GRAAFSCHAP COLLEGE Sector Dienstverlening Team Informatiebeheer en ICT
Tijdens je stage zorg je voor gebruikersondersteuning ICT en het oplossen en voorkomen van systeemstoringen. Je bent dus het eerste aanspreekpunt in de organisatie voor meldingen die binnen komen op de servicedesk ICT. Dit kunnen allerlei ICT-gerelateerde vragen zijn, bijvoorbeeld over werkplekken, software of applicaties. De meldingen los je tijdig én vakkundig op. Je geeft gebruikersinstructies en informeert de gebruikers over wijzigingen in applicaties. Ook houd je je bezig met het installeren van werkplekken en apparatuur.
Naar wie zijn wij op zoek?
klantgericht, communicatief vaardig en sociaal is en graag collega’s helpt bij vragen en het oplossen van problemen rondom ICT
Wat biedt het bedrijf?
De ICT servicedesk team van het Graafschap college is een hecht team. Wij bieden dan ook een prettige werksfeer aan.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat