Expert IT systems and devices

GES Support Specialist

Als supportspecialist weet jij wat er nodig is om klantenservice van het hoogste niveau te verlenen. Je werkt samen met de Client Manager aan de beste klantervaring vóór, tijdens en na het evenement. Als je op kantoor zit, ben jij het aanspreekpunt via telefoon of e-mail voor onze klanten met betrekking tot, nou ja… zo’n beetje alles. Van technische vragen over producten en installatie tot administratieve of logistieke zaken. Ook op locatie weet jij deze uitmuntende service persoonlijk te verlenen. Tijdens events ben jij de drijvende kracht achter de schermen m.b.t. installatie van apparatuur en support naar gebruikers hiervan. Je monitort en rapporteert alle activiteiten tijdens het event en levert terugkoppeling aan de Client Manager.

Naar wie zijn wij op zoek?

Sterke communicatieve vaardigheden in woord en geschrift in Nederlands én Engels

Wat biedt het bedrijf?

• Een inspirerende werkplek in de mooiste stad van Nederland: Haarlem • Werken op verschillende locatie's in Nederland en Buitenland

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
  • Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
  • P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
  • P2-K1-W2 Automatiseert processen
  • P2-K1-W3 Beheert databases
  • Controleert de security
  • P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
  • P2-K2-W2 Reageert op security incidenten

lees verder