale spil binnen de organisatie en het visitekaartje voor onze gasten; - Wij leren jou alles over gasten ontvangst, reserveringen en het beheren van de frontoffice; - Ontwikkel je vaardigheden in het omgaan met gasten en zorg voor een onvergetelijke ervaring, waarbij je hun verwachtingen overtreft; - Krijg de kans om je communicatieve en schriftelijke vaardigheden verder te ontwikkelen; - Je behandelt vragen en klachten op een professionele manier en draagt bij aan een vlotte en correcte uitvoering van de operationele taken, zowel persoonlijk aan de frontoffice als telefonisch; - Werk samen met gezellige en professionele collega's die jou alle ins en outs van het vak leren;
Naar wie zijn wij op zoek?
Wie ben jij? Je staat bekend als sociaal, gastgericht en spontaan. Daarnaast herken jij je in onderstaand profiel: · Je volgt een MBO of HBO gerichte opleiding; · Proactief, stressbestendig en een echte teamplayer zijn jouw sterke punten. · Werken in wisselende diensten is voor jou geen probleem; · Je bent commercieel ingesteld of vind het leuk om dat te leren; · Je voelt gasten goed aan en je weet hoe je gasten tevreden houdt; · Je spreekt de Nederlandse taal vloeiend. If you don't speak the Dutch language fluently we will not proceed your application. De kerncompetenties balans, beleving, kwaliteit en verbinding zijn van doorslaggevend belang voor succesvol functioneren in onze organisatie. Als medewerker van Hotel & Wellness Zuiver beschik je over deze competenties.
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden een stagevergoeding van €550 euro per maand op fulltime basis. Daarnaast kan je gratis gebruik maken van de fitnessfaciliteiten en krijg je korting op overige faciliteiten. Uiteraard bieden wij jou een leuke en leerzame stageplek in een gezellig en professioneel team.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën