Matchu Sports B.V. Klaar om te vlammen? Pak die E-commerce stage bij Matchu!
Wil jij alles leren over online verkopen en meedraaien bij één van de tofste online verkopers van Twente en misschien wel Nederland? Tijdens jouw stageperiode bij Matchu Sports ga je aan de slag met marketplaces zoals Bol.com, Amazon en Decathlon, optimaliseer je onze eigen website en leg je de focus op SEO. Daarnaast kun je het technische aspect van de site, verschillende analyses en e-mailmarketing onder de knie krijgen. Kortom: een ontzettend veelzijdige stage!
Naar wie zijn wij op zoek?
- Affiniteit met en/of interesse in Online Marketing - Interesse in het verkopen via marketplaces - Je bent leergierig, gedreven en creatief - Je hebt een zelfstandige en proactieve werkhouding - Goede beheersing van de Nederlandse taal - Beheersing Duits en Engels is een pré - Ervaring met tools zoals Google Analytics, Search Console en Photoshop zijn een pré
Wat biedt het bedrijf?
- Ervaring met prachtige internationale merken - Ervaring met meerdere branches en website - We leren je een product te lanceren op marketplaces - Ervaring met B2B en B2C - Een compact en creatief marketing team - Een informele werksfeer, waar initiatief en creativiteit gewaardeerd worden - Ruimte om jezelf te ontwikkelen - Altijd vers fruit beschikbaar op kantoor - Flipperkast en poolbiljart op het kantoor - Geld. Altijd handig natuurlijk, je krijgt een stagevergoeding
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen