Vakantiepark Capfun Vlinderloo BV Ontwikkel jouw talent op ons vakantiepark: dé stage vol avontuur en gastvrijheid!
Tijdens deze stage werk je op de receptie en/of bij de animatie, waardoor je een veelzijdige ervaring opdoet. Bij de receptie verwelkom je gasten, help je met in- en uitchecken, verwerk je reserveringen en beantwoord je vragen. Je bent het eerste aanspreekpunt en zorgt dat alles soepel verloopt. Bij de animatie organiseer en begeleid je activiteiten zoals knutselen, sporttoernooien of minidisco’s. Je bedenkt creatieve ideeën, motiveert gasten en zorgt voor een onvergetelijke beleving voor jong en oud. Tijdens deze stage ontwikkel je vaardigheden zoals gastvrijheid, planning, creativiteit, samenwerken en het effectief omgaan met onverwachte situaties. Door de combinatie van receptie- en animatiewerk krijg je een compleet beeld van het werken op een vakantiepark. Het is dé perfecte kans om jezelf zowel persoonlijk als professioneel te ontwikkelen in een uitdagende en plezierige omgeving!
Naar wie zijn wij op zoek?
Als vakantiepark zijn we op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde studenten die willen bijdragen aan het onvergetelijk maken van de vakanties van onze gasten. Gastvrijheid Je hebt een open en vriendelijke houding. Gasten staan voor jou centraal, en je doet er alles aan om hen te laten genieten van hun verblijf. Flexibiliteit: Je bent bereid om in weekenden, vakanties en/of avonden te werken. Teamspeler: Je kunt goed samenwerken met collega’s, maar je bent ook zelfstandig en proactief als dat nodig is. Communicatieve vaardigheden: Je kunt goed met mensen omgaan, of dat nu gasten zijn die hulp nodig hebben, of collega’s waarmee je samenwerkt.
Wat biedt het bedrijf?
Ben jij op zoek naar een stage die niet alleen leerzaam is, maar ook superleuk? Bij ons vakantiepark bieden we jou de kans om ervaring op te doen in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is! Of je nu werkt in de receptie of in de animatie je krijgt volop de kans om je vaardigheden te ontwikkelen en nieuwe dingen te leren.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P1-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P1-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P1-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P1-K1-W4 Rondt de activiteit af
- P1-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- P1-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie