Think4 B.V.
Als Helpdesk support medewerker ben je een ware redder in nood. Klanten van Think4 bellen de helpdesk als zij problemen hebben met hun computer, wifi netwerk of kunnen niet inloggen. Jij weet raad! Binnen no-time help jij ICT problemen de wereld uit. Daar krijg je pas een goed gevoel van! En onze klanten ook. Leuk en afwisselend werk, je leert elke dag iets bij en je werkt met mensen. Service verlenen past bij jou en je weet mensen gerust te stellen. Want, tja, niet kunnen inloggen aan het begin van een drukke werkdag of de printer die er net op het verkeerde moment mee ophoudt. De meest uiteenlopende vragen komen dagelijks voorbij bij Think4. En dan zeggen we tegen onze klanten: Gooi maar over die schutting. Het leuke is, je hoeft het niet alleen te doen. Want we zijn een team! En wat voor team. Ongelofelijk veel kennis hebben we in huis en we overleggen altijd over de beste oplossingen. Kom je er even niet uit? Dan helpen we elkaar.
Naar wie zijn wij op zoek?
Leergierig, zelfstandig, communicatief vaardig, inzet en gemotiveerd.
Wat biedt het bedrijf?
In overleg
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat