E-commerce specialist

Automotive Auctions | Hermans & Hermans VACATURE MARKETINGSTAGE

Geen een dag is hetzelfde bij Automotive Auctions. Jouw werkzaamheden: • Het ontwikkelen van content voor social media, nieuwsbrieven en websites; • Het bedenken en uitvoeren van creatieve marketingcampagnes; • Analyseren van data en rapporteren van resultaten van campagnes; • Schrijven van blogs, artikelen en andere communicatie-uitingen; • Meedenken over de verbetering van onze marketingstrategie en branding; • Samenwerken met verschillende teams om projecten succesvol te realiseren.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zoeken: • Een gemotiveerde student met een studie in marketing, communicatie of een gerelateerde richting; • Een creatieveling die graag initiatief neemt en ideen tot leven brengt; • Iemand die zelfstandig en georganiseerd werkt, maar ook goed in teamverband functioneert; • Een vlotte schrijver met een goede beheersing van Nederlands en Engels; • Een student die affiniteit heeft met online marketing en social media; • Kennis van tools zoals Adobe, Hubspot, Meta Business Suite, is een pre (maar geen must).

Wat biedt het bedrijf?

Ben jij een enthousiaste student met een passie voor marketing en communicatie? Ben je op zoek naar een leerzame en uitdagende fulltime stage waarin je jouw creativiteit kunt inzetten n jezelf verder kunt ontwikkelen in een dynamische omgeving? Dan zoeken wij jou! Ons verhaal Automotive Auctions is d specialist in het verkopen van exclusieve voertuigen en oldtimers in binnen- en buitenland. Dit doen wij via online veilingen: een fascinerend proces waarin wij zorgen voor een optimale beleving. Met ons grote autohart vinden wij dat het kopen en verkopen van een mooie auto een unieke ervaring moet zijn. Aandacht voor zowel koper als verkoper staat bij ons centraal. Daarnaast organiseren wij kijkdagen, waarbij auto’s live te bewonderen zijn in onze showrooms in Boxmeer en Tiel.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder